דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 טיפים לשיווק נדלן עם וידאו 

מאת    [ 04/03/2023 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 373 פעמים ]

טיפ מס' 1. שלב וידאו במודעות שאת/ה מעלה ללוחות המודעות
בשנת 2021, 36% מרוכשי הדירות בארה"ב הציעו הצעה על בית שהם ראו רק באמצעות סיורים וירטואליים. 
זה אמנם לא צפוי לקרות בישראל בקרוב אבל זה מראה עד כמה חשובים סרטוני וידאו, ולמעשה הם עמוד השדרה של שיווק וידאו עבור סוכני נדל"ן בעולם מכיוון שהם עוזרים לצופה לקבל את ההסתכלות המקיפה ביותר על הנכס מבלי צורך לבקר בו פיזית.

הסרטונים יכולים להיות קצרים עם משך של עד 60 שניות - אלה עובדים הכי טוב במדיה חברתית - או סרטונים ארוכים ומקיפים יותר לפרסום באתר שלך או ביוטיוב.

כדי ליצור סרטוני וידאו משלך על נכסים, תוכל לבחור לעבוד עם צוות צילום מקצועי, בד"כ לנכסי יוקרה. אבל אם אתה מחפש ליצור סרטון בתקציב נמוך, אתה יכול פשוט לצלם באמצעות הטלפון שלך ואז להרכיב אותם באמצעות שירותים באינטרנט המציעים תבניות מוכנות עבור סרטוני וידאו לסוכני נדל"ן.

 

טיפ מס' 2. התמקדו באורח החיים ולא רק בנכס
אתה לא רק מוכר את הנכס, אלא בעצם משכנע את הקונה לרכוש את אורח החיים שהם מקשרים נפשית עם הנכס. וזה צריך להשתקף בסרטונים שלך.

דרך טובה לעשות זאת היא להציג את השכונה בה נמצא הנכס, את השירותים שנמצאים בקרבתו ואולי את אורח החיים של האנשים המתגוררים באזור. 

מומלץ מאוד לשלב צילומי רחפן של האיזור ופוטג' מקצועי על מוסדות ושירותים בקרבת הנכס כגון: מכוני כושר, מרפאות, בתי ספר וכיו"ב.  השילוב של צילום מקצועי יחד עם הנכס מאפשר לקונה הפוטנציאלי לדמיין את עצמו, ואיך הוא יהנה כאשר ירכוש את הנכס.

 

טיפ מס' 3. צור סרטונים וידאו לשליחה בדוא"ל
על פי סקר, מרבית מהמתווכים שנשאלו העידו על שימוש בדיוור אלקטרוני כחלק מרכזי ממאמצי השיווק שלהם.  אמנם לא מדיום חדש לשיווק נדל"ן, אך דוא"ל עדיין מעניק ROI חיובי מוצק עבור המאמצים שלך.

שימוש בסרטוני וידאו כחלק מהדיוור הוא שיטה פשוטה ויעילה מאוד לבנות אמון ולהישאר על הרדאר של הלקוח הפוטנציאלי. זה גם יוצר קשר טוב יותר עם בעל הנכס. מראה שאתה שם אותם ואת הנכס בראש מעייניהם.

כשאתה מצלם סרטונים או תמונות בעת הביקור בנכס עליך לוודא שהם קצרים וקולעים ושהם מעבירים את המסר המרכזי תוך שתי הדקות הראשונות. אם אתה מדבר בסרטון, ודא שאתה מקליט אודיו באמצעות מיקרופון איכותי ודבר ברור ובשפה גבוהה.

 

טיפ מס' 4. כלול טפסי לידים וקריאה לפעולה בוידאו שלך
חשוב מאוד לכלול קריאה לפעולה בוידאו, בתיאורי הסרטונים וכו', כך הקונים הפוטנציאלים ידעו איזו פעולה הם צריכים לבצע כדי להתחבר אליך. הדרך הטובה ביותר היא טופס השארת פרטים, אשר משלבים בוידאו עצמו ושליחה של הטופס מגיעה ישירות למייל שלך. ישנם מגוון כלים אונליין ליצירת הטפסים בין היתר גוגל טפסים, ווימאו, או וורדפרס

וידאו פקטורי הנה חברה ייחודית לייצור אוטומטי של סרטוני וידאו בהתבסס על בסיסי נתונים וב- 24 שפות. השירות מתאים במיוחד עבור רשתות תיווך המבקשות רמה גבוהה ואחידות בעיצוב עבור כל הזכיינים. 

ירון ברובנר - מנהל אתר

אימייל: href="mailto:yaron@videofactory.tvyaron@videofactory.tv">">yaron@videofactory.tv

אתר: videofactory.tv

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב