דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני לדיכאון וחרדה - מה באמת עוזר במצבי דיכאון? 

מאת    [ 19/02/2023 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 292 פעמים ]

דיקור סיני לדיכאון וחרדה

רגשות חיוביים ושלישיים הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים. כולנו מתמודדים מעת לעת עם רגשות כמו עצב, חרדה, כעס, פחד, ברוב המקרים נצליח להעלים בעצמנו את הרגש השלילי בתוך זמן קצר ולא תהיה פגיעה באיכות החיים. מה עושים כאשר דיכאון ממושך משתלט עלינו? איך מחליפים את מצב הרוח הקודר במצב רוח אופטימי יותר? דיקור סיני לדיכאון וחרדה מצליח להביא הקלה מהירה ללא תופעות לוואי. יש לרפואה הסינית את היכולת לעודד הפרשת חומרים משפרי מצב רוח בגוף. אם אתם או אדם קרוב סובלים מדיכאון לראשונה או באופן כרוני טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה יביאו הקלה מהירה. 

מהו דיכאון?

הדיכאון מדכא את כוח החיים שלו ומלווה בתחושות של בדידות, עצב, ייאוש, פחד, עצבנות, חוסר מוטיבציה. תופעת הדיכאון נפוצה מאוד בקרב נשים וגברים. כ-10% מהאוכלוסייה צפויים להתמודד עם דיכאון לפחות פעם אחת במהלך חייהם. יהיו מקרים בהם הדיכאון יופיע לזמן קצר ויחלוף עם טיפול או ללא טיפול בעוד במקרים אחרים מדובר בדיכאון כרוני. דיכאון עשוי להופיע ברמה קלה ועד מצב בו האדם אינו מסוגל לתפקד כלל. חשוב להבין שהדיכאון מוכר כמחלה של ממש, אדם ששרוי בדיכאון אינו מסוגל ברוב המקרים לחזור לשגרה ללא טיפול. 

תסמינים של דיכאון

פרט לתחושת דכדוך ממושך מצבי דיכאון מאופיינים גם בעייפות, חוסר מוטיבציה, קושי בביצוע פעולות יומיומיות, קשיי ריכוז וזיכרון, נדודי שינה, מחשבות טורדניות, רגישות יתר, נטייה להתבודד, חוסר תיאבון או תיאבון יתר, אי יכולת ליהנות מפעולות שגרמו לאדם בעבר להנאה, דימוי עצמי נמוך, תחושות של ייאוש. במקרים קשים הדיכאון מלווה גם במחשבות אובדניות. 

טיפול טבעי בדיכאון

דיקור סיני לדיכאון וחרדה מתאים לגברים ונשים בכל וגיל. אפשר וכדאי לשלב טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה עם טיפולים נוספים בדיכאון כולל טיפול תרופתי. מחטי הדיקור משחררות באופן מידי חומרים משפרים מצב רוח בגוף. כבר לאחר טיפול או שניים אתם צפויים להרגיש טוב יותר. דיקור סיני משפר את זרימת הדם, משחרר חסימות אנרגיה ומשפר את התפקוד של כלל מערכות הגוף. 

איך מתחילים טיפול דיקור סיני לדיכאון וחרדה?

כל שעליכם לעשות בשביל להתחיל בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה זה לפנות אל מטפל שמתמחה בתחום. הטיפול מתחיל בפגישת אבחון למטרת היכרות עם הרקע הרפואי של המטופל והרכבת תכנית טיפול. במידת הצורך ניתן יהיה לפנות אל המטפל בשם אדם קרוב שנמצא בדיכאון ולתאם בעבורו תור לטיפול דיקור סיני לדיכאון וחרדה. הדיקור אינו כרוך בכאב או תופעות לוואי. 

 

רפאל רוזנסקי מטפל ברפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ.

054-5721258 https://rafaclinic.co.il/

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב