דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך מערכות כריזה? 

מאת    [ 24/03/2023 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 386 פעמים ]

מי צריך מערכות כריזה

מערכות כריזה הן אמצעי יעיל וחיוני לגורמים רבים, מוסדיים ועסקיים. בין היתר, מערכות מן הסוג הזה משמשות מוסדות ובתי ספר, מפעלים ועסקים גדולים, רכבות, שדות תעופה, בתי כלבו, בתי מסחר וקניונים. באמצעות כריזה ניתן להעביר הודעות ומסרים בזמן אמת, בקנה מידה רחב. התקנה של מערכות מסוג זה מבוצעת על ידי טכנאים מיומנים. ישנן מערכות המבוססות על חיבורי כבלים ואילו אחרות מחוברות בשיטות אלחוטיות (בדומה להתקנת מערכת אזעקה אלחוטית). 
היישומים של מערכת מסוג זה מועילים הן בשגרה והן במצבי חירום. לדוגמא, לצד הודעות שוטפות מההנהלה אל העובדים, ניתן לשדר אזעקת פינוי. כלומר במידה ונניח פורצת שריפה או חלילה רעידת אדמה, מיד ההתרעה מאפשרת פינוי מסודר. באמצעות מערכות מסוג זה ניתן להעביר הודעה אודות ילד שהלך לאיבוד ונמצא. ניתן להעביר לצוות עובדים מסרים מעודדים בזמן פעילות שיווקית בזמן אמת. ניתן ליידע לקוחות אודות מבצעי השעה או להודיע מתי עומד להיסגר הסניף בשעות הערב. בנוסף, ניתן לחבר את הרמקולים למוזיקת רקע או לשידורים אחרים, כדי להנעים את האווירה ללקוחות, עובדים או קונים. 
 

איך בוחרים מערכת כריזה

בישראל ניתן לרכוש מערכות כריזה של מותגים רבים. חלק מהמותגים הללו עשויים להיות מוכרים לכם ואחרים פחות מוכרים בארץ. לצורך בחירה נבונה, בדקו היטב את הטכנולוגיה שעומדת בבסיס המערכת. בררו האם לאחר ההתקנה יש צורך בתחזוקה שוטפת ועד כמה הכריזה אמינה לאורך זמן. שלא כמו בהתקנת קודן לשער כניסה, כריזה עשויה להיות בשימוש רב ומתמשך ולא נקודתי. לכן רצוי לברר מראש את איכות השמע ואת רמת העוצמה המקסימלית האפשרית. רצוי כי תהיה יכולת בקרה, אפשרות לכוון את העוצמה ואף ליהנות מפיצ'רים מתוחכמים. 
על מנת לזהות איכות, ניתן לבדוק מה אומרים לקוחות ברשת או מחוצה לה. חפשו חוות דעת, בין אם זה באתרי אינטרנט ובין אם ברשתות החברתיות המובילות. כדי לשים לב לחוויית השימוש לא רק לאחר ההתקנה אלא גם זמן מה לאחר מכן. לקוחות שמדווחים על שביעות רצון לאורך זמן, מהווים איתות חשוב לבחירה נבונה. יש מקום לשקול מערכת שהיא מצד אחד מתוחכמת אך מצד שני גם ידידותית וקלה לתפעול. 

מי מתקין את מערכות הכריזה

כולנו מכירים מערכת או אביזרים מסוימות שלא מצריכות התקנה. כך למשל עכבר מחשב או טלוויזיה חדשה (לא חכמה). אבל חיבור בנוסח "פלאג אנד פליי" מאפיין אביזרים פשוטים בדרך כלל. אם צריכים מערכות כריזה מתוחכמות עם יכולות גבוהות, סביר להניח שתצטרכו להיעזר במתקין מקצועי. אם אתם לא מתמצאים בהתקנות, חשמל, העברת כבלים וחיווט, לא כדאי לנסות את שיטת עשה זאת בעצמך. כאשר מדובר במערכת עתירת ביצועים ויכולות, בוחרים טכנאי ומתקין שמכיר היטב את התחום. 
אגב, אפילו אם המערכת עצמה לא מאוד מסובכת להתקנה, יש אלמנטים נוספים שצריך להתחשב בהם. לדוגמא, בחירה של המקומות המתאימים לפיזור הרמקולים. בהתקנה מקצועית, יפוזרו הרמקולים במקומות הנאותים, שיבטיחו את פעולת הכריזה בצורה מיטבית עם פיזור צליל נאות. בשורה התחתונה, מערכת של כריזה מתאימה לגופים עסקיים, למשרדים גדולים, לבתי מסחר ומוסדות. התקנה של מערכת איכותית תאפשר לכם להעביר הודעות ומסרים בקלות. ניתן להשתמש למטרת יצירת מוזיקת רקע נעימה או להעברת הודעות מוקלטות לפי הצורך. לאחר ההתקנה, הכל זמין לשימוש מידי.

מאמר מבית מגוון שירותי מיגון בנושא מערכות כריזה, מי צריך מערכות כריזה ואיך בוחרים את המערכת הטובה ביותר לצרכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב