דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שרה נתניהו כמארי אנטואנט 

מאת    [ 09/04/2023 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 410 פעמים ]

מארי אנטואנט הפכה בצרפת טרם המהפכה בסמל של ניתוק מהציבור והתנשאות, ושרה נתניהו מזכירה אותה בהקשרים רבים.

הסיפור של כליאתה של דרה נתניהו במספרה במשך של שלוש שעות ע''י ציבור מפגין  מבטא את סלידתו של אותו ציבור רחב מהדרך של התנהלות הזוג נתניהו, כשהדומיננטית היא "הגברת". אישה מפוטמת אשר בעלה הוא הכלב אשר מכשכש בזנב שלה שהוא מובל על ידה כשהבן פרי הביאושים המשפיך והמשפריץ הוא מוליך אותם לפניהם. יש לציין כי אף אחד לא מתכונן להרוג את אשתו של נתניהו כי אף אחד לא רוצה לעשות לו את הטובה שהוא יתאלמן. שכן אז החרב המונחת על צווארו לפי ההסכם הסודי בינו לבין אישתו אשר דויד ארצי טוען שראה אותו והזוג מנהל משפט דיבה נתניהו יאבד את הנכסים המשותפים לשניהם לטובת אשתו, במקרה של הפרת החוזה על ידו. כי זאת יש לדעת רוצחים יש רק מהימין לא בשמאל. כל הרציחות הפוליטיות שהיו עד עתה, רצח ארלוזורוב, רצח אמיל גרינצוויג, רצח רבין, כל הרציחות האלו בוצעו ע''י אנשי ימין. מעולם לא נרצח אצלנו איש ימין ע''י איש שמאל.

"אם אין לחם אכלו עוגות" זה המשפט שמייחסים למארי אנטואנט המנותקת מהעם כמו ששרה נתניהו מנותקת מהציבור בתקופה של הפגנות קשות ומחאות כשהיא מוצאת לעצמה זמן להתעסק בתסרוקת שלה, כפי שמרי אנטואנט התפרסמה בתסרוקת הגבוהה שלה. דבר לא יזיז סררה נתניהו כי לאישה השמנה והמפוטמת הזו יש לדעת כי לפנתיאון האומה היא לא תכנס גם לא בעלה שמין הדין יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה.

שלוש השעות ששרה המיס - פרה שהייתה כלואה במספרה למרות שאף אחד לא החזיק אותה שם הבהירו להכי ציבור גדול לא שייך למחנה החסידים השוטים של בעלה.

ציבור גדול רואה בה אידה היסטרית שצרחותיה המתועדות הן לתפארת מדינת ישראל. זה שמאות אנשי בטחון היו צריכים לחלץ אותה מהמספרה בלב העיר מוכיחים כמה מעמדה הציבורי הוא רעוע. המספרה היא מתאפורה לנהנתנות שלה ושל בעלה. מי מנשות אנשי הממשלה הקודמים התעסקו בנושא השיער שלהן ברמה של ספר אישי? חוץ מעניין התספורת שמתקשר גם כן למארי אנטואנט קיים סיפור של הצמיד הענק שקבלה מרי אנטואנט במתנה, וזה גם מזכיר את חיבתה של ה'גברת'' נתניהו לתכשיטים אותם היא גורשת בצורה חזירית לקבל מכל נשות המולטי מיליונרים שמקיפים את בעלה.

"רעייתי" כך הוא מכנה אותה נתניהו בקולו שמנסה להיות סמכותי, וכמה שזה נשמע פאתטי ולא אמיתי. וכמה שזה נראה פאתטי שהם הולכים שלובי ידיים ואפילו ללילה אחד לחול הוא לא יכול לנסוע בלעדיה, שזה יותר גרוע מאזיק אלקטרוני שהוצמד לו. נתניהו מזכיר בדיבורו וחזותו את דונלד דאק הברווז המונפש והוא לא משכנע בכנותו אף מומחה לשפת גוף או למימיקה או מומחה להבעה.

הרי מן המפורסמות שהקשר של הזוג נתניהו הוא קשר סימביוטי,כמו שני בעלי חיים בטבע עוינים זה לזה שמשתפים פעולה שמשרתת את שניהם.

הרי אם נתניהו היה אוהב את אשתו באמת ובתמים הוא לא היה רץ לחדשות "מבט" בערוץ הראשון בשידור חי להודות בפריים טיים כי הוא בגד באשתו עם יועצת שיווק בשם רות בר.

כל תולדותיה לתפארת מדינת ישראל של ה"גברת" הרי הם מופיעים בביוגרפיה של בן כספית וב"תיק שרה נתניהו" תחקיר אשר עיתון "ידיעות אחרונות" ביצע עליה בשנת 2009, ושם הופיעה שרה נתניהו בצורה הכי לא מחמיאה שיכולה להיות וזאת בלשון המעטה.

בהמנון של ארגון הלח''י אותו כתב יאיר שטרן הי''ד שנרצח ע''י הבריטים מופיע הקטע "חיילים אלמונים" מופיעות המילים "משורה משחרר רק המוות". בפרפרזה מסויימת אפשר  גם לשיר לבנימין נתניהו "משרה ישחרר רק המוות", ובא לנתניהו גואל מציון.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב