דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזוג נתניהו מבחינת אין הקומץ משביע את הארי. 

מאת    [ 23/05/2023 ]

מילים במאמר: 898   [ נצפה 410 פעמים ]

בהתבסס על עדותה של הדס קליין אפשר לקבל את הרושם כי לחזירות של נתניהו ואשתו אין גבולות. מאז שהם הגיעו לשלטון נקשרו אליהם פרשיות של שחיתות והתנהלות לא תקינה וזאת בלשון המעטה.

הדס קליין חשפה בעדותה את תעשיית המתנות של הזוג נתניהו, זוג תאוו שלטון ובצע, הדס קליין חושפת בעדותה את העובדה שכדי לא לחשוף את סיפור המתנות של שרה נתניהו כדי שלא יחשפו ניתן להם שם של קוד.

תיק 1000 עתיר בחשד למתנות וטובות הנאה מאת אנשי עסקים. '' שונא מתנות יחיה'' נאמר במקורותינו אבל לפי שרה בעלה נהנתניהו '' אוהב מתנות יחיה'' ועוד איך הם חיים טוב עם המתנות.

מעולם לא היו ראשי שלטון אצלנו שהייתה להם זיקה לשלמונים כמו הזוג הנאלח הזה. אם בחזירות לשמה עסקינן הרי שמי שמקליד במנוע חיפוש בקטגוריה של צילומים ''מיס פיגי'' הוא ייתקל בצילומים של שרה נתניהו. אין דבר משפיל מזה שהגברת הזו צריכה לעבור. להיות מזוהה עם דמות של חזירה מצויירת? והרי אמרנו כי התנהלותה עם בעלה היא חזירות שלמה. אז יש לנו חיזוק גם מהדמות המצוירת שיש לה קשר לגברת החסודה שררה נתניהו.

אם בדמות מצויירת עסקינן הרי לבעלה של שרה נהנתניהו יש דימיון לברווז המצויר דונלד דאק. מבנה השפתיים שלו הוא כשל ברווז וגם תנועות הראש שלו כאשר הוא מדבר מזכירות ברווז. אבל נתניהו זאת יודעים כולם הוא ברווז אבל ברווז צולע.

כי הוא לא סוברני בקבלת החלטות שכן אשתו שררה ובנו המעורער בנפשו הם אלה ששולטים על החלטותיו. כמה מצחיק כאשר נתניהו מדבר ברוב חשיבות על מבצע צבאי ומזהיר את אויבנו מידו הארוכה ואז אנחנו זוכרים כי הוא עלה נידף ברוח אשר פוחד מאשתו השתלטנית ובנו הסוטה. ראש ממשלה שאיננו חופשי לקבל החלטות לא ראוי לשמש בתפקיד. וזה ככה לאורך 16 שנות שלטון.

נתניהו ואשתו נבחרו בזכות חסידיו השוטים שרואים אותו כמשיח בן דויד אבל הוא יכול  לכל היותר לשמש בתפקיד של חמורו של משיח.

סיפור חזירי בעל אופי מיוחד הוא הדרך בה השתלטו בני הזוג נתניהו על הווילה של המולטי מיליונר ג'ימס פאקר. הם שיכנעו אותו לקנות וילה בקיסריה הסמוכה לווילה שלהם אחרי הקנייה נעשתה, כך מספרת העדה הדס קליין השתלטות על הווילה כשבעצם הם צירפו אותה לוילה שלהם, אקט של אנשלוס מונח הידוע לדיראון בהיסטוריה האפלה של אירופה במלחמת העולם השנייה.

ניתן לקבל את הרושם הנכון כי נתניהו עסוק כל הזמן בלהגדיל את הונו ולשם כך הוא משקיע את כל אונו מטלה שהוא לא יכול להתנתק ממנה ועקב כך איננו יכול לעסוק בענייני המדינה. כך למשל בתקופת הקורונה מה שעניין אותו היה לקבל החזרי מס על תשלום ההוצאות על אחזקת הבתים הפרטיים שלו. כאשר אנשים איבדו באותה תקופה את פרנסתם מצא הטיפוס הזה מקיסריה לנכון לקבל פטור ממס כאילו איננו ככל אזרח המשלם את מיסיו לאוצר המדינה.

אם חוזרים לתקופה בה הוא שימש כשר אוצר, נזכרים אנו כיצד הוא קיצץ באכזריות את קצבאות הילדים ואנשים קשיי יום. כמו שהוא יודע לדאוג לעצמו הברנש הזה, ששמיר כינה אותו '' מלאך חבלה'' כך הוא יודע להתאכזר לזולת.

בעיתון ''גלובוס'' בתאריך 5.1.2004 ישנה כותרת האומרת, כי '' נתניהו העניק לאחים עופר את ''צים'' בחצי מחיר. ''צים'' זוהי חברת ספנות לאומית שנתניהו ברוב להיטותו כשר אוצר הפריט חברות ציבוריות. כשכיהן כשר אוצר החליט למכור במחיר מוזל במיוחד חברה  פורחת. האיש הנאלח הזה נתן ידו במסגרת מאמציו להעניק מתנה לאחים עופר לסכסך בין חבריי וועד העובדים של ''צים'' שהבינו שההפרטה תפגע בהם. והרי סכסכנות זוהי מומחיותו ופלגנות היא אומנותו. לימים הוא יוכיח כמה הוא מצטיין בזה ושזה צד חזק אצלו.

מדוע הוא כל כך דאג למכור במחיר הזוי את ''צים'' ועוד חברות ממשלתיות? התשובה יכולה להינתן במסגרת יחסי הון שלטון.

אגב, עוד משהו שמעיד על אופיו הנאלח של נתניהו זה שכשר אוצר הוא הגה וחוקק חוק אשר יאסור קיום של שביתות עובדים. למה הגיע הרשע הזה? הוא ניסה לרמוס ברגל גסה את הכלי היחיד שיש לעובדים כנגד מעסיקים נצלנים.

נחזור לנתניהו של היום בעל השיטה החזירית שדרך שליחיו, כפי שנאמר '' רשעים מלאכתם נעשית ע''י אחרים'' , נבקש לחוקק את חוק המתנות, כי חוק המתנות יאפשר לו לקבל את התרומה שחברו הבזוי ינון מגל הצליח להשיג לו במסגרת מימון המונים. מגל העניק מתנה לנתניהו בשווי של 7 מיליון שקל אשר נועדו לממן לו את משפטיו של נתניהו בתיקי האלפים שלו וזאת בהאשמה של שוחד, מרמה והפרת אמונים.

הרי ינון מגל חשש שנתניהו הקמצן יחתום על עסקת טיעון לביטול משפטו, ולכן סידר לו את הכסף כדי שנתניהו לא יצטרך להוציא מכיסו, שהרי ידוע שקמצנותו היא גם אומנותו.

בעצם, כל הסיפור הזה הוא הגושפנקה העילית לקמצנותו החולנית של נתניהו. הוא הרי לא יוציא כסף מכיסו גם כדי לממן את הניסיון להוכיח את חפותו אם הוא מאמין בה בכלל. הרי לנתניהו אין ארנק כי תמיד שולמן פראייר תורן ישלם עבורו. אגב אין לו גם כרטיס אשראי שכן הוא חושש שיאבד אותו. ראש ממשלה שלא מגלה אחריות באחזקת כרטיס אשראי נו באמת, האם הוא ראוי בכלל לנהל מדינה?

כל הסיפור החזירי הזה על בני הזוג נהנתניהו הוא חלום, חלום ביעותים שלא נראה שיש לו סוף. לשלטון הוא חזר בגלל שמפלגות ה''עבודה'' ו''מרצ'' לא התאחדו ו''מרצ'' לא עברה את אחוז החסימה. לעומת זאת, בן גביר הגזען זכה בשבעה מנדטים שהם אלה שמחזיקים את גועלציית נתניהו בחיים ''מלא מלא''. במנדטים אלה הם מחזיקים את נתניהו באשכיו. נתניהו הוא ברווז צולע כזכור ועבד נרצע של בן גביר שיודע שנתניהו תלוי בו ויעשה הכל כדי לא לאבד את השלטון גם אם הוא יצטרך לחלק את ירושלים.

מה שמעניין את נתניהו ומשפחתו אלה מנעמי השלטון. מעניינים אותם סופי שבוע חלומיים בפריז וברומא שכאילו נועדו לפגישות עם מנהיגים  אבל בעצם נועדו לספק את מאוויה של הגברת הנהנתנית שמחזיקה אומן תסרוקת על חשבון כספי הציבור שגם משמשים את צרכיו של בנה סוטה המין בביקוריו במועדוני חשפנות. וכאן המקום לסיים את המאמר החזירי הזה שאין ספק שיהיה לו המשך.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב