דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצור חניה לרכב: הפתרון הטוב ביותר לחניה שלך 

מאת    [ 29/03/2023 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 473 פעמים ]

מעצורי חניה לרכב הפכו בשנים האחרונות לפופולריים ביותר. המעצור מסמן את סוף החניה, כך ששפת החניה עוזרת להגדיר את המקום הבטוח לחנות בו ולמנוע חנייה קדימה או אחורה מדי. מעצורים אלו נועדו למנוע חנייה קרובה מדי לקיר או למכשול אחר ולעזור להחנות את הרכב בצורה בטוחה יותר. הם עמידים בפני פגעי מזג האוויר ובדרך כלל גם כוללים מחזירי אור הבולטים בחשיכה. 

 

מעצורי חניה שימושים 

מעצורי החניה נמצאים בשימוש נפוץ בחניונים מסחריים, מרכזי קניות, בתי ספר ואזורי חניה ציבוריים, חניות פרטיות, חניות משותפות, קניונים ועוד. 

מעצורי חניה מותקנים לרוב מול מקום החניה כדי למנוע פגיעה של כלי רכב בקירות, במדרגות או בחפצים אחרים ומונעים פגיעה בשטח החניון, בשולי השפה ובמתקנים נוספים בשטח החניה. למשל ניתן להשתמש בהם גם כדי למנוע נזק לחזית הרכב, כגון הפגוש או בחלקו הקדמי. לכן נעשה בהם שימוש לעתים קרובות על מנת להבטיח חניה של כלי רכב בתוך מקום החניה המיועד, לכדי חווית חניה מסודרת ויעילה. 

מעצורים אלו יכולים לעזור להפחית את הסיכון לנזק הן לרכב והן לרכוש. המעצורים מתאימים להרבה סוגי משטחים, בין אם זה בטון, אספלט או חצץ. עוד אחד מהתפקידים החשובים של מעצורי החניה הוא להבטיח את בטיחותם של כלי רכב והולכי רגל כאחד, כאשר הם מספקים גבול ברור בין מקום החניה למדרכה. כיום ישנן 2 מידות נפוצות למעצורים. מעצור רחב המספיק ל2 גלגלים ומעצור קטן יותר המספיק רק לגלגל אחד (לכן תרצו להתקין 2 יחידות מסוג זה על מנת ששני גלגלי הרכב יעצרו בהתאם.) 

 

סוגי חומרים - גומי או פלסטיק 

גומי ופלסטיק הם שניהם חומרים פופולריים עבור מעצורים לרכב פרטי, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו. כעת, נסקור מקרוב את ההבדלים בין מעצורי חניה מגומי ופלסטיק כדי לעזור ולקבל החלטה מושכלת.

מעצור גומי לרכב

אחד הסוגים הנפוצים הוא מעצור מגומי לרכב. מעצור מסוג זה עשוי מגומי כבד ומיועד להתקנה קבועה בחניה. מעצור החניה עוזר למנוע ממך לנסוע רחוק מדי ולפגוע בקיר או במכשול אחר.

אחד היתרונות העיקריים של מעצור חניה מגומי הוא העמידות שלו. הוא בנויים להחזיק מעמד ויכולים לעמוד אפילו בתנאים הקשים ביותר. הוא גם עמיד בפני מזג אוויר וקרני UV, מה שנותן שקט לאורך זמן.

יתרה מזאת, מעצורי גומי קלים להתקנה ואובטחים לקרקע באמצעות ברגים להתקנה קבועה, יעילה וקלה.

מעצור לרכב מפלסטיק

מעצור פלסטיק לרכב הוא אפשרות פופולרית נוספת עבור מעצור לרכב פרטי. הוא עשויים בדרך כלל מפלסטיק PVC קל משקל שהוא עמיד ועמיד בפני מזג אוויר וקרני UV.

יתרון נוסף של מעצור חניה מפלסטיק הוא שגם הוא קל להתקנה. המעצור הינו מאובטח לקרקע באמצעות ברגים להתקנה פשוטה וקלה.

 

מעצורי החניה יתרונות

    • מעצורי החניה הם גם ידידותיים לסביבה. הם עשויים מחומרים ממוחזרים כדי לעזור ולשפר את איכות הסביבה. 
    • הם מיוצרים מחומרים העמידים לתנאי מזג אוויר שונים ולאורך זמן, כך שלא צריך להחליף אותם בתדירות גבוהה בכלל. 
    • התקנה קלה, מכיוון שהמעצורים קלים להתקנה, את/ה יכול לעשות זאת בעצמך בצורה נוחה בעזרת קידוח ללא צורך בכלים או ציוד מיוחד.
    • יתרון נוסף הוא שהמעצורים מגיעים במגוון גדלים ובצורות שונות, כך שניתן לבחור את המתאים ביותר לצרכים שלכם. בין אם זו מכונית קטנה או רכב שטח גדול, ישנו מעצור חניה שמתאים בדיוק לך. 
     

לסיכום, אם אתם/ן מחפשים/ות פתרון פשוט ויעיל להגברת הבטיחות באזורי החניה, מעצורי חניה לרכב הם הדבר הבא. הם קלים להתקנה, עמידים וידידותיים לסביבה. הם מצוינים לשימוש בחניונים או חניות פרטיות, חניות משותפות, קניונים ועוד. על ידי מניעת חנייה של מכוניות קרוב מדי לקירות או למכשולים אחרים ומספקים מחסום פיזי ששומר על המכונית שלך במקום, ומבטיחים שתישאר בטוחה ומאובטחת הניתנת במגוון אפשרויות להתאמה אישית מלאה של מקום החניה.

 

????




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב