דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגלריה ''המפוארת'' של סרי נתניהו 

מאת    [ 09/04/2023 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 586 פעמים ]

נפתח בחמשיר אשר מתאר את האפסים שעלו לגדולה בגלל נתניהו:

"מעשה בתוכי מוכשר

שפות הוא ידע כתריסר

לנאום הוא חפץ

לכנסת הוא רץ

וכעת מכהן הוא כשר".

 

בחמשיר זה גלומה התופעה לפיה נתניהו מחלק ג'ובים למלכחי פינקתו שומרי אחוריו המרופדים. אין קשר לכישורים שלהם לבין תפקידי השרים והמשרדים שהם מקבלים למרותם. הרי כידוע להצליח בחיים לא צריך כישורים אלא קשרים.כל אלה שהוכיחו נאמנות עיוורת כלפיו הם אותם שרים שסרים למרותו.

מאז שקליגולה מינה את סוסו לקונסול לא היו מינויים כל כך עלובים כמו סרי נתניהו. נתחיל במינוי ההזוי של אמיר אוחנה לתפקיד יושב ראש הכנסת. כיושבי ראש הכנסת שכיהנו בעבר אנשים ערכיים כמו, קדיש לוז שנודע ביושרו הגורף, יוסף שפרינצק, שבח וייס, שלמה הלל, ישראל ישעיהו  שהיה סמל לעדת יוצאי תימן, וגם אפשר להכליל פה את יצחק שמיר. כל אלה מתהפכים בקברם אם מינויו של אוחנה הלקקן של נתניהו. לפחות אוחנה יזכה בבוא יומו להיקבר בחלקת גדולי האומה לצד בן זוגו הנאצל.

כשכיהן אוחנה כשר משפטים דאג הוא לחבל במערכת המשפט ופיטר בדרך גם מנכ"לית מוערכת בשם המשילות. בתפקיד זה דאג לנתניהו הנאשם הסדרתי בתיקי האלפים לערער את מערכת המשפט למען תוצאה חיובית לנתניהו במשפטו. כשר לביטחון פנים דאג לפגוע לאפקט ההפגנות נגד נתניהו באמצעות לחץ על מפקד המחוז ששאיפתו להתמנות למפכ"ל המשטרה הייתה תלויה ברצונו של אוחנה. בתקופה הקצרה של נתניהו כיושב ראש האופוזיציה המשיך אוחנה לקקנותו המשיך לקרוא לו ראש ממשלה ולמחוא כפיים אחרי כל נאום שלו. כל זאת כדי לקעקע את הלגיטימיות של נפתלי בנט כראש הממשלה החוקי של המדינה.

דוגמא נוספת לדמות לא ראויה שהתמנתה לאחר לחץ לא סביר לתפקיד שרה כפרס על נאמנותה הבלתי נעלית גלית דיסטל אזרבי'זאן, הסופרת הכושלת ואישה אפסית כשגזרה קופון תוך כדי לחץ על הבן פרי הביאושים יאיר נתניהו, שהוא הינו בפועל ראש הממשלה.

נזכיר גם את סמכותה של הגברת סררה נתניהו למינויים בכירים בתחום הביטחון, חלק מההסכם שחשף דויד ארצי שנגדו מנהל הזוג נתניהו משפט על חשיפתו זו.

גלית אזרבייג'ן מתפארת בהיותה סופרת מצליחה כשבעצם היותה גרפומנית חולנית ומצטיינת במיוחד בניבולי הפה שלה, יותר באשר בכתיבה תמה.

ומה עם הגברת מירי רגב כשרת התרבות התפארה כי היא מעולם לא קראה את צ'כוב. גם זה הוא מינוי הזוי של נתניהו אחרי שרגב קבלה תווית ירוקה מ''גברת'' על פיה יישק דבר.

נזכיר גם את יריב לוין שמינויו לשר המשפטים הוא ריפוד אחוריו של נתניהו בדרך לשיבוש המשפטים נגדו,בשוחד,מרמה והפרת אמונים. כל זאת באירוניה של רפורמה משפטית במסגרתה נתניהו לא יואשם כדין ולא יישלח אחר כבוד לכלא מעשיהו ששמו ישתנה לכלא נתניהו, כמו ידידו העבריין הסדרתי אריה דרעי.

איך נאמר בספר ישעיהו : " שריך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים''. כמה זה מתאים לאריה דרעי ולנתניהו. נתניהו המואשם הסדרתי ודרעי המורשע הסדרתי, ואלו מאמצים משקיע נתניהו וחברי הכנופייה שלו כדי להחזיר את דרעי בכל דרך אפשרית לממשלה אם לא בדלת הקדמית, הרי שבדלת האחורית או מהבטון או מהתקרה.

אפשר להזכיר בהזדמנות זו גם את סמוטריץ' ההזוי שרוצה להקים מחדש את מלכות בית דויד, מדינת הלכה שהמלך שלה יהיה נתניהו.

מה עם בן גביר הפירומן המפוטם שפוגע ברקמה העדינה שעדיין קיימת בין היהודים לפלסטינאים.

אז נתניהו וחבריו השרים גם אלה שלא הוזכרו פה,הם בדיחה עצובה מאוד שאי אפשר לצחוק עליה כי היא על חשבוננו. אגב לא נתניהו זכה בבחירות האחרונות, הזוכה האמיתי הוא בן גביר שבלעדיו לנתניהו אין קואליציה, או יותר נכון גועליציה. הבן גביר הזה מודע לעובדה זו והוא משיג כל מה שנפשו חפצה והוא מחזיק את נתניהו במבושיו היטב היטב. 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב