דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על פרסום מודעות אבל 

מאת    [ 02/02/2023 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 439 פעמים ]

בעידן הדיגיטלי, מקובל לחשוב כיכבר אין מקום למודעות בעיתון, אך זה לא בהכרח נכון. מבחינת העיתונות הארצית, לעיתונים פופולאריים יש תפוצה מאד גבוהה ועשרות אלפי מנויים קבועים. בעוד באתרי החדשות יש עומס פרסום והמודעה לא תמיד מגיעה לקהל היעד - בעיתונות המודעה מתפרסמת בעמודי החדשות ולא ניתן לפספס אותה. צריך לקחת בחשבון שבני הגיל השלישי קוראים עיתונים בקביעות ומעדיפים לצרוך את התוכן שלהם דרך הפרינט. כשמדובר במודעות אבל המפרסמות על פטירת אדם קרוב, הפרסום בעיתון יומי יעיל במיוחד ומאפשר לעדכן גם את מעגל המכרים הרחוק.

 

למה חשוב לפרסם הודעה על פטירת אדם קרוב?

כאשר בן משפחה או חבר קרוב נפטר, נהוג לעדכן את כל הקרובים. במקביל, העדכון עובר מפה לאוזן במהירות. מאחר ולכל אדם יש מכרים קרובים ורחוקים ואין לדעת מי מכיר את הנפטר (אפילו בני משפחתו הקרובים ביותר של הנפטר אינם מודעים לכל מכריו), הפרסום במודעת אבל בעיתון מאפשר לעדכן בתפוצה ארצית על דבר הפטירה

 

היכן ניתן לפרסם מודעות אבל?

מודעות אבל מתפרסמות בעיתונות ארצית. כדי להגיע לתפוצה הרחבה ביותר, מומלץ לבחור בעיתונים הנפוצים שמתאימים לחוג מכריו של הנפטר. כך לדוגמא: את העיתון ידיעות אחרונות כולם מכירים וגם את עיתון הארץ (פופולאריות של עיתון נמדדת לפי מספר המנויים והתפוצה שלו). לצורך פרסום מודעת אבל בידיעות או מודעת אבל בהארץיש להחליט על הנוסח הרצוי ובהתאם לבחור את גודל המודעה המתאים. יש לקחת בחשבון שבפרסום מודעות אבל -  מדובר על מודעות רשמיות בשחור-לבן ולא צבעוניות (כל מי שמחפש מודעות נפטרים ישר מזהה אותן).

 

גם מודעת אבל אפשר לפרסם בקליק

בשעה שבני המשפחה עסוקים באבלם, ברור לכל כי אין להם את הפניות הנפשית והזמן להתעסק בניסוח מודעת אבל לעיתון. בדיוק בשביל זה קיימת האפשרות לפרסם מודעה בכמה קליקים פשוטים. לא משנה אם אתם רוצים לפרסם מודעות אבל הארץ או מודעות אבל ידיעות אחרונות - התהליך מהיר ומקצועי. כל מה שצריך לעשות הוא להחליט על הניסוח (בנוסף לשם הנפטר, מועד הלוויה ומיקום השבעה) / להיעזר בתבנית קיימת ולבחור את גודל המודעה.

כשהמודעה תתפרסם, כמה שיותר אנשים יוכלו לדעת ולהגיע ולחלוק כבוד אחרון לנפטר.

 

קטגוריות מודעות אבל בעיתון

ישנם שני מועדים בהם על פי היהדות עולים לקברו של הנפטר. במלאת שלושים יום לפטירתו ולאחר 11 חודשים מיום הפטירה, יש המפרסמים מודעת אזכרה. מודעה זו מכילה נוסח קבוע ואחיד והיא דומה מאד למודעת אבל. כאשר הארגון בו עבד הנפטר מעוניין לשלוח תנחומים לבני המשפחה, נהוג לפרסם מודעת תנחומים (השתתפות בצער) בעיתון. מודעות התנחומים מפורסמות לצד מודעות האבל. 

 

תהליך פרסום מודעת אבל

אז איך מתבצע תהליך פרסום המודעה? יש להחליט על הנוסח או להשתמש בנוסח ממאגר קיים ברשותנו ולאחר מכן, על פי הפורמט הרצוי והגודל - אנו נעצב עבורכם מודעה ייעודית ללא עלות. לאחר אישור המודעה - המודעה יורדת לדפוס. ביום למחרת, המודעה תתפרסם בין עמודי החדשות. כאשר קיימת התלבטות לגבי ניסוח המודעה, נשמח לסייע ולעמוד לרשותכם בכדי שהפרסום ייצא מקצועי ומכבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב