דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכינו גגכם לחורף: כמה עולה לאטום גגות? 

מאת    [ 29/04/2023 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 455 פעמים ]

הרבה פעמים נהוג להזכיר לבעלי רכבים להכין את רכבם לחורף, זאת על מנת שהם יוכלו לנהוג בצורה בטוחה ולהגיע לכל מקום בשלום. אך לא רק את הרכב שלנו אנחנו צריכים להכין לחורף, אלא גם את הבית בו אנחנו מתגוררים. ישנם דברים מסוימים שעלינו לעשות בשביל להכין את המבנה לחורף, בשביל שנוכל להתמודד עם תנאי מזג האוויר והשפעותיו, וכן בשביל שנוכל ליהנות מאיכות ושגרת חיים סדירים.

אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לעשות בשביל שהמבנה יהיה מוכן לחורף זה לבחון את המצב של הגג, עד כמה הוא אטום ובמידה ויש צורך, אז לטפל בכך בהקדם.  לשמחתנו אנחנו יכולים למצוא מומחים לתחום של איטום גגות בתל אביב ובערים אחרות בארץ בצורה נוחה, מהירה ובטוחה. לשם כך, עלינו להבין מה אנחנו צריכים לעשות וכמה עולה לאטום גגות. 

 

איך מכינים את הגג בצורה נכונה

לפני שנתעסק בשאלת העלויות ובחירת אנשי מקצוע, צריך להבין תחילה מה זה אומר להכין את הגג לחורף ואיך זה מתבצע בפועל. 

אחת הבעיות איתן אנחנו עלולים להתמודד במהלך החורף, בהנחה ויורדים גשמים, זו חדירה של מים אל תוך המבנה דרך הגג. זה נכון לגבי כל מבנה שהגג שלו איננו אטום כראוי, כשבאופן טבעי גגות של מבנים ישנים סובלים מבעיה זו יותר מאשר גגות של מבנים חדשים. 

על מנת שנוכל להתמודד עם הבעיה בצורה נכונה, עלינו לבדוק את מצבו של הגג ולדאוג לתקן את מה שדורש תיקון, זאת באמצעות חידוש האיטום במקום. הדבר נעשה באמצעות יריעות ביטומניות או חומרים אחרים רלוונטיים. בנוסף יש לוודא שהמרזב תקין ויש לנקות אותו בשביל לאפשר למים שיצטברו על הגג לרדת אל הקרקע. 

על מנת לעשות זאת, יש לנקות את הגג, להסיר ממנו את כל מה שאפשר, כל מה שאין צורך בו, ואז לאטום אותו שנית באמצעות חומרים חדשים. חשוב להדגיש, התהליך אמור להתבצע במהלך ימי הקיץ לפני שהחורף מתחיל, בשביל שהוא יהיה מוכן לתקופה זו. אחרי שמבצעים את התהליך, שופכים מים על הגג בשביל לוודא שהמים אינם חודרים פנימה והגג תקין. 

 

כמה זה יכול לעלות לנו?

כשאנחנו בוחנים כמה עולה עבודת איטום בכלל ובפרט מה המחיר של יריעות ביטומניות? עלינו לקחת בחשבון שלא בכל מקום המחיר דומה, כל חברה או בעל מקצוע ידרשו מחיר אחר, וכמובן שזה גם תלוי לא מעט באופי המבנה, גודל הגג ובפרמטרים אחרים שיכולים להשפיע על התמחור. 

מחיר איטום גגות ביריעות ביט ומוניות, נע בין 90 ל-130 שקל למ"ר. לעומת זאת, המחיר של איטום גגות באמצעות זפת, נע בין 40-55 שקל למ"ר. איטום בחומר אקרילי נע בין 40-60 שקל למ"ר, ומחיר חומר פולימרי נע בין 45 ל-100 שקל למ"ר. 

כפי שניתן לראות מהתמחור, הרי שיריעות ביטומניות הן האיכותיות ביותר ולכן הן גם מומלצות יותר לשימוש מאשר חומרים אחרים. יחד עם זאת, המחיר יכול להשתנות בהתאם לתנאים מסוימים, דוגמא תנאי הגג, המבנה שלו, גודל, וכן אם יש צורך לבצע פינוי של מתקנים שונים מהגג, מה שיכול לגבות מחיר שנע בין 3000 ל-4000 שקל. 

צריך לציין שלא בכל מקום אפשר להניח כל סוג חומר. זה תלוי, בין היתר, במבנה הגג, בסוג המתקנים שמותקנים עליו וכן בשאלה באילו חומרים השתמשו בעבר. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בחומר מסוים, מה שעלול להקשות על שימוש בחומרים אחרים בעתיד. לכן, כשמבצעים איטום גג בפעם הראשונה, יש לקחת בחשבון כיצד זה ישפיע על תהליך החידוש בעתיד. 

 

כיצד בוחרים חברת איטום גגות?

מלבד שאלת התמחור, הרי שישנן שאלות נוספות שיכולות להשפיע על תהליך העבודה, בין היתר, איך נבחר חברת איטום או בעל מקצוע בתחום. כאמור, אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד מומחים בתחום של איטום גגות בתל אביב ובמקומות אחרים בארץ.

 

הפרמטרים לבחירה צריכים להיות מאוד ברורים:

    • ניסיון ומקצועיות בתחום ובפרט בסגנונות איטום שונים. 
    • זמינות לביצוע עבודה באופן מיידי ולסיים אותה כמה שיותר מהר
    • שימוש בחומרים ברמה גבוהה
    • מתן אחריות על העבודה ועל החומרים
    • עלויות תואמות את מחירי השוק 

צוות המומחים של איטומניה - מומחים באיטום הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב