דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך הצללה לגינה 

מאת    [ 30/04/2023 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 459 פעמים ]

הקיץ הישראלי מאופיין בשמש קופחת ובמעלות גבוהות והישיבה בגינה עשויה להפוך למעיקה במקרים מעין אלה הצללה לגינה היא פתרון פשוט ונוח, אשר יאפשר לכם לשבת בחוץ בכל שעות היום באווירה נעימה ורגועה. סוגי ההצללה הם רבים ומגוונים, ובמאמר זה ננסה לעשות מעט סדר בנושא. 

סוגי הצללה לגינה

את סוגי ההצללה לגינות ניתן לחלק על פי מספר פרמטרים. להלן נציג סוגים שונים של פתרונות הצללה לגינה המחולקים על פי סוג היריעה ממנה עשויה ההצללה, ועל פי סגנון הפריסה או המתיחה של היריעה:

סככת נפתח נסגר 

סככות אלה מאפשרות פתיחה וסגירה של יריעת ההצללה, כך שניתן להתאים את רמת הצל על פי מזג האוויר הנוכחי. מנגנון הקיפול והסגירה עשוי להיות ידני או חשמלי, והסככה עשויה להיפרס במגוון צורות. היתרון המרכזי בסככות אלה הוא השליטה המלאה שלכם על רמת ההצללה - בימים חמים ניתן לפרוס את הציליה, ובימים מעוננים ניתן לסגור אותה בקלות ובפשטות.

גזיבו

ציליית גזיבו היא ציליה ניידת קטנה, הנפתחת ונסגרת במהירות ובקלות. ניידות זו מהווה את היתרון המרכזי של הצללה לגינה זו, כך שניתן בקלות יחסית להזיז את הגזיבו ממקום למקום על פי רצון הלקוח. היתרון של הגזיבו הוא גם החסרון שלו, כך שהוא נחשב לפתרון ספציפי וממוקד והוא פחות מתאים כפתרון הצללה נרחב לשנים רבות. 

רשת צל

הצללת גינה בבית פרטי באמצעות רשת צל היא דרך פרקטית ויעילה לספק הגנה מהשמש וליצור מרחב חיצוני נוח ונעים. ניתן להשיג רשתות צל במגוון חומרים וצבעים, מה שמקל על מציאת רשת צל המשלימה את עיצוב הבית והגינה. רשתות צל עמידות לאורך זמן והתחזוקה מועטה לאחר התקנתם. רשת צל יכולה לשמש ליצירת פינת ישיבה מקורה, פינת משחקים לילדים או להצלת בריכה או פינת אוכל חיצונית. בבחירת רשת צל, חשוב להתייחס לגודל ולפריסה של החלל החיצוני, כמו גם לכמות אור השמש שהאזור מקבל. גם להתקנה נכונה של רשת הצל יש חשיבות מכרעת כדי להבטיח שהיא מאובטחת ואינה גורמת נזקים לבית או לגינה.

מפרשים

בשנים האחרונות יותר ויותר גנים ציבוריים מתכסים במפרשים רחבים היוצרים צל איכותי ורחב על אזורים גדולים. המפרשים נחשבים לפתרון חזק ועמיד, ומגוון הצבעים הרחב שלהם מאפשר להם להיות פתרון הצללה לגינה דקורטיבי, התורם לעיצוב הגינה באופן עדין. רמת ההצללה תלויה בסוג היריעה בה משתמשים.

פגודה

המקבילה הקבועה של הגזיבו - בעצם מדובר במבנה דמוי גזיבו מעוגן וקבוע, כך שההצללה נעשית בצורה ממוקדת, אולם הפגודה מחזיקה לשנים רבות. 

לסיכום

קיימות חברות רבות העוסקות בתחום ההצללה, המספקות מגוון הצללות וכיסויים ללקוחות פרטיים וציבוריים כאחד. בעת הבחירה שלכם באחת כזו, חשוב מאוד לקחת בחשבון את הניסיון הרב של אותה חברה בכדי שתספק לכם את פתרון ההצללה המתאים ביותר עבורכם, במחירים אטרקטיביים במיוחד.  

 

 

b.ma




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב