דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה המחיר של זיפות גגות - מה שחשוב לדעת 

מאת    [ 22/03/2023 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 308 פעמים ]

אז מה שחשוב לדעת?

זיפות גגות מחיר זה אחד השיקולים המרכזיים שבעזרתם בוחרים קבלן איטום. אבל צריך לזכור שבנושאים כאלה גם למחיר נמוך יש עלות משלו. חשוב שהצעת המחיר תגלם בתוכה את שטח הגג, את חומרי הזיפות ואת איכות הביצוע. כדי שהזול לא יצא יקר מדי, וודאו שאתם בוחרים קבלן איטום וותיק, מנוסה ובעיקר אמין. כאשר תקפידו על כך, תהיו מרוצים לא רק מהמחיר אלא גם מזיפות שמונע נזילות באופן מוחלט. 

יש כמה דברים שצריך לדעת לגבי המחיר. קודם כל, זה פחות רלוונטי לגבי איטום גג מרוצף משום שפה נדרשת שיטת איטום אחרת. כמו כן, המחיר מבוסס בין היתר על גודל הגג. גגות גדולים מצריכים יותר מאמץ מאנשי הזיפות. כמו כן, על שטח גדול יש צורך להשתמש ביותר חומרי איטום וזפת. זה דבר שחשוב לעמוד עליו ולהקפיד, כאשר מזמינים את העבודה - שהזיפות ייעשה על כל השטח במלואו. אם משאירים נקודות ללא איטום טוב, משם יגיעו הנזילות. במחיר הגון, תוכלו ליהנות מגג יבש לאורך כל החורף. 

להשוות ולבדוק 

אחרי שדיברנו על כמה עקרונות חשובים אודות מחיר איטום גג, אפשר לעבור לנקודה הבאה. בארץ פועלים די הרבה קבלני זיפות. חלק מהם בעלי מקצוע מצוינים, בעלי המון ניסיון. הם ביצעו אין ספור עבודות, בכל מיני סוגי גגות. לעומת זאת, יש גם אנשי מקצוע שלא תמיד מקפידים על איכות ביצוע מעולה. לכן, חשוב לבצע תמיד שני דברים, גם השוואת מחירים וגם השוואת איכויות. כאשר משלמים מחיר סביר וגם מקבלים עבודה טובה, כל הצדדים מרוצים. 

אם כן, השלב של השוואת זיפות גגות מחיר מבוצע על ידי קבלת כמה הצעות מפורטות. חשוב שבהצעה שתקבלו תהיה התייחסות לגג שלכם, שאולי הוא לא סטנדרטי. רצוי שאיש המקצוע או נציג מטעמו יגיע כדי למדוד את הגג ולהתרשם ממצבו. זה לא מספיק לקבל הצעת מחיר כללית, בטלפון או אפילו במייל. ברגע שהצעת המחיר הזאת נעשית על ידי בדיקה בשטח, זה גם סימן טוב לכך שמולכם יש איש מקצוע מעולה. אם צריך, בקשו הסבר על סעיפי ההצעה, כך שתדעו בדיוק על מה מדובר. 

בדקו מה כולל המחיר של זיפות גגות

את הנקודה הזאת חשוב לנו להבהיר עוד יותר בפירוט. יש אנשים שחושבים כי זיפות גגות מחיר הוא משהו מאוד סטנדרטי. אבל חשוב שאתם כצרכנים וכלקוחות תקפידו לבדוק סעיפים שונים לפני שחותמים על ביצוע העבודה. המחיר כולל למשל לא רק את הזפת עצמה אלא גם טיפול מקדים. כלומר, יש צורך לפני כן לבצע ניקוי של הגג. אם הוא לא מנוקה היטב, זה מוריד את איכות העבודה. 

אבל ניקוי לפני זיפות זה עדיין לא מספיק. לאחר העבודה העיקרית, צריך להניח לזפת להתקשות ולהתגבש. ויש צורך לסייד את השכבה העליונה. זיכרו כי השמש בישראל יכולה להזיק מאוד לאיטום, אם לא נוקטים את האמצעי הזה. על ידי הלבנה של הגג, יוצרים מעין שכבת הגנה חיונית ואף הכרחית. בזכות זאת, הזפת תחסום את המים בחורף, שכן לא ייווצרו סדקים. אך חשוב להוסיף כי זפת לא נשארת מושלמת ללא תחזוקה נכונה. מומלץ להזמין תחזוקה של הלבנת גגות גם בהמשך. זה מאריך מאוד את חיי האיטום שבגג. 

כתיבת מאמרים ומידע מקצועי שימושי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב