דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דרכים מהנות ויצירתיות לעזור לילדים שלך לשלוט באנגלית מהר יותר 

מאת    [ 09/02/2023 ]

מילים במאמר: 818   [ נצפה 4445 פעמים ]

לימוד אנגלית כשפה שנייה יכולה להיות משימה מאתגרת עבור ילדים, במיוחד אם הדרך היחידה שהם לומדים היא באמצעות שיטות מסורתיות כמו ספרי לימוד והרצאות. אבל יש דרכים אחרות להפוך את לימוד האנגלית למהנה ומהנה עבור הילדים שלך. מאמר זה בבלוג בוחן חמש דרכים מהנות ויצירתיות לעזור לילדים שלך לשלוט באנגלית מהר יותר. משיעורים מקוונים למשחקים, טיפים אלה יספקו לילדיכם חווית למידה אינטראקטיבית ומשעשעת, כמו גם יעזרו להם להיות בטוחים יותר ביכולותיהם. אז המשך לקרוא כדי לגלות מה אתה יכול לעשות כדי לעזור לקטנטנים שלך להגיע לשטף תוך זמן קצר!

קראו ביחד

אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לילדיכם לשלוט באנגלית מהר יותר היא לקרוא יחד. זה נותן להם הזדמנות לשמוע איך השפה נשמעת ולראות איך משתמשים בה בהקשר. זה גם עוזר להם לבנות את אוצר המילים שלהם ואת ההבנה של כללי הדקדוק. התחל עם ספרים קלים שהם יכולים לעקוב איתם, ולאחר מכן עברו בהדרגה לחומר מאתגר יותר. אתה יכול אפילו להמציא סיפורים משלך באמצעות מילים וביטויים פשוטים. רק וודא שאתה קורא בקול לאט וברור כדי שהם יוכלו להבין מה אתה אומר.

משחקי מילים

אחת הדרכים המהנות והיצירתיות ביותר לעזור לילדיכם לשלוט באנגלית מהר יותר היא לשחק איתם משחקי מילים. לא רק שזה יספק קצת בידור נחוץ לילדים שלך, אלא זה גם יעזור להם להרחיב את אוצר המילים שלהם וללמוד מילים חדשות בצורה מהנה ומרתקת.

ישנם טונות של משחקי מילים שונים שתוכלו לשחק עם הילדים שלכם, כך שבטוח יש משהו שכולם ייהנו ממנו. כמה אפשרויות פופולריות כוללות Scrabble, Boggle, תשבצים ואפילו Mad Libs. אתה יכול גם להמציא משחקים משלך או למצוא גרסאות מקוונות בחינם של המועדפים הקלאסיים.

לא משנה באיזה משחק תבחר לשחק, הקפד לשמור אותו קליל ומהנה. המטרה היא שהילדים שלכם ייהנו בזמן שהם לומדים, אז אם הם מתחילים להיות מתוסכלים או משועממים, קחו הפסקה ונסה משהו אחר. עם קצת סבלנות והרבה תרגול, הם ידברו כמו דוברי אנגלית שפת אם תוך זמן קצר!

השתמש בטכנולוגיה

בעולם של היום, הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום. קשה לדמיין עולם בלעדיו! ולמרות שאנשים מסוימים עשויים לחשוב שיותר מדי זמן מסך מזיק לילדים, האמת היא שטכנולוגיה יכולה להיות כלי נהדר ללמידה.

ישנן מספר דרכים בהן תוכל להשתמש בטכנולוגיה כדי לעזור לילדים שלך לשלוט באנגלית מהר יותר. לדוגמה, אתה יכול:

1. השתמש באפליקציות ובאתרים: יש המון אפליקציות ואתרים מעולים שיכולים לעזור לילדים ללמוד אנגלית. כמה מהמועדפים שלנו כוללים את Duolingo, Busuu ובאבל.

2. צפו בסרטונים חינוכיים: יוטיוב הוא משאב מצוין לסרטונים חינוכיים. יש סרטונים כמעט על כל נושא שאפשר להעלות על הדעת, כולל לימוד שפה אנגלית. 

3. האזינו לפודקאסטים: פודקאסטים הם דרך מצוינת ללמוד תוך כדי תנועה. ישנם הרבה פודקאסטים מצוינים ללימוד שפות אנגלית.

4. שחקו במשחקים מקוונים: משחקים מקוונים יכולים להיות דרך מהנה ויעילה ללמוד אנגלית. 

עודד יצירתיות

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור לילדים שלך לשלוט באנגלית מהר יותר הוא לעודד את היצירתיות שלהם. ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לעשות זאת:

-עודד אותם להמציא סיפורים ודמויות משלהם. זה יעזור להם להבין טוב יותר את הדקדוק ואת מבנה המשפט.

-לבקש מהם ליצור יצירות אמנות שמספרות סיפור. זה גם יעזור להם להבין כיצד להשתמש במילים תיאוריות.

-שחק במשחקים שדורשים מהם להשתמש בדמיון שלהם, כגון מופעים או דמיון. זה לא רק יהיה כיף, אלא גם יעזור להם ללמוד מילות אוצר מילים חדשות.
 

מורה פרטי

אם אתה רוצה שהילדים שלך ישלטו באנגלית מהר יותר, שכירת מורה היא אפשרות מצוינת. מורה יכול לעזור לילדך ללמוד את החומר בצורה מהירה ויעילה יותר ממה שהוא יכול בעצמו. בנוסף, מורה יכול לספק תשומת לב אישית שיכולה לעזור לילדך להבין את החומר טוב יותר. לבסוף, מורה יכול להציע מוטיבציה ועידוד שיכולים להשאיר את ילדכם במסלול.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לעזור לילדים שלך לשלוט באנגלית מהר יותר. דרך אחת היא לוודא שיש להם הרבה הזדמנויות לתרגל את השפה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מתן חומרים כגון ספרים, קומיקס ומגזינים באנגלית, או על ידי חשיפתם לתוכניות טלוויזיה, סרטים ומוזיקה באנגלית.

דרך נוספת ללימוד אנגלית מתקדמת לילדים היא לעודד אותם להשתמש בשפה כמה שיותר בחיי היומיום שלהם. זה אומר לדבר אנגלית בבית כמה שיותר, ולעודד אותם להשתמש בה כשהם בחוץ עם חברים או בבית הספר. כמו כן, נסו לספק להם הזדמנויות להתרועע עם ילדים אחרים הדוברים אנגלית שוטפת. זה יעזור להם להרגיש יותר בנוח להשתמש בשפה ולהגביר את הביטחון שלהם.

ישנן מספר דרכים מהנות ויצירתיות ללימוד אנגלית לילדים בכיתה ב': דרך אחת היא לעשות מזה משחק. אתה יכול ליצור ציד נבלות שבו ילדך צריך למצוא פריטים מסוימים בבית או בחצר האחורית ששמותיהם באנגלית. דרך נוספת היא להאזין יחד לספרי אודיו ולהתחיל לקרוא קטעים בקול רם. זה יעזור הן בהבנת הנשמע והן במיומנויות ההגייה. אתה יכול גם לשיר שירים ביחד, או להמציא שירים משלך באמצעות מילים וביטויים באנגלית פשוטים. לבסוף, אל תשכחו לנהל הרבה שיחות באנגלית בנושאים שונים - ככל שלילדכם תהיה יותר חשיפה לשפה, כך ייטב!

לימוד אנגלית עם מורים באינטרנט

ישנם יתרונות רבים ללימוד אנגלית עם מורים באינטרנט. הנה כמה מהחשובים שבהם:

1. ניתן לקבל יחס אישי ומשוב.

2. אתה יכול ללמוד בקצב שלך.

3. אתה יכול לקבל עזרה בתחומים ספציפיים שאתה מתמודד איתם.

4. ניתן ללמוד בסביבה כיפית ויצירתית.

5. אתה יכול ליצור קשר עם לומדי אנגלית אחרים מרחבי העולם.

סיכום

לימוד אנגלית יכול להיות חוויה מהנה ויצירתית עבור ילדיכם. על ידי שימוש בכמה מהשיטות הללו, הם יכולים לשלוט בשפה מהר יותר וליהנות לעשות זאת.
 

אילנה, מורה לאנגלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב