דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי הוא נתניהו האמיתי? 

מאת    [ 14/05/2023 ]

מילים במאמר: 869   [ נצפה 436 פעמים ]

בהשראת האגדה של אנדרסן ניתן לומר על נתניהו שהוא מלך עירום. באגדה מופיע ילד אשר כללי הקונפורמיות החברתית לא חלה עליו והוא לא הושפע ממנה אמר את מה שבאמת הוא אמר וחשב. המלך שבעת התהלוכה בהצגת בגדי השווא שלו הוא היה עירום לחלוטין, אבל רק לאחר שהילד צעק שהמלך הוא עירום הצטרפו אליו כל הצופים בתהלוכה.

ואכן, נתניהו הוא עירום מכל. החל מקרחתו המבהיקה אשר בולטת בתצלום מזווית לא מחמיאה וכלה בכושר הפגום שלו לקבל החלטות שכן לא הוא שולט עליהם. ניתן לומר   ''  הקול קול נתניהו והידיים ידי שרה ויאיר השם יסכל עצתם''.

נתחיל מהקרחת הבוהקת כאור שבעתיים כשמצולמת מרחפת מעל ראשו כשהוא נכון יותר לקבוע אומן התסרוקות שלו, שמומן מכסף ציבורי דואג יום יום להסוות אותה באמצעות שיער צדדי המסורק הצידה ובתוספת הדבק השיער המלאכותי. כך נראה נתניהו כאילו השיער המודבק שלו אפילו סופת טורנדו לא תוכל להחריב. ומדוע זה כל כך חשוב לו? כי הוא יודע שחוץ מחיצוניות מזויפת אין לו הרבה מה להציע לציבור. הוא גם יודע שבעידן הטלוויזיוני חשוב איך אתה נראה ולא משנה מה אתה אומר או חושב, אפילו אתה יכול להיות דחליל שעובר מסך.

אילו הביביסטים היו רואים את אלילם קירח ללא כחל ושרק יש  להעריך כי רובם הגדול היו מצביעים עבור גנץ ולפיד שופעי השיער.בכלל, יש גישה האומרת שמי שמרמה בענייני שיער שעוטה פיאה נוכרית או עושה מניפולציות בשיער הוא לא אדם אמין. ונתניהו ידוע כאדם לא אמין, ששקרנותו היא אומנותו. נתניהו הוא שקרן פתולוגי והשקר הוא מקור כוחו האמיתי. השקר הזה מחזיק אותו בתפקיד ראש הממשלה מזה כדור.

אבל זה לא רק השקר, זה גם הכישרון המופלא לפלג את העם לזרוע בו פירוד מבחינת הפרד ומשול שהיה הכלל שהיה ברומי והחזיק שליטים בשלטון. נתניהו מצטיין בפלגנות ובמשפטים שלו כמו '' השמאל שכח מה זה להיות יהודים'', או ''הערבים נוהרים בהמוניהם לקלפיות'', אלו משפטים שמזינים אותו.

נתניהו הוא מלך עירום גם בעניין של קבלת החלטות הוא קשור בקשר סימביוטי לאשתו מי שהוא קורה לה בחום מעושה ''רעייתי''. לפי עדותו של דויד ארצי אותו תבעו הנתניהוהים על הוצאת דיבה, סיפר ששרה נתניהו קובעת אפילו לגבי מינויים ותפקידים בכירים בתחום הביטחון. אוי לנו שאישה היסטרית ולא יציבה כמוה, שצרחותיה ממלאות את חיינו, היא זו החורצת גורלות בתחום הביטחון שלנו. תוסיפו לכך גם את הבן הבכור שההיריון הלא רצוי שלו, בעצם חיבר את נתניהו ואשתו לזוג נשוי, אותו בן שמשפיך ומשפריץ טקסטים ברשתות החברתיות גם הוא חורץ גורלות ולא אביו הנמושה.

נתניהו יכול לדבר בנימה סמכותית בקול הבריטון שלו, אבל הרבה יודעים שהקול שלו הוא קול יעקב והידיים הם ידיי עשיו שזה בני משפחתו המופרעים.

אז נתניהו הוא עירום ועריה גם מבחינה זו, שלא הוא קובע דברים והוא בעצם בובה על חוט שאת תנועותיה קובעים בני משפחתו המנאייקים. המלך נתניהו הוא עירום ויותר מזה, הוא לחוץ מאז הבחירות האחרונות שהזוכה האמיתי שלהם הוא בן גביר איתמר שכן שבעת המנדטים שלו הם מכריעים וללא המנדטים שלו אין לו קואליציה, וליתר דיוק גועליציה. הגועליציה של נתניהו תלויה בבן גביר והוא מנצל זאת היטב כדי לאחוז במבושיו של נתניהו על '' מלא מלא''. נתניהו לא יוותר על השלטון אפילו אם יצטרך לחלק את ירושלים, ובן גביר מנצל זאת היטב היטב. למעשה, נתניהו מהרגע שחבר לבן גביר הוא מכר את נפשו לשטן השטן הוא בן גביר שהוא ממשיכו של הרב כהנא הגזען שונא הערבים.

בשנת 2015 הפרסומאי אודי פרידן בריאיון שהעניק לעיתון כינה את נתניהו שטן ואולץ לחזור בו. בכתבה בעיתון  ''הארץ'' בשנת 2018 כתוב :'' נתניהו הוא לא רק שטן, הוא מוליך את ישראל לתיהום ולאבדון מרסק את הכלכלה, מחרחר מלחמה, ומועך את התקווה לשלום'', ועוד מיני מחמאות כאלה שקובי ניב מעניק לנתניהו. אם נתניהו הוא השטן הרי שאשתו היא אשת השטן לילית, שמדברת מרוב צביעותה על אחדות בעם לטובת המדינה, אבל היא זו שפלטה את המשפט הידוע לפיו נתניהו גדול על המדינה, ואם הוא לא ראש ממשלה מבחינתה שהמדינה תישרף. אחרי המשפט הזה היא ובעלה החזיקו בשלטון עוד 12 שנה ובמצטבר 16 שנה, שהזוג הזה שמייצג את כל מה שמנוגד לטובת המדינה עושה בה כבתוך שלו.

בהזדמנות זו אנו יכולים להודות לכל אותם אלה שהקליטו את דברי השפר הללו של אשת נתניהו וכן את צרחותיה שבהן היא מדגישה כי היא  פסי-כו-לו-גית. האמת היא שהיא יותר פסיכית מאשר שהיא פסיכולוגית וסך הכל היא אישה שהיא מעורערת בנפשה, כך אפשר להתרשם מצרחותיה המתועדות והיא עצמה זקוקה לטיפול דחוף.

אם במקליטים עסקינן, אז גם נהגו הבכור של הבן המשפיך , זה שהקליט אותו בדרך למועדון חשפנות , גם אם הוא עבר עבירה אתית בהקלטתו הרי שהוא עשה שירות גדול למדינה. קודם כל נודע לציבור שאין הבן של הנתניהו מסיעים במכונית שרד לצרכיו המיניים של הבן הסוטה. אך לא די בזה, בהקלטה גם דורש הבן המלאכותי מבנו של המולטי מיליונר מימון קובי שיממן לו 400 שקל להופעת החשפנות. וכך הוא נשמע אומר בהקלטה : '' אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד שקל, ואתה לא יכול לפרגן לי ב 400 שקל? '' אז זהו האקדח המעשן שמסמל יותר מכל את יחסי ההון- שלטון שנתניהו מעורב בהם. זאת השיטה שנתניהו גורף עוד ועוד כסף לכיסו כתוצאה מקשריו הטמאים עם אנשים מולטי מיליונרים. זה מה שהביא אותו להאשמתו בשוחד, מרמה, והפרת אמונים. זה מה שמביאים עלינו אלה המצביעים בשבילו כל מערכת בחירות שחלקם היו קורבנותיו בעת שכיהן כשר אוצר כשהוא קיצץ באכזריות בקצבאות של ילדיהם.

אבל לעצמו הוא תמיד ידע לדאוג כשהוא עוד ועוד שולח ידו לקופה הציבורית עם עוד הטבות ועוד הטבות, ואפילו ברוב חוצפתו דורש פטור ממס על ההטבות. אז באו מים עד נפש. מתי ייגמר כבר כל הסיפור של השטן מקיסריה ואשתו השטנית?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב