דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבמאי של 007 מסביר למה לא יהיה ג'יימס בונד צעיר 

מאת    [ 17/04/2023 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 372 פעמים ]

דמותו הדבונרית של ג'יימס בונד הקסימה ומבדרת את קהל הקולנוע כבר למעלה מ-60 שנה, מה שהופך אותה ללא ספק לזיכיון סרטי הפעולה המתמשך ביותר בהיסטוריה של התעשייה. במהלך 27 סרטים ראינו כל איטרציה של מרגל יוצא דופן בא והולך, משון קונרי ועד לדניאל קרייג שמאז סיים את תפקידו כבונד עם הסרט No Time to Die (2021 ) . הכן נותר ריק מאז יציאתו, ללא הודעה רשמית לגבי מי ייקח את הלפיד הבא. למעריצים נותר להמציא תיאוריות משלהם עם תקווה לגבי מי זה יכול להיות, אבל דבר אחד הוכח כעת. 


הזיכיון של ג'יימס בונד פעל בעיקר מאותה נוסחה מאז שזעזע לראשונה את ז'אנר מותחני הריגול בשנות ה-60. המוח היצירתי מאחורי הדמות עצמה היה למעשה איאן פלמינג, עיתונאי וסופר בריטי שהביא לחיים לראשונה את ג'יימס בונד בסדרה של רומנים. שון קונרי היה השחקן הראשון שגילם את הדמות בסרט מ-1962 Dr. No, והוא ישחזר את התפקיד בששת הסרטים הבאים של הזיכיון. דמותו של בונד הפכה במהרה לשם נרדף להוליווד, דמות איקונית של התעשייה. את התפקיד מילא כל הזמן שחקן כזה או אחר, הסרטים יצאו כמעט גב אל גב עד לנקודה שבה הזכיינית הפכה לאימפריה הקטנה של עצמו, כמעט בלתי ניתנת לגעת בנגזרות אחרות של סרטי ריגול. דניאל קרייג, שגילם לאחרונה את בונד במשך חמישה סרטים רצופים, ניתק כעת את החליפה ומאז היא נותרה ללא דרישה, הפסקה הארוכה ביותר בתולדות הזיכיון.מנהלת הליהוק דבי מקוויליאמס הייתה עם ידה על הדופק של זיכיון הריגול מאז 1981, כשרוג'ר מור היה בשיא כהונתו כג'יימס בונד. היא כבר יודעת היטב מה מצופה מהאדם שממלא את התפקיד האיקוני, וזה כמובן לא רק מראה. היא ציינה בראיון שלה לרדיו טיימס שהם מעולם לא חיפשו מישהו בצד הצעיר יותר, בעיקר בגלל חוסר הניסיון, המשמעת והצניעות שנמצאו אצל רוב השחקנים הצעירים.

זה כמובן הוביל למעריצים שחלקו את התיאוריות שלהם לגבי מי יכול להגיע הבא. השחקן הבריטי אידריס אלבה הפך למתמודד מועדף על התפקיד, שכן מאז הוא הוכיח את יכולתו בסרטים אחרים והוא מתאים מאוד לארכיטיפ הוויזואלי של בונד. הנרי קאוויל, שנראה שאנשים אוהבים ליהוק מעריצים כמעט בכל תפקיד בימים אלה, הוזכר גם הוא. אנשים נוטים להימשך אל פנים מוכרות לתפקידים גדולים, מעריצים ובמאים כאחד, אבל תמיד יש מכת מזל בהימורים עם הלא נודע. זה היה המקרה של דניאל קרייג, שאז לא היה ידוע בעצם, לאחר שעשה רק עבודת קולנוע עצמאית מאוד מחוץ לרשת. הוא התמודד מול אנשים כמו אורלנדו בלום, כריסטיאן בייל, קולין פארל וטום קרוז, כולם פרצופים מוכרים להפליא בתעשייה. למרות זאת, הוא התגבר על כולם וכך הפך במהירות לשם דבר. יכול מאוד להיות שנוכל להשיג עוד פרצוף לא ידוע שיכול לפוצץ את המכסה מהזיכיון בערך באותו אופן.


כרגע אין חלון להכרזה על ג'יימס בונד הבא, אבל מקוויליאמס בטוח יעשה בחירה כדאית בבוא הזמן. זה כנראה לא יהיה הנרי קאוויל.
 

הברווז אתר בידור ישראלי, הורדות, צפייה, סרטים ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב