דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההבדל בין מסנני המים השונים? 

מאת    [ 11/05/2023 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 516 פעמים ]

מים חיוניים להישרדות שלנו, ושתייה של מים נקיים ובריאים היא לא רק בגדר המלצה. אבל עם כל כך הרבה מסנני מים שונים שזמינים בשוק כיום, זה יכול להיות מאתגר לבחור את המסנן שמתאים לצרכים שלנו. במאמר זה נדון בסוגים השונים של מסנני מים הזמינים בשוק וההבדלים ביניהם.

מסנני מים הם מכשירים שמסירים זיהומים ומוודאים שהמים שאנו שותים בטוחים ובריאים, כיום יש מגוון רחב של חברות מים כאשר כל חברה יש משהו אחר להציע. מסנני מים משתמשים בשיטות שונות לטיהור מים, הכוללים תהליכים פיזיים, כימיים וביולוגיים. ישנם סוגים שונים של מסנני מים הזמינים בשוק, החל מקנקנים פשוטים עם מסנן עד למערכות אוסמוזה הפוכה מורכבות. לכל סוג של מסנן מים יש את היתרונות והחסרונות שלו.


הסוגים השונים של מסנני מיםקנקני סינון

קנקני סינון הם הסוג הפשוט ביותר מסנני המים הזמינים כיום, הם גם הזולים ביותר. המסנן בקנקן עובד על ידי שפיכת מים לתוך קנקן, המכיל את המסנן. המסנן מסיר זיהומים מהמים כשהוא עובר דרכו. קנקני סינון קלים לשימוש ואינם דורשים התקנה מסובכת, בנוסף אפשר רק להחליף את הפילטר של הקנקן במקום להחליף את כל הקנקן.. הם מתאימים למשפחות קטנות או ליחידים שאין להם צריכת מים רבה.


מסנני ברז

מסנני ברז מותקנים ישירות על הברז. הם עובדים על ידי סינון המים בזמן שהוא עובר דרך המסנן. מסנני ברז קלים להתקנה ואינם דורשים ידע רב. הם זולים ויכולים לסנן כמות גדולה של מים. מסנני ברז הם אידיאליים עבור אלה שיש להם תקציב מוגבל ומחפשים מסנן קל לשימוש ולתחזוקה.


מסנן מים ביתי מתחת לכיור

מסננים אלה מותקנים מתחת לכיור, הם עובדים על ידי סינון המים בזמן שהמים עוברים דרך המסנן. מסננים אלו הם יקרים יותר אבל יכולים לסנן כמות גדולה יותר של מים. הם מתאימים לאלה שרוצים מסנן קל לשימוש ולתחזוקה.


מסנני אוסמוזה הפוכה

מסנני אוסמוזה הפוכה הם הסוג המתקדם ביותר של מסנן מים הזמין בשוק. הם עובדים על ידי דחיפת מים דרך קרום חדיר למחצה, אשר מסיר זיהומים מן המים. מסנני אוסמוזה הפוכה יקרים ודורשים התקנה מקצועית. הם אידיאליים עבור אלה שרוצים מסנן שיכול לסנן את רוב הזיהומים מהמים אך אינם נפוצים בשימוש ביתי.


מסנני UV

מסנני UV עובדים על ידי חשיפת המים לאור אולטרה סגול, אשר הורג חיידקים ווירוסים במים. מסנני UV משמשים בדרך כלל בשילוב עם מסננים אחרים כדי להסיר זיהומים  מהמים.


מה ההבדל בין מסנני המים השונים?

לכל סוג של מסנן מים יש יתרונות וחסרונות ועם כל כך הרבה סוגים ומידע על מסנני מים ביתיים קשה לבחור את המסנן שיתאים לנו. קנקני סינון הם הזולים ביותר, אבל יכול רק לסנן כמות קטנה של מים. מסנני ברז קלים להתקנה ולתחזוקה אך יכולים לסנן רק כמות מוגבלת של מים. מסנן מים ביתי מתחת לכיור קלים לשימוש ולתחזוקה ויכולים לסנן כמות גדולה יותר של מים מאשר שאר המסננים. מסנני אוסמוזה הפוכה הם הסוג המתקדם ביותר של מסנן מים הזמינים בשוק ויכולים לסנן את רוב הזיהומים מהמים, עם זאת, הם גם היקרים ביותר ודורשים התקנה מקצועית. מסנני UV הם אידיאליים עבור אלה שרוצים להסיר חיידקים ווירוסים מהמים, אבל הם משמשים בדרך כלל בשילוב עם מסננים אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב