דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההתנהלות המקוממת של הזוג נתניהו. 

מאת    [ 20/04/2023 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 418 פעמים ]

לפי עדותה של הדס קליין במשפט האלפים של נתניהו כולה תמונה עגומה של זוג חזירי מפוטם אשר מהווה את הדוגמא הרעה ביותר לאזרחי המדינה ,במיוחד לבני הנוער. במקום להוות מופת ודוגמא כמו שמצפים ממנהיג הרי מדובר פה בהפך הגמור.

הדס קליין מציגה תמונה של זוג אשר צורך שמפניה, סיגרים,ושאר טעמים במסגרת ניצול מנעמי השלטון,וגם את נטייתה האובססיבית של ה''גברת'' סרה נתניהו לקבל מתנות.

כמו שנאמר ''אוהב מתנות יחיה'', אגב, אותו עו''ד המייצג את נתניהו עמית חדד ייתכן שהוא עושה את זה בהתנדבות שכן אצל נתניהו כולם עובדים בהתנדבות, אגב אותו עמית חדד אינו כופר בעובדת השמפניות והסיגרים אלא הוא מנסה רק לצמצם את הכמות. כלומר, זה שהזוג נתניהו הוא זוג המתנהל בחזירות, על זה אין ויכוח השאלה היא רק באיזה רמה.

מסיפור העדות של הדס קליין  עולה תמונה היא הדרך בה השתלטו נתניהו ואשתו על הווילה של חברם המולטי מיליונר ג'ימס פאקר. מה שהם עשו זה שהם שיכנעו אותו לרכוש וילה צמודה לווילה שלהם בקיסריה,והם פשוט צרפו אותה אליהם ועשו בה בתוך שלהם. אקט של אנשלוס,מושג הידוע לדיראון בהיסטוריה האפלה של אירופה.

נתניהו חזר לשלטון כדי להנות ממנעמיו הוא לא עשה דבר כדי לממש את הבטחת הבחירות שלו, לא ביוקר המחיה, לא בטיפול בטרור, לא בשום כלום. רק חזר לשלטון הוא והסרה שלו נוסעים לסופי שבוע חלומיים יוזמים כאילו פגישות עם מנהיגים שוכרים מלון בפאריס או ברומא שחצי מהמלון מושכר לאנשי הביטחון והצוות שלהם במחיר עתק, ואולי גם מצרפים בהזדמנות זו את הספר האישי של ''הגברת''.

מדברים על בנט ולפיד, לעומת נתניהו הם צדיקים גמורים שלא לדבר על נשותיהן שהן קסם אנושי לעומת ''רעייתו היקרה של נתניהו'' והכוונה היא לגילת בנט וליהי לפיד.

ואולי נסיים מאמר זה בכסף שאסף ינון מגל הדביל כמימון עבור נתניהו במשפטו.'' רשעים מלאכתם נעשית ע''י אחרים '' וכדי להכשיר את המיליונים הרבים שנאספו  שליחיו של נתניהו דואגים להכשיר את הכסף הזה למען אדונם, אוהב הכסף שלעולם לא ישבע כסף. המגבית מען משפטו של נתניהו היא הגושפנקה המשמעותית ביותר לקמצנותו של נתניהו. קמצנותו היא אומנותו.

 את נתניהו ומשפחתו וכאן נכלול את בנו פרי הביאושים אותו הוא מכשיר לרשת אותו כמו במדינה טוטאליטרית, חייבים לסלק מחיינו הציבוריים מה שיותר מהר. וככל שזה יהיה מהר יותר הרי יהיה זה משובח. בקונסטלציה הנוכחית של הקואליציה זה נראה אומנם לא ראלי אבל מאחר ונתניהו תלוי בשלטון בגחמות של בן גביר וסמוטריץ' שבלעדיהם אין לו קואליציה והם תופסים אותו במבושיו, אולי יגיע שלב והם יחצו את הגבול שגם נאמני נתניהו לא יוכלו להשלים עם חצייתו,  ואז אולי יסולק נתניהו ושות' לצמיתות מהשלטון. תאריך זה של האירוע בתקווה שיקרה צריך להיות נחוג כיום השני של עצמאותה של המדינה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב