דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נתניהו כקבצן רחוב. 

מאת    [ 09/04/2023 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 499 פעמים ]

כל התנהלותו של נתניהו כשל קבצן ברחוב אשר אין לו בעיה לקבל כסף שנזרק אליו ולא נודע בא אל קרבו. לא מזמן התבשרנו כי הוא מבקש לקבל אישור ומימון מעונותיו המפוארים, הדירה ברחוב עזה ווילת השרד שלו.

אפשר להיזכר כי בתקופת הקורונה שאנשים איבדו את מקור פרנסתם דרש הוא במלוא חוצפתו לקבל פטור ממס על מענקים אשר הוענקו לו. אז בצורה חזירית לא הסתפק במענק אלא גם לא היה מוכן לשלם את מס בגין הכסף שהרוויח, כאילו איננו אזרח מן השורה החייב במיסים.

שיא הקבצנות היה במעשהו הנואל של ינון מגל חסיד שוטה של נתניהו, דמות נאלחת שבמסגרת הערץ שהוא משדר אירגן לנתניהו מגבית שהגיע לסכום עתק של הרבה מיליונים למימון משפטו של נתניהו. בעצם המגבית הנה גושפנקה לקמצנותו הבלתי נלאית של נתניהו.

נתניהו עמד אז בפני דילמה של חתימה על עסקת טיעון אשר הוצאה לו במסגרת מתווה של השופט בדימוס אהרון ברק. במסגרת אותה עסקת טיעון נתניהו אמור להסכים למרכיב הקלון אדר כרוך בעסקת הטיעון. המשמעות הייתה שהוא לא יוכל לחזור לפוליטיקה לתקופת מה, שבעצם אומר שהוא פורש מהפוליטיקה לצמיתות. זהו גזר דין קטלני לרודף שלטון בלתי נלאה ומי שעמדה על שתיים כנגד עסקת הטיעון הייתה אישתו סררה נתניהו שהשלטון על כל מנעמיו הוא לב חייה.

הסיבות שנתניהו נטה לחתום על עסקת הטיעון שהוא הבין מידידו המנוח עו''ד יעקב וינרוט שעדיף לו לחתום על עסקה זו שכן אין לדעת לאן המשפט יתגלגל. שכן במשפט כמו במלחמה אתה יודע איך זה מתחיל ואינך יודע איך זה יסתיים.

למרות שנתניהו טען וטוען לקריסת תיקי האלפים שלו, הוא מבין שזה לא כך. סיבה נוספת ואולי מרכזית היא שהמשך המשפט כרוך בהוצאה כספית דבר שלרודף בצע חולני כמו נתניהו זה משהו שיתקשה לעמוד בו. זאת למרות סניגוריו יש להניח עובדים בהתנדבות עבורו שכן נתניהו לא משלם על שום דבר שכן אין לו ארנק ואין לו כרטיס אשראי ותמיד משהו בסביבה ישלם, איזה שולמן תורן.

כדי להוריד מראשו של נתניהו עסקת טיעון אותו ינון מגל ארור הצליח להוציא מהציבור מימון עבור משפטו של נתניהו שימשך ונתניהו יקבל כך את המימון, שכן כמה אפשר לבקש מעורכי דינו לייצגו ללא תשלום, שמשפט יכול להמשך עד קץ הדורות שאף אחד מהנפשות הפועלות במשפט לא בטוח שהוא ישרוד אותו מבחינה ביולוגית (כולל נתניהו).

ורק הייתה בעיה אחת עם הסכום שינון מגל אסף. אסור לאיש ציבור לקבל כסף מעין זה, אבל לפני זה נדגיש את העובדה שחלק גדול מהאנשים אשר תרמו כסף למגבית נתניהו הינם מהעשירונים התחתוניים באוכלוסייה שבקושי מפרנסים את משפחותיהם וחלק מהם תרמו למגבית מספר שקלים זעום דבר שמעצים את העובדה שנתניהו הוא לא יותר מאשר שנורר קמצן עלוב וקבצן עלוב, שמשנורר מולטי מיליונרים כמו שהוא משנורר עלובי חיים ללא הבחנה,  כלומר קבצן רחוב, וזו ההגדרה המתאימה לו.

אז מה יהיה עם הכסף שלנתניהו אסור לקבל? אין בעיה כי את השרץ הזה נתניהו יכול לטהר, נתניהו הוא הרי מומחה לטיהור שרצים והוא הרי גם אוכל שרצים. עובדה שלא מזיזה לבני בריתו החרדים שחרדים למעמדם.

אז מה שנעשה הוא ששליחיו של נתניהו כמו שנאמר '' רשעים מלאכתם נעשית ע''י אחרים'' וכך אותם שליחים של השתלטן נתניהו מגישים הצעת חוק  של פיה מותר לאיש ציבור לקבל כסף עבור מימון משפטו, ממש חוק פרסונאלי ובא לציון גועל. כמה מגעיל, כמה חזירי כל מה שנדבק לנתניהו ארור אשר יש ציבור הרואה בו משיח בן דויד. הוי תמימות קדושה! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב