דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פטל שחור קפוא במרכז: מידע ומתכוני בריאות 

מאת    [ 12/03/2023 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 436 פעמים ]

אם אתם מחפשים תוספת טעימה ומזינה לשייק הספירולינה שלכם, פטל שחור הוא בחירה מצוינת. פירות יער קטנים וטעמים אלה עמוסים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור לתמוך בבריאות הכללית ורק המראה שלהם כבר משרה עלינו מצב רוח טוב. ועם פטל שחור קפוא שזמין למשלוחים במרכז ובתל אביב, תוכלו ליהנות מהיתרונות הללו כל השנה.

דרך מצוינת לשלב את פירות הפטל השחור בתזונה שלך היא על ידי הוספתם לשייקים ירוקים. לא רק שהם מוסיפים טעם פירות יער טעים, אלא שהם גם מספקים דחיפה עוצמתית לתזונה ותבריאות שלנו. חופן של פטל שחור יכול לעזור לך לענות על הצרכים היומיומיים שלך עבור ויטמין C, סיבים ונוגדי חמצון.

בנוסף להיותו תוספת טעימה לשייקים שלכם, הוכח כי לפטל שחור יש יתרונות בריאותיים רבים. מחקר אחד שפורסם ב-Journal of Agricultural and Food Chemistry מצא כי פטל שחור מכיל רמות גבוהות של אנתוציאנינים, אשר נקשרו להפחתת הסיכון למחלות כרוניות כמו סרטן ומחלות לב.

מחקר אחר שפורסם ב-Journal of Medicinal Food מצא שפטל שחור עשוי לעזור לשפר את הרגישות לאינסולין ולהפחית דלקת אצל אנשים עם סוכרת מסוג 2. מחקר זה הציע כי פטל שחור עשוי לשמש כטיפול טבעי לסוכרת.

לבסוף, פטל שחור הוא גם מקור טוב לסיבים, שחשובים לשמירה על בריאות העיכול וקידום תחושות מלאות. תזונה עשירה בסיבים נקשרה גם להפחתת הסיכון למחלות כרוניות כמו סוכרת ומחלות לב.

הנה שלושה מתכונים טעימים המשלבים פטל שחור קפוא: 


    • פודינג זרעי צ'יה עם פטל שחור: פודינג זה הוא פינוק מזין וטעים  שיכול להיות ארוחת בוקר או חטיף. מערבבים בצנצנת 1 כוס חלב שקדים, 1/3 כוס זרעי צ'יה, 1 כף דבש ו-1/2 כוס פטל שחור קפוא. לתת לזה לשבת במקרר למשך הלילה. בבוקר, מפזרים מעל עוד פטל שחור, טיפה סילאן ולבריאות! 
    • חטיפי שיבולת שועל עם פטל שחור: קוביות אילו מהוות חטיף או קינוח נהדר. מחממים את התנור ל-180 מעלות צלסיוס. מערבבים 2 כוסות שיבולת שועל, 1/2 כוס קמח, 1/4 כוס סוכר חום ו-1/4 כפית מלח בקערה. מוסיפים 1/2 כוס חמאה מומסת ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. מהדקים מחצית מהתערובת לתבנית אפייה משומנת. מניחים מעל 1 כוס פטל שחור קפוא שנטחן במעבד מזון ומפזרים את תערובת שיבולת השועל הנותרת מעל. אופים במשך 25-30 דקות, או עד להזהבה. 
    • קערת סמודי עם פטל שחור: קערת סמודי-בול מרעננת ובריאה זו מושלמת לארוחת בוקר ליום קייצי. מערבבים במעבד מזון 1 בננה קפואה, 1/2 כוס פטל שחור קפוא, 1/4 כוס חלב שקדים קר וכף 1 של דבש או סילאן עד לקבלת תערובת חלקה. יוצקים את התערובת לקערה ומעליה מניחים בננה פרוסה וגרנולה.

בסך הכל, פטל שחור קפוא הוא תוספת טעימה ומזינה לכל דיאטה. בין אם אתה מחפש לשפר את הבריאות הכללית שלך, לנהל מצב כרוני, או פשוט ליהנות מפינוק טעים, פירות יער רב-תכליתיים אלה בטוח ישמחו את הלב. אז למה שלא תנסו אותם ותחוו בעצמכם את היתרונות הרבים של פטל שחור?

לייב ספירולינה בנגב - חווה לגידול ספירולינה, צמחי מרפא, ומזון על קפוא.   liveSpirulina - ספירולינה טריה מהנגב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב