דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לקחת בחשבון לפני שרוכשים מכשיר אידוי 

מאת    [ 30/01/2023 ]

מילים במאמר: 817   [ נצפה 354 פעמים ]

נכון לעכשיו, רובנו מודעים לסיכונים שהעישון מהווה לבריאותנו. ידע זה הניע את הפופולריות של וופורייזרים מכל הסוגים, מעטי אידוי ועד לפוורייזרים שולחניים וניידים. כאן תלמדו את ההבדלים בין המכשירים ואת היתרונות והחסרונות של הציוד.

בעיקרון ישנם 3 סוגים של וופורייזר: עטי אידוי, וופורייזר נייד ומאדה שולחנית.

איזה וופורייזר מומלץ כדאי לבחור תלוי בין היתר בסוג השימוש. קריטריונים נוספים להחלטה עשויים להיות גודל תא האחסון, הסוללה הניתנת להחלפה או החומרים שבהם נעשה שימוש.

וופורייזר שולחני

וופורייזרים שולחניים מיועדים למשתמשים שצורכים את רוב הזמן בבית ורוצים את חווית האידוי הטובה ביותר. וופורייזרים שולחניים מיועדים לעבוד במיקום ליד מקור מתח חיצוני. לרוב מדובר במכשירי האידוי היקרים ביותר, אך הם יכולים לספק את חווית האידוי הטובה ביותר מבחינת איכות האדים. מי שאוהב להתמכר למפגשי אדים ארוכים צריך לבחור בדגם שולחני. מכשירים אלו מחוברים לשקע חשמל ויתנדפו בכל פעם שתרצו, מבלי שתצטרכו לדאוג שהסוללה תהיה טעונה מספיק להפעלה הבאה.

וופורייזר נייד

מכשירי אידוי ניידים גדולים יותר ממכשירי אידוי עט ובדרך כלל קצת יותר יקרים. אבל במחיר הזה אתה מקבל מגוון מורחב של פונקציות, כמו תצוגת LED, סוללה להחלפה, חימום הסעה ויכולת אידוי גם שעווה ותרכיזים.

 

עט אידוי

מכשירי אידוי מסוג עט, הנקראים גם עטי vape, הם לרוב שמנוניים יותר ומותאמים לשימוש עם תרכיזים כגון שמן או שעווה. הם קלים, קלים לשימוש ומאוד דיסקרטיים. בלאי, כמו מרססים, סירי אידוי, סוללות וכו', משמשים כבוי ולכן יש לחדש אותם מעת לעת. כתוצאה מכך, בטווח הארוך, מאדה עט עשוי לעלות יותר מלמשל. וופורייזר נייד.

 

מה ההבדל בין מכשירי אידוי לפי דרישה להפעלה?

Session Vaporizer מאדה את כל תכולת החדר. לא מומלץ להפסיק את הפגישה כדי להמשיך במועד מאוחר יותר. הסיבה לכך היא דרך החימום. עשבי התיבול מחוממים בדרך כלל על ידי גוף חימום שבא במגע ישיר עם הכוסות (הולכה או היברידית). לכן לוקח לתא זמן להתחמם ולהתקרר שוב. יש כמובן יוצאי דופן כמו למשל. ה-Tera מ-Boundless. זהו וופורייזר להסעת הסעה. כאשר השאיפה מופסקת, החומר ממשיך להתחמם עד שהתא מתקרר. זה מביא למיצוי נוסף של החומר הפעיל מעשבי התיבול.

טיפ: כדי למנוע מהחומר להמשיך להתחמם, אנו ממליצים לכבות את הוופורייזר ולהסיר את המכסה. כך, המכשיר יתקרר מהר יותר ולא כל כך הרבה עשבי תיבול יאבדו. אובדן נוסף מתרחש כאשר אתה רוצה להמשיך את הפגישה לאחר זמן מה, מכיוון שצריך לחמם את החדר. לכן, על מנת לקבל את היעילות הטובה ביותר האפשרית, אין להפריע את הפגישה באמצעות וופורייזר סשן. לכן מכשירי אידוי סשן פחות יעילים מכיוון שהם מחממים כל הזמן את צמחי המרפא, אפילו בהפסקה בין תרופות.
יתרון: ייתכן שרוב מכשירי האידוי של הפגישה לא יופנו מחדש במהלך הפגישה. לכן, הם מתאימים יותר לטיולים או להנאה עם כמה חברים. לאידוי סשן יש בדרך כלל תא גדול יותר.

מכשירי אידוי לפי דרישה חולקים 2 תכונות עיקריות: הם מתחממים לאחר מספר שניות ופשוט מתגברים שוב. עשבי התיבול מתחממים רק כאשר המשתמש באמת שואף. הודות לשני ההיבטים הללו, העשבים אינם מחוממים כל הזמן (בניגוד לאידוי הסשן) והחומר כמעט ולא מאבד חומר פעיל, מה שמוביל ליעילות גבוהה יותר של שאיפה. הודות לחימום והקירור המהיר, ניתן להפסיק את המפגשים בכל עת ולהמשיך במועד מאוחר יותר. היעילות כמעט ולא מושפעת מכך. מכשירים לפי דרישה אפשרו שאיפה מהירה של עשבי התיבול. מושלם למי שאוהב ליהנות מרכבת מהירה בין לבין.

למרות היעילות הגבוהה, לאידוי לפי דרישה יש גם כמה חסרונות. יש לערבב את עשבי התיבול ליעילות מיטבית במהלך האידוי. במיוחד כשאתה בדרכים, זה יכול להיות מסובך. החדר הוא לרוב קטן יותר מאשר ב-vapos של הפגישה. בנוסף, מכשירים לפי דרישה הם בדרך כלל מכשירי אידוי הסעה, ולכן הם צורכים יותר אנרגיה ולסוללות שלהם יש אורך חיים קצר יותר.

מה ההבדל בין הולכה להסעה?

הולכה: בשיטת חימום זו, עשבי התיבול באים במגע ישיר עם גוף החימום. אנו ממליצים לערבב את עשבי התיבול במהלך השימוש על מנת להבטיח אידוי אחיד של עשבי תיבול.

יתרונות:

המכשירים קלים יותר לבנייה ולכן לרוב זולים יותר
זמן החימום בדרך כלל מהיר יותר
חסרון:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לערבב את עשבי התיבול במהלך הפגישה.
בקרת טמפרטורה קשה יותר
הסעה: עשבי התיבול אינם באים במגע ישיר עם גוף החימום. בתהליך החימום מתאדים עשבי התיבול באוויר חם. לכן, זה בקושי יכול להגיע לכוויה. עם מכשירי אידוי הסעה אסור לשאוף מהר מדי או חזק מדי. לפיכך, לאוויר החם יש יותר זמן לחלץ את החומר הפעיל. אנו ממליצים לשאוף לאט, יציב ועמוק.

יתרונות:

הסעה מחממת את צמחי המרפא רק במהלך השאיפה. כתוצאה מכך, פחות חומר מבוזבז.
בקרת טמפרטורה קלה יותר
חסרון:

בדרך כלל קצת יותר יקר
זמן החימום בדרך כלל מעט ארוך יותר

 

טיפים לקניית וופורייזר:

    • חשבו מה חשוב לכם באופן אישי: גודל, חיי סוללה, ייצור אדים וניקוי הם כולם היבטים חשובים.
     
    • נייד אין פירושו דיסקרטי: גודל הוא גורם חשוב. לא כל מכשיר נייד ניתן להכניס בקלות לכיס, או להחביא באגרוף סגור.
    מילוי כמה מכשירי אידוי יכול להיות קשה. לעתים קרובות משהו משתבש, מה שיכול להיות קצת מעצבן עם שימוש חוזר. עם זאת, עבור רוב מכשירי האידוי, ישנם עוזרים המקלים על תהליך זה.
     
    • ניקוי חשוב במיוחד. כמו באנגים, ניקוי וטיפול בשרף של חלק מהוופים דורשים ניקוי יסודי עם צמר גפן, סמרטוטים, מגרדים זעירים ואלכוהול ISO, בעוד שמכשירים אחרים קלים לניקוי.
     
    • קנה רק מספקים מורשים, כמו Vaporiza. מכשירי אידוי ניידים נשחקים עם הזמן והם עשויים לדרוש החלפת חלקים כגון סוללות, מסך, פיה ולעיתים רכיבי מעגל מורכבים יותר. להלן תנאי האחריות של הסוחרים החשובים ותוכלו להיות בטוחים שתיעזרו באיש מקצוע.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב