דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שררה נתניהו. 

מאת    [ 30/04/2023 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 514 פעמים ]

את השינאה כלפיה הרוויחה שרה נתניהו ביושר. אלה המדברים עליה טובות הם מיעוט של חנפנים, במיוחד אלה הזקוקים ''לתו ירוק'' ממנה כדי לקדם את העיניינים שלהם במסגרת קידום פוליטי בגלל השפעתה הרבה, המוחלטת על בעלה נתניהו.

הרי כידוע על פיה יישק דבר. כך הגיעו לצמרת הפוליטית אפסים כמו,מירי רגב, אמיר אוחנה וגלית דיסטל אטבריאן שהיא מחשיבה את עצמה כסופרת דגולה בעוד היא רחוקה מכתיבה תמה ומצטיינת ברפש מילולי אשר היא מוציאה מפיה.

הסיפור של המספרה(שקשור למיס- פרה)  הוא בעיקרון מטאפורה עד כמה שררה נתניהו מנותקת מהעם. בתקופה כה קשה, שמלחמת אחים בשער, היא מגלה אטימות ומה שחשוב לה זה לטפח את שערה. טיפוח תסרוקתה מעיד אולי על הערכה עצמית נמוכה, שכן אולי התסרוקת שלה זה המרכיב הכי חשוב אצלה, ולא אישיותה המעורערת. הרי יש תקציב לספר אשר אמון לטפח את תסרוקתה דרך קבע, שמטפח את שערה ואולי גם את שיער בעלה באלף גוונים של אפור על חשבון הכסף הציבורי שרק אמור להחליק הצידה את מעט השיער שנותר לבנימין נתניהו כדי לכסות על ערוות הקרחת המבצבצת על ראשו והוא מנסה נואשות להסתיר זאת.

הוא הרי יודע שכמו בעניין אפה של קליאופטרה אם הציבור שלו המורכב מחסידים שוטים יראה אותו בערוותו חסרת השיער, רובו לא יצביע עבורו. כאיש תקשורת מיומן הוא יודע שהמראה החיצוני בעניין הטלוויזיוני חשוב מכל דבר אחר, והוא הרי לא עושה כלום במילא למרות הבטחות לבוחרים שלו, ועל פה המראה החיצוני ייפול ויקום דבר כמו שהוא משקר לגבי המראה החיצוני שלו כך הוא משקר בכל דבר כשקרן כרונולוגי שיכול לנצח את פינוקיו בשקרים שלו ואפילו שהוא מדבר הוא אוחז באפו לבדוק אם האף שלו לא התארך.

מכאן נחזור לשררה נתניהו לגביה ניתן לקבוע שמאחר והיא יודעת שהיא לא שווה כלום ולכן היא שמה דגש על שיערה.

איפה היא ואיפה נאווה ברק,עליזה בגין, שולמית שמיר,ליהיא לפיד ונשות ראשי ממשלה אחרות שלא הקדישו תשומת לב לשיערן?

תוסיפו לזה את אלה שמוצאים דמיון לבין החזירית הבובה מיס פיגי ותבינו לאיזה מצב של השפלה היא הגיעה. בנשימה אחת אפשר למצוא דמיון בין בעלה לברווז המצויר דונלד דאק במיוחד במבנה השפתיים שלו ותנועות הראש כשהוא מדבר.

שרה נתניהו טוענת שאלה שצבאו על המספרה בה היא שהתה התכוונו לרצוח אותה. איזה מן טיעון מטופש הוא זה. אף אחד מאותם אלה לא חשבו לעשות לבעלה את הטובה הזאת ולאלמן אותו ולהציל אותו מהקשר הסימביוטי איתה. כמה שזה נראה פתאטי כשהם כל הזמן הולכים שלובי ידיים, וכשהוא מדבר אליה בקול הבריטון שלו במילים       ''רעייתי היקרה''. אף מומחה לשפת גוף למימיקה לא קונה את זה. כנראה שיש רגליים לדבר כאילו יש בניהם הסכם אשר נחתם בין שניהם אחרי מקרה ''הקלטת הלוהטת'', כשהוא רץ להודות בשידור חי בחדשות על בגידתו בה עם יועצת שיווק. יש מקום לקבל באמינות את עדותו של דויד ארצי, שראה הסכם כתוב בניהם שאם הוא נתניהו יפר אותו הוא יפסיד את הרכוש המשותף שלהם.

לקמצן חולני כמוהו זה עונש גדול מדי ולכן הוא מעדיף להיות בכלא נתניהו ( על משקל כלא מעשיהו) ולא לאבד שקל מהרכוש המשותף שלהם.

גם התביעה להוצאת דיבה נגד העיתונאי יגאל סרנה אין בה יסוד של כנות. לפי מה שהוא פרסם הרי היא זרקה אותו מרכב השרד אחרי מריבה בניהם. השאלה היא האם זה נכון או לא נכון,אלא האם ניתן להעלות על הדעת דבר שכזה?

ואכן לפי הרזומה שלה של סררה כאישה היסטרית וצרחנית לתפארת מדינת ישראל, בהחלט ניתן להאמין לסיפור.

ביום שבו נתפטר מהזוג נתניהו לנצח אפשר יהיה לחגוג את היום כיום העצמאות השני של מדינת ישראל,כמו שברומניה חוגגים את ההשתחררות צ'אושבסקו ואישתו. ובא לציון גואל.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב