דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה - ג'וב נינג'ה מסבירים איך לעשות את זה חכם 

מאת    [ 03/05/2023 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 317 פעמים ]

כמה פעמים עזבתם את מקום העבודה כי הרגשתם שזה לא המקום בשבילכם, או אפילו להיפך: זומנתם לשיחה יזומה על ידי המנהל/ת בה נאמר לכם שאתם לא ?פורחים? במקום העבודה ונראה כי מקום זה פחות מתאים לכם? אם אתם מזדהים ועכשיו צריכים לחפש עבודה, המשיכו לקרוא 

אלפי ספרי ילדים ומבוגרים נכתבו בהשראת ?האדם שמחפש משהו". הסיבה ברורה: כל אדם נמצא תמיד בחיפוש אחר משמעות, הגשמת חלומות זוגיות ועוד. אך אם נסתכל על החברה שלנו בשנים האחרונות, מה שמחפשים הכי הרבה - זו עבודה. 

כך תדעו איזו עבודה לחפש

שוק העבודה היום הוא עצום ולפעמים נדמה כי הוא אין סופי ויש אין ספור מודעות דרושים בכל מקום. מצד שני, יש לכם כלי סינון מצוין: ארגז הכלים שאתם מביאים מהבית. אם תדעו מה החוזקות שלכם, תוכלו לדעת טוב יותר איזה עבודה לחפש. זה ישרת אתכם בטווח הקצר והארוך ויסייע למצוא קריירה מתגמלת ומספקת. 

בנוסף, כדאי כל הזמן להסתכל על המטרה שאותה מנסים להשיג. הכישורים והמקצוע שרכשתם בחייכם, גם אם הוא לא מעניין אתכם ואתם רוצים לזנוח אותו ולהתחיל עבודה במקום חדש לחלוטין, עדיין ככל הנראה העניקו לכם ניסיון ותובנות. נצלו אותם במהלך חיפוש של עבודה חדשה והבליטו את זה כבר בטופס קורות החיים. 

מה הקשר בין מוטיבציה לעבוד לבין חיפוש עבודה?

למה שאתם רוצים לעשות ולמה שאתם לא רוצים לעשות בחייכם הקרייריסטים יש השפעה גדולה על איך שתתפקדו במקום העבודה, וכמובן גם על תהליך חיפוש העבודה. הפתרון הוא להכין את שיעורי הבית: עוד לפני שיוצאים לשוק העבודה ולחפש אותה, צריך להחליט מה אנחנו רוצים מעצמנו. 

כאשר אתם מגיעים למקום בו אתם לא באמת רוצים להיות בו, או עובדים מתוך צורך כלכלי נטו, המנהלים שלכם ירגישו את זה עליכם מיד. הם תמיד יסתכלו עליכם ועל העובדים שאתכם, יראו את הברק הזה בעיניים של מי שבאמת רוצה להיות כאן ומי שלא באמת. 

כאשר אתם מחפשים עבודה בתחום או במקום מסויים שאתם באמת רוצים, התשוקה והרצון להצלחה מורגשים עם כניסתכם לראיון העבודה. אהבתכם או קשרכם למקצוע, לתחום, לענף ואפילו אם הגעתם דרך מכר או מכרה שבחברה יתנו לכם עוד אנרגיה ויחדדו עבורכם את הרצון.

אדם שאוהב את מקום העבודה ומראה אכפתיות לסביבת העבודה שלו, ללקוחות ולקולגות גם מביא איתו אנרגיה מתאימה. לכן, גם אם נראה לכם כי כיום זה בלתי אפשרי וקשה, חפשו בתוך תחומי העניין שלכם ובתוך המקצוע שרכשתם את המקום הטוב שאתם רוצים להיות בו. 

העבודה - חיפוש העבודה

הרבה אנשים מחפשים עבודה כל הזמן. חשוב לזכור כי חיפוש העבודה לוקח זמן וחיפוש זה מלווה לפעמים בתסכול, עצבים ואפילו רגשות אשם. 

מעטות הפעמים בהן חיפוש העבודה נגמר בשנייה והופ, כבר נמצאה העבודה המושלמת, בשכר המושלם, במקום המושלם וגם בתפקיד המושלם. לצערנו, החיים לא ככה. אך עם זאת, אסור לוותר לעולם. 

שתפו חברים במחשבות שלכם, שלחו קורות חיים לאנשים שאתם סומכים עליהם והכי חשוב - להתמיד. נסו ללמוד גם מסירובים שאתם מקבלים ובצעו התאמות בטופס קורות החיים או באופן שבו אתם מציגים את עצמכם. שמרו על ביטחון עצמי גבוה ואל תתביישו לשמוע הרצאות, לקרוא ספרים ולקבל טיפים. הסתכלו תמיד קדימה ושיהיה בהצלחה! 

דניאל ביטון,

ג'וב נינג'ה - עובדים בשבילך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב