דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע אוהבים לשנוא את נתניהו? 

מאת    [ 20/04/2023 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 553 פעמים ]

יש המיתממים ושואלים מה מקור השנאה כלפי נתניהו? אז מה לא מובן כאן? נתניהו הרוויח את השנאה כלפיו ביושר, הוא המציא את השנאה. הוא אבי אבות השנאה. הוא מתפרנס מהשנאה. השנאה היא הבסיס לשלטונו. השנאה ליריב היא מקור כוחו הפוליטי. הפניית השנאה לשמאל,לערבים,לחילונים, היא זו שמנקזת אליו בתומכים בו ללא עוררין, אלה הביביסטים, החסידים השוטים שבגללם אי אפשר להתפטר מהטיפוס הזה נתניהו אשר השתלט עלינו ואי אפשר להתפטר ממנו כמעט שנות דור. ואם לא די בו הרי כ''בונוס'' אנו מקבלים את אשתו הפוסטמה ואת בנו פרי הביאושים המשפריץ והמשריץ שמבלה חדשות לבקרים בבתי משפט כנאשם או כמאשים.

איך אפשר שלא לשנוא את נתניהו השולח ידו אל הקופה הציבורית. כל הזמן מנסה לסחוט עוד ועוד כסף ציבורי במסגרת הטבות, פטורים, החזרים והשד יודע מה. עוד לא היה ראש ממשלה שחיבתו לכסף לא יודעת גבול, איפה הוא ואיפה ראשי הממשלה הקודמים כמו בגין, בן גוריון, שמיר, גולדה, שחיו יחסית לנתניהו חיי סגפנות.

יש לזכור שנתניהו הגיע לשלטון על בסיס השנאה לאחר. היועץ שלו לבחירות שהעלו אותו לראשונה לשלטון ביסס את מלחמת הבחירות עד שיסוע העם ושלילת הצד האחר בהציגו אותו כשמאלן ולא יהודי. זהו היועץ הזכור לרע ארתור פינקלשטיין שגם את הפיגועים הקשים בתקופת רבין גייס לטובתו של נתניהו, ונתניהו כמו נתניהו הגיע מהר ככל האפשר בכל פיגוע ורקד בחדווה על הדם.

נתניהו מהאחראים לאווירה שתרמה לרצח רבין, נהנה מאז בזכות הרצח בפלוגה של אנשי בטחון מלפניו ומאחוריו ושום מחבל מתאבד לא יוכל לחדור למערך שכזה.

נתניהו הוא אדריכל השנאה שקיימת בקרב הציבור מאז עלה לשלטון כשאשתו הסררה ובנו המשפיך מלבים אותה. אגב, נתניהו בהשכלתו הוא אדריכל אבל הוא לא תכנן מעולם בית ומבנה, רק את השנאה המחלחלת בתוכנו שהיא בסיס שלטונו הטמא.

''תן לי שנאה אפורה כשק'' אומר המשורר אלתרמן, נתניהו נהנה משנאה זו האפורה כשק שמפצלת את העם. במקום להיות מנהיג הנותן דוגמא לעם מבחינה אידיאולוגית נתניהו הוא הדוגמא הרעה לאיש רודף בצע ושלטון.

את הבחירות האחרונות לא ניצח נתניהו מי שניצח אותן הן בן גביר וסמוטריץ' והם מגבים אותו המסגרת קואליציית המושחתים והם תופסים אותו במבושיו והופכים אותו לברווז צולע. אם שמתם לב אגב מראה פניו ובעיקר מראה שפתיו מזכירים  את דונלד דאק וזה מצטרף לאשתו החזרזרית.

אם הוא לא יענה להם סמוטריץ' ולבן גביר אין לו שלטון ובשביל שלטון נתניהו מוכן לתת הכל, מה שאפילו מנוגד לטובת המדינה. סמוטריץ' ובן גביר שטופי שנאה לערבים סמוטריץ לא מוכן שאשתו תלד בחדר  שיש בו יולדת ערבייה. בן גביר לעומתו הוא לצידו הוא הרי ממשיכו של הרב כהנא שהמודל שלו ברוך גולדשטיין תמונתו תלויה בסלון ביתו.

וכך קואליציית השנאה הזו מפצלת את העם ומקרבת אותנו למלחמת אחים אותה מלחמת אחים שבגין מנע בפרשת ''אלטלנה''. נו, איפה בגין ואיפה ביבי ועד כמה אנו מתגעגעים לבגין שכיבד את החוק, את מערכת המשפט, שחי בדירת שני חדרים בדמי מפתח וחי חיי סגפנות וראו את זה עליו. ונתניהו המפוטם כמו ברווז הינו אנטיתזה לבגין בכל המובנים. הוא גם לא מסתפק בשתי וילות שכן אף פעם אינו מגיע לסיפוק מבחינה חומרנית. אשתו בבחינת ''אוהבת מתנות תחיה'' שדורשת להביא לה תמיד מתנות יקרות ערך עד בלי די.

לסיום, איפה כל נשות ראשי הממשלה הקודמים, עליזה בגין,עליזה אולמרט, נאווה ברק, פולה וכל האחרות?

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב