דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתניהו אנטי מנהיג ראש ממשלה לא לגיטימי. 

מאת    [ 07/05/2023 ]

מילים במאמר: 857   [ נצפה 620 פעמים ]

איזה מורשת ישאיר אחריו נתניהו? התשובה היא אפס. הוא ישאיר אחריו דברים אשר יזכרו לדיראון עולם. נתניהו יהיה מושלך לפח האשפה של ההיסטוריה כשליט שלא תרם כלום במדינה ולא לחברה,רק לעצמו ולמשפחתו הארורה. ואכן לעצמו הוא ידע לדאוג הנהנתן הנוכל הזה. חזרתו לשלטון הייתה מלווה ברמיסתו של בנט, ראש ממשלה שעשה דברים מבורכים וכן רדיפת שריו וחברי הכנסת שתמכו בו. וזאת באמצעות שליחיו האפלים. הוא רדף אותם בבתיהם, בבתי הכנסת שם התפללו עד שנשבר להם מהלחץ. מצד שני הוא הבטיח להם שוחד בצורת הבטחה לשיריון בממשלתו שתקום על חורבות ממשלת בנט לפיד.

אגב, זה סוג של שוחד פוליטי שמהווה עבירה פלילית אבל מה זה עבירה פלילית לנתניהו, ששקוע בתיקיו הפליליים באשמת שוחד, מרמה, הפרת אמונים. כן,הוא חזר בחדווה שוב לשלטון יחד עם משפחתו המבסוטית כדי להנות ממנעמי השלטון ולחזור למסחטה של כספים וטובות הנאה, וסיכוי לשבש את משפטיו משפטי האלפים שעצם האשמה שלו בהם היא חסרת תקדים לאיש ציבור. בנו, אישיות מעורערת יוכל להמשיך ולבלות במועדוני חשפנות על חשבון כספי הציבור. ''רעייתו היקרה'' תוכל לטפח את שערה אצל ספר צמרת על חשבון הקופה הציבורית. אגב, חוץ משיער אין לה מה להציע דבר האישה המפוטמת הזו והחזרזרית הזו, חוץ מלצעוק שהיא פסי-כו-לוגית שאמונה לדאוג לילדי ישראל.

איך שהם חזרו לשלטון שררה ונהנתניהו מיד דאגו לתכנן לעצמם סופי שבוע חלומיים בערים הנחשקות פריז ורומא כשהם גוררים אחריהם פלוגה של אנשי ביטחון אשר השתלטו על בתי המלון היוקרתיים שהם שהו בהם ושוב הכל על חשבון משלם המיסים הפראייר. באותה הזדמנות יכלו לקחת איתם אדם שתפקידו לטעום את האוכל המוגש להם שמא הוא מורעל. כבדרך אגב גם דאגו לקיים פגישות עם אותם מנהיגי מדינות שם הם עשו את החופשה החלומית שלהם כדי לתת לזה צביון מדיני וכסות עניינית לסופי השבוע החלומיים שלהם.

נו, עכשיו תעשו השוואה עם בנט ולפיד שהם צדיקים גמורים לעומת הנהנתן ואשתו הפוסטמה. אז זהו, מה שמעניין את נתניהו זה סופי שבוע מענגים, סחיטת עוד ועוד כספים מהקופה הציבורית לצרכים אישיים שראשי ממשלה קודמים נהגו בסגפנות לעומתו שלא לדבר על נשותיהם הצנועות והערכיות שהיא שררה נתניהו הינה אנטיתזה שלהן.

אגב, לנתניהו יש גם ספר אשר מטפח את השיער העלוב שיש לו שמסורק הצידה על פדחתו כדי לכסות בקושי את קרחתו המבהיקה כשהשיער צבוע למאה גוונים של אפור. נתניהו יודע שאם הוא יופיע בציבור כמו שהוא באמת, ללא כחל ושרק יאבד את כל התומכים בו שכן בעידן הטלוויזיוני חשוב איך אתה נראה, ולא מה אתה אומר או מה אתה עושה. אכן נתניהו כמו שהוא באמת זו גירסא עלובה של מנהיג חסר ערכים שלא אכפת לו מהציבור ולא מהמדינה. נתניהו הוא גם לא ראש ממשלה לגיטימי לא רק מהסיבה הדורסנית שבמסגרתה הוא חזר לשלטון. הוא חב את חזרתו לשלטון קודם כל לצמד  הליצנים בן גביר וסמוטריץ' שבלעדיהם אין לו אפילו סוס תמורת ממלכתו. צמד ליצנים זה מייצג גזענות לשמה. סמוטריץ' לא מוכן שאשתו שתשהה בחדר לידה עם יולדת ערבייה, ובן גביר תלה בסלון ביתו את תמונתו של ברוך גולדשטיין רוצח ערבים שפל.

הצמד הזה מחזיק את נתניהו במבושיו במסגרת ימין ''מלא מלא'' ונתניהו חייב להיענות לכל אחד מהם לגחמותיו  אחרת אין לו שלטון, לא ממלכה ואפילו לא סוס תמורת הממלכה ובעצם אובדן טעם החיים בהעדר שלטון. כל אחד מהשניים יודע כי נתניהו ייתן לו כל מה שירצה שכן נתניהו לא יוותר על השלטון בעד שום הון שבעולם. בשביל השלטון נתניהו ימכור את אחרון ערכיו, אפילו יחלק את ירושלים. אי אפשר לשכוח לנתניהו כיצד הוא עלה לראשונה לשלטון על גב הפיגועים הקשים שהיו בתקופת רבין ונתניהו רץ אליהם בחדווה כדי לרקוד על הדם של הקורבנות ודמו של רבין. אותו עיתונאי יגאל סרנה שהזוג שמתניהו תבע אותו על הוצאת דיבה כינה את נתניהו כ''פטריית הרעל שצמחה מדמו של רבין''

נתניהו הוא לא ראש ממשלה לגיטימי מכל אספקט. עלייתו לשלטון הייתה על חשבון יצירת קרע בעם, באמצעות יועץ הבחירות הזכור לרע ארתור פינקלשטיין שבנה את מלחמת הבחירות של נתניהו על שנאה לשמאל, לחילונים ולערבים וכן על שקרים בסיסיים, שכן כך הוא אמר לנתניהו שאם חוזרים על שקר חזור ושקר, בסופו של דבר הציבור יקבל את זה כאמת. זוהי ממש הנדסת תודעה ולעג לאינטליגנציה של הבוחרים החסידים השוטים שנוהים אחרי שמתניהו מזה שנות דור.

איך הגדיר אותו יצחק שמיר המנוח? ''מלאך חבלה'' לא פחות ולא יותר. בשביל השלטון נתניהו יהיה מוכן למכור את נפשו לשטן. בעצם אולי לא, כי נתניהו התגלמות השטן בכבודו ובעצמו עלי אדמות.

לנתניהו יש עוד הרבה תוכניות עליהן הוא מקבל גיבוי מאשתו המעורערת ובנו משפיך הטקסטים ברשתות החברתיות שמבלה בבתי משפט כמו הוריו לעיתים קרובות, או כנאשם או כמאשים.

תוכנית א' אומרת שכשנתניהו ייאלץ לפרוש מתפקיד ראש הממשלה, יערך עבורו קמפיין לבחור אותו לנשיא המדינה. אוי לנו אם זה יקרה. האיש המסמל יותר מכל אחד אחר את המפריד בעם יכהן בתפקיד שצריך לאחד את העם. מספיק לנו בנשיא האנמי הנוכחי יצחק הרצוג, שנתניהו תמך בו כדי שיעניק לו חנינה בבוא היום אם יורשע בתיקי האלפים שלו.

תוכנית ב' אומרת שבנו הבכור המשפיך המשפריץ שהוא מצטיין בשני הדברים,יירש את מקומו כראש ממשלה כמו במשטרים טוטאליטריים, כמו בסוריה למשל. אז לא זה ולא זה. כנשיא כשיצטרך להפנות לו את הגב ולא לקום לכבודו ולהחרים אותו ומי שאמורה להיות הגברת הראשונה.

לגבי בנו כיורש העצר שלו יש לקוות כי במרכז הליכוד לא יתנו לדבר הזה לקרות. יש מספיק אנשים איכותיים שיכולים כבר היום לשמש בתפקיד ראש הממשלה בהצלחה רבה יותר מנתניהו שהוא כישלון גמור ופגע רע. יש לקוות שבליכוד בהזדמנות הראשונה יתלכדו שם חברים כאיש אחד להביס את הרודן נתניהו ולסלק אותו מהשלטון לצמיתות.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב