דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סתימה בביוב - איך נכון לטפל בבעיה? 

מאת    [ 14/04/2023 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 481 פעמים ]

סתימה בביוב מהווה בעיה אשר יכולה להוות את נחלתם של כולם. אין דרך להימנע מבעיה זו באופן גורף. יחד עם זאת, במידה ומקפידים על תחזוקה של מערכת הביוב וכחלק מכך, גם לטפל בבעיה כבר בשלבים המקדימים שלה, תוכלו להימנע מנזקים משמעותיים למערכת. חשוב להיות מודעים לכל הסיבות אשר עלולות לגרום לסתימות בביוב. בין אותן הסיבות הנפוצות: חדירה של שורשים למערכת הביוב, שאריות של סיד וחומרי בנייה אשר התייבשו, מגבונים ופסולת והסיבות עוד רבות. 
היכרות עם הגורמים השונים לסתימות בביוב, יכולה לסייע במידה מסוימת להימנע מסתימות. לדוגמא, ניתן להפסיק ולזרוק מגבונים באסלה (אלא אך ורק בפח, שם מקומם). יחד עם זאת, יש גורמים שאי אפשר באמת לשלוט בהם ולכן, במקרים כאלו, הדבר הטוב ביותר אותו נוכל לעשות, זה לדעת לזהות את עצם קיומה של בעיה. וכאמור, בשלב הבא, למהר ולטפל בה בצורה המקצועית ביותר. 

מתי ניתן לפתוח סתימה בביוב באופן עצמאי?

ישנם מקרים בהם הסתימות תהיינה פשוטות יחסית ואף ניתן יהיה לפתוח אותן בצורה עצמאית - כאשר, כל מה שצריך זה קצת יוזמה. לדוגמא, אם גיליתם סתימה בכיור של המטבח או בכיור האמבטיה, תוכלו לנסות ולשחרר את הסתימה תוך שימוש בפומפה. 
אם אתם לא משיגים את המטרה והסתימה לא נפתחת, תוכלו  לנסות ולעשות שימוש צינור קפיץ (במידה ויש לכם כזה). מעבר לכך, תוכלו גם לנסות ולהשתמש באותם חומרים לשימוש ביתי המיועדים לפתיחת סתימות. יש לקרוא את ההוראות לפני השימוש וליישם אותן בפועל. 
אם לא הצלחתם לפתור את הסתימה עצמאית או שהיא חוזרת על עצמה בשלב הבא, תוכלו לבדוק את האפשרות להזמין בעל מקצוע המתמחה בתחום זה. בעל מקצוע שכזה יכול לאתר את מקורה של אותה סתימה בביוב ובאמצעות מכשירים שונים שהוא מחזיק ברשותו לפתוח את אותה הסתימה.
כמובן, אם מדובר בסתימות מורכבות יותר, קיימת חשיבות גבוהה להזמין את שירותיה של חברה המציעה שירותי ביובית - תוכלו לאתר חברה המציעה שירותי ביובית בגדרה או בכל עיר אחרת, בהתאם לאזור המגורים שלכם.  

פתיחות סתימות באמצעות ביובית

ישנם מקרים בהם הדרך היחידה האופציונאלית לפתיחת הסתימה, היא תוך שימוש בביובית. 
ביובית מהווה ככלי רכב אשר כולל את כל הציוד הנדרש לפתיחת סתימות, מכל סוג ובכל סדר גודל. מעבר לפתיחת הסתימה, ניתן גם לשטוף את קווי הביוב ולנקות אותם בצורה יסודית, מה שימנה מהסתימה לחזור על עצמה. 
כמובן, שלא משנה איזה בעל מקצוע או חברה אתם מזמינים לצורך פתיחת סתימה בביוב, על מנת לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית, מוסמכת ומנוסה לביצוע העבודה. 
בכדי להבטיח את הבחירה הטובה ביותר חשוב לאסוף פרטים ומידע לגבי אותה החברה ובין היתר: שנות ניסיון של החברה, השירותים אותם היא מציעה, הציוד אותו החברה מחזיקה ברשותה וכיוצא בזה..
אם יש לכם אפשרות לקרוא חוות דעת והמלצות אמינות על אותה החברה, דבר זה יוכל לסייע במידה רבה בביצוע הבחירה. 
חברה מקצועית ומנוסה תדע גם לאתר במהירות וביעילות את מקור הבעיה - ובהתאם לממצאים גם להציע את הפתרון האיכותי והיסודי ביותר באותה הבעיה.

כתיבת מאמרים ומידע מקצועי שימושי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב