דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך דיקור סיני להרזיה יכול לעזור לי לרדת במשקל? 

מאת    [ 29/03/2023 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 332 פעמים ]

איך דיקור סיני להרזיה יכול לעזור?

משקל עודף הוא הרבה יותר ממפגע אסתטי. כאשר גופנו כולל כמות גדולה של תאי שומן מערכות הגוף נאלצות לעבוד קשה יותר ולהתמודד עם אתגרים לא פשוטים. משקל עודף מוגדר היום כגורם סיכון משמעותי למחלות רבות. אם אתם סובלים ממשקל עודף כדאי להתחיל כבר עכשיו בתהליך מבוקר ומפוקח של מעבר לאורח חיים בריא. הרפואה הסינית מציעה טיפולי דיקור סיני להרזיה יחד עם טיפולים נוספים לחיזוק הגוף, זירוז חילוף החומרים, ניקוי רעלים והקלה על הדחף למתוקים. 

איך נלחמים באכילה רגשית?

עלייה במשקל נגרמת בעיקר בגלל שאנחנו נוטים לאכול גם כאשר אנחנו כלל לא רעבים. בעידן המודרני האוכל הפך לתחביב או בילוי, אנחנו מוצאים את עצמנו על בסיס יומיומי אוכלים ללא סיבה. רובנו צורכים באופן קבוע ממתקים ושאר חטיפים בין הארוחות. מעטים טורחים להקפיד על 3 ארוחות מלאות. מזון מהיר תעשייתי ועשיר בשומן רווי מחליף את הפירות והירקות. אכילה רגשית וחברתית מתבצעת בעודנו שבעים, הגוף אינו זקוק כעת למזון ובטח שלא לכמות גדולה של שומן רווי, מלח וסוכר. 

דיקור סיני להרזיה מצליח להקל על אכילה רגשית ודחף למתוקים. אם אתם לא מצליחים להימנע ממאכלים מתוקים ומתקשים לרדת במשקל - זה הזמן לתאם פגישת דיקור סיני להרזיה. חשוב להדגיש שטיפולי דיקור סיני אינם מחליפים את הצורך בהקפדה על אורח חיים בריא, תפריט מאוזן ופעילות גופנית סדירה. דיקור סיני להרזיה תומך בתהליך הירידה במשקל אך ללא מאמץ ומחויבות שלכם לא יושגו תוצאות. 

איך מתחילים טיפול דיקור סיני להרזיה?

במטרה להשיג תוצאות מהירות במהרה תוך שמירה על בריאות הגוף והנפש חשוב להקיף את עצמכם בצוות מקצועי ומסור. על כלל המטפלים שלכם לשתף פעולה ולבנות יחד תכנית ירידה במשקל. על התכנית להיות מותאמת באופן אישי לאורח החיים שלכם, להעדפות בתחום המזון, למצב הבריאותי וגם למצב הנפשי. נצליח להתמיד בתכנית הירידה במשקל רק כאשר היא תותאם אל השגרה, ההרגלים ותכונות האופי. לאחר שנים רבות בהן צרכתם בכל יום מתוקים יש צורך בהליך גמילה הדרגתי. 

דיקור סיני להרזיה מתחיל בבחירת מטפל בדיקור סיני שיש לו ניסיון רלוונטי. שימו לב שלא כל מטפל בדיקור סיני מתמחה בירידה במשקל. השלב הבא יהיה תיאום פגישת אבחון במהלכה תעברו גם טיפול דיקור. את הדיקור מבצעים עם מחטים דקות מאוד, סטריליות וחד פעמיות. הדיקור אינו כואב ואינו מלווה בתופעות לוואי. אם אתם סובלים מאכילה רגשית ומתקשים לרדת במשקל בגלל לחץ נפשי טיפולי דיקור סיני מומלצים. 

 

רפאל רוזנסקי מטפל ברפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ.

054-5721258 https://rafaclinic.co.il/

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב