דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לשיפור ציון האשראי שלך 

מאת    [ 20/03/2023 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 506 פעמים ]

רכישת דירה היא השקעה משמעותית הדורשת תכנון קפדני, ואחד השלבים החשובים בתהליך הוא זכאות למשכנתא. משכנתא היא הלוואה המאפשרת לך לרכוש דירה, והמלווים משתמשים במגוון גורמים כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב למשכנתא או לא. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא ניקוד האשראי שלך. להלן מספר טיפים לשיפור ניקוד האשראי שלך והזכאות לקבלת משכנתא.

הבן את ציון האשראי שלך

לפני שתוכל לשפר את ציון האשראי שלך, אתה צריך להבין מה זה וכיצד הוא מחושב. ציון האשראי שלך הוא מספר תלת ספרתי שנע בין 300 ל-850 והוא מבוסס על מספר גורמים, כולל היסטוריית התשלומים שלך, ניצול האשראי, אורך היסטוריית האשראי וסוגי האשראי שלך. ככל שציון האשראי שלך גבוה יותר, כך גדל הסיכוי שתהיה זכאי למשכנתא.

בדוק את דוח האשראי שלך

אתה זכאי לקבל עותק חינם של דוח האשראי שלך מדי שנה מכל אחת משלוש לשכות האשראי הגדולות (Equifax, Experian ו-TransUnion). עיין בדוח האשראי שלך כדי לוודא שאין שגיאות או אי דיוקים שעלולים להשפיע לרעה על ציון האשראי שלך. אם אתה מוצא שגיאות כלשהן, ערער עליהן עם לשכת האשראי כדי לתקן אותן.

שלם את החשבונות שלך בזמן

היסטוריית התשלומים שלך היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת ציון האשראי שלך. לתשלומים מאוחרים יכולה להיות השפעה שלילית משמעותית על הציון שלך, לכן חשוב לשלם את החשבונות שלך בזמן מדי חודש. הגדר תשלומים אוטומטיים או תזכורות שיעזרו לך לשמור על המסלול.

הפחת את ניצול האשראי שלך

גם ניצול האשראי שלך, או כמות האשראי שאתה משתמש בה בהשוואה למסגרת האשראי שלך, ממלא תפקיד משמעותי בניקוד האשראי שלך. שאפו לשמור על ניצול האשראי שלך מתחת ל-30% מהאשראי הזמין שלך. אם יש לכם יתרות גבוהות, עבדו כדי לשלם אותן מהר ככל האפשר.

הימנע מפתיחת חשבונות אשראי חדשים

פתיחת חשבונות אשראי חדשים יכולה להוריד את גיל האשראי הממוצע שלך ולהגדיל את פניות האשראי שלך, שתיהן יכולות להשפיע לרעה על ניקוד האשראי שלך. אם עליך לפתוח חשבון חדש, עשה זאת במשורה וודא שאתה יכול להתמודד עם התשלומים הנוספים.

השאר חשבונות אשראי ישנים פתוחים

אורך היסטוריית האשראי שלך הוא גורם חשוב נוסף בניקוד האשראי שלך. אם יש לך חשבונות אשראי ישנים שאינך משתמש בהם יותר, שקול להשאיר אותם פתוחים כדי לשמור על היסטוריית האשראי שלך.

להיות סבלני

שיפור ציון האשראי שלך לוקח זמן, אז היה סבלני ועקבי במאמצים שלך. ייתכן שיחלפו מספר חודשים או אפילו שנים עד שתראה שיפורים משמעותיים, אך המאמץ יהיה שווה את זה כאשר תוכל לזכות במשכנתא ולרכוש את בית החלומות שלך.

לסיכום, שיפור ניקוד האשראי שלך חיוני אם אתה רוצה להיות זכאי למשכנתא אופטימלית. על ידי הבנת ציון האשראי שלך, בדיקת דו"ח האשראי שלך, תשלום החשבונות שלך בזמן, הפחתת ניצול האשראי שלך, הימנעות מפתיחת חשבונות אשראי חדשים, שמירת אשראי ישן.

אילנה, יועצת משכנתאות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב