דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של פסילפורה קפואה 

מאת    [ 12/03/2023 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 363 פעמים ]

פסיפלורה הוא פרי ייחודי הגדל באזורים טרופיים וסובטרופיים ברחבי העולם. צמח הפסיפלורה, הידוע גם בשם Passiflora edulis, הוא גפן שאורכו יכול להגיע עד 30 מטר. כדי לשתול פסיפלורה, חקלאים מתחילים בדרך כלל בשתילת זרעים או ייחורים בסביבה חמה ולחה לרוב בחממות ריבוי. הצמחים דורשים הרבה אור שמש והשקיה סדירה כדי לצמוח ולשגשג. הם גם צריכים מבנה תמיכה, או הדלייה השפה המקצועית, כגון סככה כדי לטפס עליו כשהם גדלים. כאשר צמח הפסיפלורה מתחיל לייצר פרי, החקלאים עוקבים בקפידה אחר תהליך ההבשלה כדי להבטיח שהפרי נקצר בזמן הנכון. הפרי נקטף בדרך כלל כאשר הוא הופך מירוק לסגול עמוק ומתחיל להתקמט מעט. לאחר הקציר, הפסיפלורה נשטפת, ממוינת ונארזת להפצה. מגדלים מסוימים, ואנחנו ביניהם, בוחרים להקפיא את הפירות לשימוש מאוחר יותר.

פסיפלורה הוא פרי טרופי מפוצץ בטעם וביתרונות בריאותיים. אם אתם מחפשים דרך להוסיף קצת גיוון לשגרת הבוקר שלכם עם השייק הירוק נסו להוסיף פסיפלורה קפואה לבלנדר. הנה כמה דוגמאות לאופן שבו אתה יכול להשתמש בפרי הטעים הזה בשייקים שלך:

שייק פסיפלורה ירוק: בבלנדר שלבו חופן תרד, ספירולינה קפואה, בננה בשלה, כוס אננס קפוא וקובייה קפואה של פסיפלורה. מערבלים עד לקבלת תערובת חלקה ונהנים!

שייק פסי-מנגו: בבלנדר שלבו מנגו בשל, כוס תותים קפואים, עיסת פסיפלורה אחת ומאט חלב קוקוס. מערבבים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי.

שייק ירוק טרופי: בבלנדר שלבו חופן קייל, בננה בשלה, תמרים, פפאיה, עיסת פסיפלורה וסחיטה של מיץ ליים טרי. מערבבים עד לקבלת מרקם חלק ומרענן.

עכשיו, בואו נדבר על היתרונות הבריאותיים של הפסיפלורה. פרי טרופי זה עשיר בויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין C, ויטמין A ואשלגן. הוא גם עשיר בסיבים, שיכולים לסייע בעיכול ולקדם תחושה של מלאות.

מחקרים הראו שלפסיפלורה עשוים להיות מגוון יתרונות בריאותיים. לדוגמה, מחקר אחד שפורסם ב-Journal of Medicinal Food מצא כי לתמצית פסיפלורה עשויות להיות השפעות אנטי דלקתיות בגוף, אשר עשויות לסייע בהפחתת הסיכון למחלות כרוניות כגון מחלות לב וסרטן.

מחקר אחר שפורסם בכתב העת Nutrients מצא שלפסיפלורה עשויה להיות השפעה חיובית על רמות הסוכר בדם, מה שהופך אותו למזון שעלול להועיל לאנשים עם סוכרת או עמידות לאינסולין.

לבסוף, מחקר שפורסם ב-Journal of Agricultural and Food Chemistry מצא כי פסיפלורה מכילה רמות גבוהות של נוגדי חמצון, שיכולים לסייע בהגנה על הגוף מפני מתח חמצוני ודלקת.

בסך הכל, הוספת פסיפלורה קפואה לשייקים הירוקים שלך היא דרך טעימה ומזינה להגביר את הבריאות שלך ולהוסיף קצת גיוון לתזונה שלך. אז למה לא לנסות היום?

לייב ספירולינה בנגב - חווה לגידול ספירולינה, צמחי מרפא, ומזון על קפוא.   liveSpirulina - ספירולינה טריה מהנגב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב