דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתאים בגדים לגברים? 

מאת    [ 24/03/2023 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 431 פעמים ]

תיפתחו למגוון בגדי הגברים שקיימים

בגדים לגברים נראים עבור אנשים רבים כמו מוצרים די פשוטים. מה יש להסתבך? חולצות, מכנסיים, מדי פעם איזה דגמ"ח או נעליים אלגנט וזה הכל, לא? אז זהו - שלא. עולם בגדי הגברים השתדרג מאוד בשנים האחרונות, וגבר עם סטייל זו כבר לא מילה גסה. אז אם לא בא לך להישאר מאחור, המאמר הזה הוא בול בשבילך. אספנו לך כמה דרכים שבהם ניתן להתאים בגדים לכל גבר בישראל שיגרמו לו להרגיש על גג העולם.
ההמלצה הראשונה שלנו היא לא לפחד. לצערנו, יש לא מעט גברים שמפחדים להעז בלבוש שלהם. מפחדים להעז בצבעים, בגזרות, בדגמים או אפילו בפריטים. אנחנו אומרים - בואו ננסה לשנות את התמונה. גם מעצבי בגדי הגברים הגדולים בעולם הבינו שהגברים רוצים משהו חדש, משהו גדול ומקורי. בדיוק בגלל זה, בשנים האחרונות עולם בגדי הגברים חווה פריחה מחודשת, עם דגמים, צורות והדפסים שלא היו פה. אנחנו מזמינים כל אחד להיפתח למבחר בגדי הגברים הרחב שקיים בעולם ולמצוא את מה שעושה לו טוב. 

בגדים לגברים נראים טוב יותר כשהם בהרמוניה

דרך נוספת להתאמת בגדים עבור גברים היא באמצעות שמירה על הרמוניה וקו אחיד במראה, בהדפסים ובצבעים שלו. כשאנחנו מדברים עם גברים על התאמת צבעים, יש לא מעט מהם שנרתעים. הרבה חושבים שמדובר ב"משימה" של בנות בלבד, אבל האמת היא שזה פשוט לא נכון. חלק גדול בהתאמת בגדים לגברים היא להבין מהם הצבעים שמחמיאים להם ואילו צבעים פחות. צבע העור שלנו ומבנה הגוף משפיעים מאוד על הצורה שבה צבעים נראים עלינו, כך שחשוב להכיר את הנושא.
בנוסף, אנחנו צריכים להפסיק להתייחס אל התאמת צבעים כמילה גסה! התאמת צבעים ומחשבה קדימה על האאוטפיט נתפסת בצורה חיובית אצל אנשים רבים, וגם בעיני עצמכם. כשאתם חושבים על שילובי הצבעים, אתם בעצם חושבים כיצד תוכלו להציג את עצמכם בצורה היפה ביותר. לכן, בפעם הבאה שאתם מחפשים בגדי גברים, תנסו לחשוב מה ישתלב עם מה. אילו צבעים יראו יפה עם אילו צבעים? האם הגזרה של המכנס תשתלב טוב עם החולצה הזו? החשיבה הזו תסייע לכם להגיע למראה מדויק ומוקפד שירשים את כולם.

גבר? תכיר את הגוף שלך

אין מה לעשות, כל גבר בעולם הזה הוא שונה מהשני. מבנה הגוף שלנו לא זהה לאף אדם אחר, ובכל אחד יש ייחוד שהופך אותו למישהו. העובדה הזו באה לידי ביטוי בעיקר בעולמות האופנה, בה פעמים רבות נראה שיש מודל אחד. לא מעט גברים מתוסכלים מהעובדה שהם לא מוצאים בגדים שמתאימים למבנה הגוף שלהם. בפרסומות לרוב נראה גברים חסונים ושרירים, כאלו שכל חולצה או חליפה נראים עליהם פשוט מדהים, אבל במציאות? זה לא תמיד ככה.
לשמחתנו, בשוק של היום יש מגוון רחב של גזרות ודגמים שמאפשרים לכל אחד למצוא את הבגד שמתאים למבנה גופו. הדבר הזה גם דורש מעט הבנה נפשית - הבנה שלא כל בגד יתאים לך, וזה בסדר גמור. בשביל להתאים בגדים לגברים באופן מושלם, צריך לקחת בחשבון את מבנה הגוף שלהם. רק לאחר שתבינו מהם האזורים שאתם רוצים להבליט או לטשטש, תוכלו לצאת למסע קניות שתצאו ממנו עם רכישות שוות. בנוסף, מומלץ למדוד את רוחב הכתפיים, האגן והחזה למציאות מדויקות יותר.

כתיבת מאמרים ומידע מקצועי שימושי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב