דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פירות יער קפואים במרכז: יתרונות בריאותיים ומתכון לפאי כפרי 

מאת    [ 12/03/2023 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 424 פעמים ]

האם אתה מחפש דרך בריאה וטעימה להגביר את ערכי התזונה שלך? חושב איך לגוון את השייק הירוק של הבוקר? מחפש נשנוש ימימי הקייץ החמים? רק תקשיב מה יש לפירות יער קפואים להציע! מעצמות התזונה הקטנות הללו עמוסות בוויטמינים, נוגדי חמצון וחומרי תזונה חיוניים אחרים שיכולים לעזור לך לשמור על בריאות ואיכות חיים מיטביים.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מהיתרונות של פירות יער קפואים היא להוסיף אותם לשייקים הירוקים שלך. כוס של פירות יער קפואים יכולנ להוסיף פיצוץ של טעם ותזונה למתכון השייק האהוב עליך. בין אם אתם מעדיפים תותים, אוכמניות, פטל או פטל שחור, פירות יער קפואים הם דרך קלה ונוחה לקבל את המנה היומית של נוגדי חמצון וחומרים מזינים חיוניים אחרים.

בנוסף לטעם והנוחות הנהדרים שלהם, פירות יער קפואים הם גם בריאים להפליא. מחקרים הראו כי פירות יער עשירים בנוגדי חמצון, אשר יכולים לסייע בהגנה על הגוף מפני נזק תאי הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים. הם גם מקור טוב לסיבים, שיכולים לעזור לתמוך בבריאות מערכת העיכול ולקדם תחושות של מלאות, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל תוכנית הרזיה.

פירות יער הוכחו גם כבעלי תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסיכון למחלות כרוניות כמו מחלות לב וסרטן. מחקר שפורסם ב-Journal of Nutrition מצא שלנשים שצרכו יותר פירות יער היו רמות נמוכות יותר של דלקת בגופן, מה שמרמז כי פירות יער עשויים להיות חלק חשוב מתזונה בריאה.

שום דבר לא מנצח את הטעם של פאי פירות יער טריים, בסגנון כפרי, היישר מהתנור! הקינוח הקלאסי הזה הוא דרך טעימה ליהנות מהטעמים המתוקים והחמוצים של פירות יער קפואים. הנה מתכון קל להכנה אשר נאמן למקור:

רכיבים:

1 1/2 כוסות קמח לבן
1/2 כפית מלח
1/2 כוס חמאה ללא מלח, צוננת וחתוכה לקוביות קטנות
1/4 כוס מי קרח
4 כוסות פירות יער מעורבים קפואים
1/2 כוס סוכר דמררה
1/4 כוס קורנפלור
1 כף מיץ לימון
1 ביצה, טרופה
1 כף סוכר לבן (לפיזור)
הוראות הכנה:

מחממים את התנור ל-180 מעלות צלסיוס. בקערה גדולה מערבבים יחד את הקמח והמלח. מוסיפים את החמאה ומערבבים בעזרת מיקסר או בידיים עד שהתערובת מזכירה פירורים גסים. מוסיפים בהדרגה את מי הקרח ומערבבים עד שהבצק מתאחד.
מרדדים את הבצק על משטח מקומח כך שיתאים לתבנית פאי בגודל 9 אינץ'. מניחים את הבצק לתוך הכלי וקוצצים את השוליים. בקערה אחרת, מערבבים יחד את פירות היער הקפואים, סוכר הדמררה, הקורנפלור ומיץ הלימון. יוצקים את התערובת לתוך בצק הפאי. מברישים את שולי הקרום בביצה הטרופה ומפזרים למעלה את יתרת הסוכר. אופים במשך 45-50 דקות או עד שהקרום מזהיב והמלית מבעבעת. תנו לפשטידה להתקרר לפני ההגשה.

פאי פירות יער בסגנון כפרי, זה הקינוח המושלם להביא לארוחת ערב עם חברים או ליהנות עם בני המשפחה לארוחת ערב בריאה. זו גם דרך מצוינת להנגיש את הטעמים הארומות ואת היתרונות הבריאותיים של פירות יער קפואים.

עם כל כך הרבה יתרונות בריאותיים להציע, אין זה פלא שפירות יער קפואים הם בחירה פופולרית עבור אנשים המודעים לבריאות. בין אם אתה מחפש לשפר את הבריאות הכללית שלך, לתמוך ביעדי הירידה במשקל שלך, או פשוט ליהנות מחטיף טעים ומזין, פירות יער קפואים הם בחירה מצוינת. אז למה שלא תצטיידו בזנים האהובים עליכם היום ותתחילו ליהנות מכל היתרונות שיש לפירות יער קפואים להציע?

לייב ספירולינה בנגב - חווה לגידול ספירולינה, צמחי מרפא, ומזון על קפוא.   liveSpirulina - ספירולינה טריה מהנגב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב