דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה ואיתור מודעות דרושים - איך לעשות את זה נכון 

מאת    [ 16/04/2023 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 351 פעמים ]

חשוב למצוא את היתרונות שיש לכם על פני מועמדים אחרים, את הקשר האישי שלכם למותג או לחברה וכמובן - לדעת להגיד ?לא?. דרושים עובדים בכל מקום, אך האם בכל מקום תוכלו לבוא לידי ביטוי? לא בטוח. בהקשר הזה, השאלה העיקרית היא כמובן כיצד לדעת אם מודעת הדרושים פונה אליכם,. 

כיום, בעידן הפרזנטורים, כבר אין הזדהות עם מותג. איפה רואים זאת הכי הרבה? במודעות הדרושים, כמובן: כולן נראות אותו הדבר, מספרות את אותו הסיפור וכאילו כולן שייכות לאותו מקום העבודה רק בשם אחר. אבל תמיד יש יוצא מן הכלל, וכדי למצוא את היוצא מן הכלל צריך לחפש. 

כך תמצאו את עבודת החלומות

כאשר אתם מחפשים עבודה ואתם מחפשי במדורי הדרושים במרחבי האינטרנט והרשת החברתית, לפני שאם מגישים את מועמדותכם רצוי להכנס לעמוד החברה ברשתות החברתיות. לחקור ולקרוא ולראות אם אתם מזהים את עצמכם במותג, אם אתם רואים את עצמכם מצליחים להגיע למשרד. 

מחשבות אלו נראות אולי מופרכות, אך ברגע האמת, מעטים האנשים שיודעים לזהות על עצמם ולהיות מספיק כנים עם עצמם ולהגיד ?מקום העבודה הזה לא בשבילי?. 

מלבד המשכורת, חשובה גם סביבת העבודה. חפשו אנשים שמכירים את החברה או את האנשים וקבלו ייעוץ מהם בנוגע למקום. נכון, זו אולי לא פעולה מידית, אך כאשר אתם מגיעים לראיון העבודה כאשר אתם מכירים את המותג, אודותיו ומגיעים עם דעה חיובית עליו - המראיינים ידעו לזהות זאת עליכם ותקבלו יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים. 

איך תבליטו את עצמכם במודעות דרושים?

לקורות החיים ותיק העבודות שאתם שולחים ישנה חשיבות עצומה. אך עם זאת, אנשים רבים מדלגים על המקום בו הם יכולים להוסיף משהו על עצמם וחבל, כי מקבלי קורות החיים לא מדלגים על זה ואף מחפשים את זה.

ישנם מקומות שבהם עוד לפני ראיון העבודה המועמדים עוברים מספר שלבים, חלקם באופן טלפוני וחלקם דרך המייל. השלב הראשוני, או כפי שנקרא בשמו המקצועי ?הסינון הראשוני? מתבצע עם קריאת קורות החיים ותיק העבודות. 

אך בתוך זה, ישנם מקומות בו אתם מוזמנים לכתוב עוד משהו על עצמכם, והחכמה היא לכתוב משהו על עצמכם שיראה את החיבור שלכם לחברה באופן עקיף ולא ישיר. למשל, אם אדם רוצה להיות מרצה באחת מן המכללות המבוקשות בארץ, אז האופן העקיף שבו אותו מרצה ?ישווק? את עצמו בכתב, יהיה בלספר משהו, או לכתוב כישרון מסויים שיש לו שקשור בעקיפין למוסד הלימודי או לסטודנטים שאותם יפגוש. או למשל, אם יספר בדרך מתוחכמת את הדרך בה הוא הגיע למקצוע. 

דמיינו שאתם מכינים תבשיל מדהים מכל התכונות הכי טובות שלכם: תנהגו עם התבשיל הזה בזהירות ואחראיות כדי שמה שבישלתם - יהיה טעים מאוד. 

חיפוש עבודה דרך הרשתות החברתיות

הרשת החברתית כבר מזמן לא מיועדת רק לפרסום תמונות מחופשות והגיגים אקראיים, אלא גם לחיפוש עובדים, עבודה ומשרות חלקיות. אם אינכם אושיות רשת ועוד לא התחברתם לעולם זה, אנו ממליצים בכל אופן לפתוח פרופיל באחת מהרשתות החברתיות המיועדות לחיפוש עובדים ועבודה. לפני שתעלו משהו בעצמכם, רצוי לחפש ולנבור ולהתנסות. 

מקומות רבים מקבלים לפעמים את הפניות בעמודי החברה מהר יותר מקבלת קורות החיים. בדרך זו גם יכולים לקבל עליכם רושם טוב יותר, אז השקיעו בפרופיל שלכם כמו בעצמכם.

דניאל ביטון,

ג'וב נינג'ה - עובדים בשבילך!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב