דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מחפשים מאמרים אקדמיים? 

מאת    [ 24/05/2023 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 392 פעמים ]

על מנת לבצע את העבודה האקדמית באופן המושלם מתחילתה ועד סופה, יש להישען על מאמרים אקדמיים אשר הם אלה שמהווים את התשתית לעבודה הסמינריונית. רק כאשר מאמר אקדמי נשען על מאמרים אקדמיים, ניתן להיות בטוחים כי הוא אכן מבוסס על רשת ביטחון אקדמית שמבטיחה את האמינות המוכחת. אז איך מחפשים מאמרים אקדמיים? בואו לגלות במדריך שלפניכם.

מדוע יש צורך במאמרים אקדמיים לצורך כתיבת העבודה הסמינריונית?

על מנת שהמקורות עליהם נשענת העבודה האקדמית של הסטודנט, יהיו כאלה אשר מתקבלים על כל צוות הסגל האקדמי - אחד מעקרונות כתיבת העבודה הסמינריונית, עוסק בצורך החשוב והקריטי להישענות העבודה על מאמרים אקדמיים קיימים. כך, ניתן לסמוך על נכונות העבודה האקדמית ללא עוררין, כיוון שהיא כתובה ומבוססת על  חומרים אקדמיים אשר כבר הוכחו כנכונים.

 

השלב הראשון בחיפוש מאמרים 

על מנת לבצע חיפוש נכון של מאמרים אקדמיים, ראשית יש להבין על אילו נושאים נסוב נושא החיפוש. ולכן, פעמים רבות שאלת המחקר תיבחר, רק לאחר שהסטודנט יבדוק כי קיים מגוון רחב של מאמרים אקדמיים אשר דנים בנושא אותו הוא מעוניין לבחור, כך שהוא יוכל לבסס תשתית אקדמית לעבודה שלו ללא קושי.

חיפוש מאמרים אקדמיים

אז היכן ניתן למצוא את אותם מאמרים אקדמיים שאושרו על ידי האקדמיה? ישנם כמה סביבות עבודה וירטואליות בהן ניתן למצוא מאמרים אקדמיים בנושאים מגוונים. ראשית, ההמלצה היא לפנות לספריה האקדמית של האוניברסיטה בה לומד הסטודנט, כיוון שכמו כל ספרייה אקדמית - גם היא אמורה להכיל בתוכה סט מורחב של מאמרים אקדמיים בנושאים שונים.

חיפוש מאמרים אקדמיים בגוגל סקולר

אחת מהפלטפורמות העיקריות דרכה ניתן לאתר מאמרים אקדמיים - היא פלטפורמת גוגל סקולר. גוגל סקולר כולל בתוכו מאמרים מקשת רחבה של ארצות, נושאים ושפות. כאשר הפלוס העיקרי של פלטפורמה זו - טמון בכך שהיא מתעדכנת באופן שוטף, מה שמאפשר למצוא בתוכה גם מאמרים אקדמיים עם נושאים רלוונטיים במיוחד.

תרגום מאמרים מאנגלית לעברית

הבעיה העיקרית שטמונה בגוגל סקולר, מושפעת מכך שרוב המאמרים שבו כתובים באנגלית. וכיוון שקשה עד מאד להבין את השפה האקדמית המורכבת - קל וחומר כאשר היא כתובה באנגלית שאינה שפת האם של הישראלי הממוצע, קיימת תעשייה נרחבת של  תרגום מאמרים לסטודנטים, על מנת להנגיש עבורם מאמרים שכתובים באנגלית, על ידי תרגומם לשפה העברית. תרגום מאמרים מאפשר לסטודנט הישראלי להישען גם על מאמרים אקדמיים שאינם כתובים בעברית, על ידי תרגום מאמר ספציפי שמהווה מקור אקדמי נרחב דיו לצורך ביסוס העבודה האקדמית שלו.

הדגש העיקרי בתרגום אקדמי

בשונה מתרגום רגיל, תרגום אקדמי - שם דגש על תמצות החומר העיקרי וסיכום מאמרים בהתאם לחומר המרוכז אותו הם מספקים. בתרגום אקדמי, אין צורך בתרגום עקבי של מילה במילה, אך יש צורך להקפיד על תרגום שאינו סוטה מן המסר אפילו באות אחת. ולכן, בדרך כלל התרגום האקדמי לא יתבצע על ידי מתרגמים רגילים, אלא על ידי מתרגמים שיש להם ידע ורקע מהעולם האקדמי, על מנת שאלה יתרגמו את המאמר האקדמי באופן המדויק ביותר מבחינה אקדמית.

סיכום מאמרים באנגלית ובעברית

על מנת לחפש מאמרים אקדמיים שניתן להסתמך עליהם בקלות ובמהירות בעת כתיבת העבודה הסמינריונית, ההמלצה היא לחפש דווקא סיכום מאמרים. ניתן למצוא סיכום מאמרים גם באנגלית וגם בעברית, כאשר במקרה בו סיכום המאמר הוא באנגלית, ניתן לתרגם אותו לעברית ולקבל עוד מקור אקדמי עליו ניתן להישען בעת כתיבת העבודה הסמינריונית ובנוסף ניתן גם לחפש סיכום מאמר אקדמי מאנגלית לעברית.

חברה לתרגום וסיכום מאמרים אקדמיים

סטודנטים רבים מעדיפים לקצר לעצמם את הדרך, לחסוך בטרחה מרובה - ולהיעזר בחברה לתרגום וסיכום של מאמרים. ואם יתמזל מזלם יוכלו גם לקבל את המאמר המבוקש במחיר מוזל אם הוא כבר תורגם ע"י החברה ונמצא במאגר המאמרים המתורגמים שלה שכולל אינספור מאמרים אקדמיים שתורגמו משפות שונות לשפה העברית, אבל לא רק! אלא כולל בתוכו גם סיכומי מאמרים שמקלים משמעותית על עבודתו של הסטודנט, כיוון שהם מוגשים בתמציתיות, בבהירות ובשפה ברורה ונעימה.

לסיכום

על מנת לחפש מאמרים אקדמיים עליהם ניתן להסתמך לצורך כתיבת העבודה האקדמית, ניתן להיעזר בספריה האוניברסיטאית ובמערכת גוגל סקולר. בנוסף, ניתן לתרגם מאמרים שאינם כתובים בעברית, או לפנות ישירות לחברת תרגום וסיכום מאמרים אקדמיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב