דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתנתק מחברות הכבלים? 

מאת    [ 06/03/2023 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 397 פעמים ]

נמאס לכם לשלם יותר מדי עבור כבלים? האם אתם מוכנים לחתוך את הכבל ולחסוך כסף? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במדריך זה, נראה לכם כיצד להתנתק מחברת הכבלים, לחסוך כסף ועדיין ליהנות מצריכת תוכן מעניין דרך ערוצי תקשורת אחרים 

שלב 1: חקרו את האפשרויות שלכם

לפני שתוכלו "לחתוך את הכבל", עליך לדעת אילו אפשרויות עומדות לרשותך. ישנם מגוון שירותי סטרימינג המציעים גישה לסרטים, תוכניותטלוויזיה וספורט חי. חלק משירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר כוללים את:Netflix, Hulu, Amazon Prime Video, Disney tv וכו'.

הקדישו זמן לחקור כל אחד מערוצי המדיה האלטרנטיביים (לכבלים) הללו ולהחליט איזה מהם מתאים לכם. שקלו משתנים כגון, עלות, איכות וכמות התוכן ותאימות למכשיר הטלוויזיה/סטרימר ("TV box") שלכם.

שלב 2: בחרו את הציוד שלכם

לאחר שבחרתם בשירות סטרימינג, תצטרכו לרכוש את הציוד ומנוי לשירותי תוכן הדרושים להזרמת התוכן בטלוויזיה/מקרן שלכם. זה יכלול לרוב: מכשיר סטרימינג (כמו: Roku ,Apple TV, xiaomi mi box), מודם (+ראוטר לעיתים קרובות) עם חיבור לאינטרנט מהיר ומנוי לשירות הסטרימינג הנבחר.

אם אתם משתמשים במכשיר סטרימינג, תצטרכו גם להגדיר אותו. זה בדרך כלל כרוך בחיבור לטלוויזיה שלכם ואז הורדת האפליקציה הייעודית לשירות הסטרימינג.

שלב 3: בטלו את שירות הכבלים שלכם

כעת, לאחר שהגדרתם הכל, הגיע הזמן לבטל את שירות הכבלים שלכם. פנו לחברת הכבלים שלכם, באמצעות שירות "נתק" או באמצעות פנייה ישירה באתר הספק או למוקד השירות טלפוני שלהם והודיעו ​​להם שברצונכם להתנתק בהקדם. אולי הם ינסו להציע לכם תעריף מוזל או שלל הטבות אחרות כדי לשמר אתכם כלקוחות, אבל אם אתם נעולים על רצונכם להתנתק, זה הזמן לגלות חוסן ולא להתפתות להצעותיהם.

לאחר ניתוק השירות, אתם תהיו חופשיים ליהנות משירות הסטרימינג שלכם ללא העלות הגבוהה של הכבלים.

מזל טוב! “חתכתם את הכבל בהצלחה” וכעת אתם יכולים ליהנות מחסכון ניכר בהוצאה החודשית שלכם על שירותי מדיה.

 

כיצד לייעל את אפשרויות הבידור שלכם על ידי התנתקות מחברות הכבלים

האם נמאס לכם לשלם יותר מדי עבור טלוויזיה בכבלים? האם אתם מרגישים שאתם תקוע בחוזה עם חברת כבלים שאינה מציעה לכם את התוכן שאתם באמת מעוניינים בו? אם כן, הגיע הזמן לשקול התנתקות מחברת הכבלים ולייעל את אפשרויות הבילוי שלכם.

בעולם של היום, יש הרבה דרכים לגשת לבידור שאתה רוצה מבלי להסתמך על חברות כבלים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:


    • השקיעו במכשיר סטרימינג טוב- מכשירי סטרימינג, כגון: Roku, Apple TV ו- Amazon Fire TV, מאפשרים לך לגשת למגוון שירותי סטרימינג, כדוגמת: Netflix, Hulu ו- Amazon Prime Video. מכשירים אלה זולים יחסית וניתן להגדיר אותם די בקלות בבית.
    • שקלו הזמנת מנוי שירות סטרימינג- שירותי סטרימינג מעמידים בפניכם מגוון רחב של תוכן, החל מסרטים ותכניות טלוויזיה ועד לשידורי ספורט וחדשות בשידור חי. שירותי סטרימינג רבים מציעים תקופת נסיון בחינם, כך שתוכלו לבדוק אותם לפני שתתחייבו למנוי.

3. למחפשים לחסוך הרבה כסף על מדיה- שקלו שימוש בשידורי האנטנה (למשל עידן+)- ניתן להשתמש באנטנה במכשיר הטלוויזיה כדי לגשת לערוצים מקומיים, כגון ערוץ "כאן 11", "12 קשת", "13 רשת" ו-14. זוהי דרך מצוינת לגשת לחדשות ולתכנים מקומיים מבלי להסתמך על חברות הכבלים.

4. נצלו את עולם התוכן החינמי ברשת- ישנם שפע שירותי סטרימינג בחינם זמינים כיום, לגולשי האינטרנט, כגון: Pluto TV ו-Tubi. שירותים אלה מציעים מגוון רחב של סרטים ותוכניות טלוויזיה חינמיים, כך שאתם עדיין יכולים לקבל גישה לתוכן בידורי מבלי לשלם דמי מנוי.

לסיכום

במציאות של ימינו, בחירה בהתנתקות מחברות הכבלים וניצול שירותי סטרימינג ותוכן אונליין חינמי, מאפשרת לכם ליהנות משעות רבות של צפייה מהנה בסדרות, סרטים, שידורי ספורט ועוד, ללא התחייבות לחברת כבלים, תוך שאתם עשויים לחסוך כסף לא מבוטל בתהליך. 

אלעד ג.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב