דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור משקפי ראייה? 

מאת    [ 04/05/2023 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 464 פעמים ]

בחירת משקפי ראייה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם קצת הדרכה והכנת "שיעורי בית", אתם יכולים למצוא זוג שמתאים לצרכים ולסגנון שלכם. אספנו כמה טיפים שיעזרו לבחור משקפי ראייה:

התאימו את המשקפיים לצורת הפנים שלכם: צורות וסגנונות מסגרת שונים ייראו טוב יותר על צורות פנים שונות. לדוגמה, מסגרות מרובעות או זוויתיות עשויות להשלים פנים עגולות, בעוד שמסגרות עגולות עשויות להתאים לפנים מרובעות.

בדקו את ההמלצה של אופטומטריסט: סוג העדשות שאתם צריכים ישחק תפקיד גם במסגרות שתבחרו. לדוגמה, אם אתם צריכים משקפיים עם מספר גדול ייתכן שתצטרכו עדשות עבות יותר, אשר עשויות לדרוש מסגרת גדולה יותר כדי לתמוך בהן.

חשבו על אורח החיים שלכם: הפעילויות והתחביבים היומיומיים שלכם יכולים גם להשפיע על סוג משקפי הראייה שתבחרו. לדוגמה, אם אתם מבלים זמן רב מול המחשב, מומלץ לשקול משקפיים עם עדשות חוסמות אור כחול.

בחר צבע המשלים את גוון העור שלכם: צבע המסגרת  של משקפיים יכול גם להשפיע על איך שהם נראים עליכם. בחרי צבע המשלים את גוון העור ואת ההסגנון האיש.

נסו סגנונות שונים: חשוב לנסות סגנונות וצורות שונות כדי לראות באילו מהם מרגישים נוח ונראים טוב. אל תפחדו לבקש חוות דעת מחברים או מבני משפחה או במידה והגעתם לבד לחנות אופטיקה בפתח תקווה, אז פנו לצוות מקצועי. התייעצו עם אופטיקאי: אופטיקאי יכול לעזור לכם לקבוע את המסגרות הטובות ביותר עבור צורת הפנים, המספר הדרוש ואורח החיים שלכם. הם יכולים גם להמליץ על חומרים וציפויים לעדשות כדי לשפר את הראייה שלך ולהגן על העיניים שלך.

תתאימו את הרכישה לתקציב שלכם: משקפי ראייה יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן חשוב לקבוע את התקציב לפני שמתחילים לקנות. יחד עם זאת, זכרו כי מסגרות ועדשות איכותיות יכולות להיות שווים את ההשקעה כי מדובר על ראייה שלכם. 

בסך הכל, בחירת משקפי ראייה כרוכה בשילוב של שיקולים פרקטיים ואסתטיים. תכננו להגיע לאופטיקה ביום שיש לכם יותר זמן פנוי ופחות לחץ. קחו את הזמן, ערכו מחקר, ואל תפחדו לבקש עזרה למצוא את זוג המשקפיים המושלם עבורכם.

איזה מסגרות משקפיים הכי מומלצות?

לעתים בפורומים שונים מתעוררת שאלה: "איזה מסגרות משקפיים הכי טובות ונוחות?" אך אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו, שכן מסגרות המשקפיים המומלצות ביותר תלויות בהעדפות אישיות, צורת פנים, אורח חיים וצרכי מרשם. אבל בכל זאת החלטנו לעשות סקירה קטנה על חומרים וסגנונות מסגרת פופולריים המומלצים:

מסגרות מתכת: מסגרות מתכת, כגון טיטניום או נירוסטה, הן עמידות, קלות משקל וגמישות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור משקפי ראייה. הם גם מגיעים במגוון של צבעים וסגנונות.

מסגרות פלסטיק: מסגרות פלסטיק, כגון אצטט, הן גם בחירה פופולרית בשל התחושה הקלה והנוחה שלהן. הם מגיעים במגוון של צבעים וסגנונות ויכולים להיות סבירים יותר ממסגרות מתכת.

מסגרות ללא מסגרת: מסגרות ללא מסגרת הן אופציה מינימליסטית שיכולה לספק מראה מלוטש ומודרני. משקפיים כאלו קלים ומספקים נוף ללא הפרעה, אך עשויים שלא להיות עמידים כמו סגנונות מסגרת אחרים.

מסגרות ללא מסגרת למחצה: מסגרות ללא פס למחצה מציעות שילוב של מסגרות משקפיים: ללא מסגרת ומסגרת מלאה, המספק איזון בין עמידות וסגנון. המשקפיים האלו הבחירה הפופולרית עבור אנשים עם מספר גדול מכיוון שהם יכולים לתמוך בעדשות עבות יותר.

מסגרות עגולות: מסגרות עגולות זכו לפופולריות בשנים האחרונות ויכולות להשלים מגוון צורות פנים. משקפיים עם מסגרת עגולה מספקים מראה וינטג' ומתוחכם וזמינים בחומרי מתכת ופלסטיק כאחד.

מסגרות Wayfarer: מסגרות Wayfarer הן סגנון קלאסי שעמד במבחן הזמן. יש להם צורה ייחודית והם זמינים במגוון של צבעים וחומרים.

בסופו של דבר, מסגרות המשקפיים המומלצות ביותר הן אלו שנוחות ומתאימות לסגנון שלכם ועונות על צרכים שלכם. כמובן בעת הרכישה מומלץ להתייעץ עם אופטיקאי שיוכל להמליץ ולסייע למצוא את המסגרות הטובות ביותר עבורכם.

אליאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב