דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על מעונות בפיקוח 

מאת    [ 19/01/2023 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 444 פעמים ]

כאשר שמים את הילדים במעון תרצו לדעת כי יש לכם אופציה לדעת מה קורה איתם. לצערנו אף אחד לא באמת יודע מה עלול להוליד יום כאשר נעזוב את המקום. מעונות בפיקוח הם בשורה אמיתית לכל ההורים שחייבים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. זה לא אומר שאינכם יכולים לתת לילדכם להנות במעון ולבלות בו כמו כל הילדים בני גילם. זה כן אומר שתהיה לכם האפשרות לדעת מה קורה איתם בתוך המעון. ריכזנו לכם את כל המידע שנוגע למעונות בפיקוח, דברים שחובה עליכם להכיר. לפני שאתם רושמים את ילדכם למעון חדש - חובה שתכירו זאת.


מהם מעונות בפיקוח?

מעון בפיקוח הוא מעון שנמצא תחת בקרה ובדיקות קפדניות של משרד הכלכלה. מה שאומר שאתם בתור הורים תוכלו לדעת כי יש לכם אל מי לפנות. לא מדובר על מעונות המופעלים על ידי אנשים פרטיים שאינכם מכירים אותם. בכל זאת יהיה עליכם לסמוך על הצוות שנמצא בתוך המעון אליו תרשמו את ילדכם. הצוות שנמצא בתוך המעונות הוא צוות שנבחר בקפידה בהתאם ליכולות שלהם. מעבר לכך מרבית העובדים הם עובדים שעובדים במעון זמן רב. מחפשים מעונות בפיקוח? היכנסו לאתר גני ילדים - הורים בכיף מהרגע הראשון.


מה היתרונות של מעונות בפיקוח?

היתרון המובהק של מעונות בפיקוח הוא היותם מעונות הנמצאים תחת זכוכית מגדלת. אף אחד לא יכול לקחת את החוק לידיים, ההורים מבחינתכם יכולים להיות רגועים. הם יודעים כי הם שמים את היקר להם מכל בתוך מעון שבו לא מתפשרים על איכות. בו בזמן המעונות הללו הם מעונות שקיימים זמן רב, הצוות במעונות הוא צוות שמלווה את המקום זמן רב. מרבית הצוות נשאר תקופת זמן ממושכת בגלל התנאים שאותם מציעים להם. בתור הורים תרצו לדעת כי המעון אליו תכניסו את ילדכם יהיה המעון האולטימטיבי. 


האם ישנם חסרונות במעונות בפיקוח?

לא כל הנוצץ זהב, למעונות בפיקוח יש גם חסרונות שאותם חובה להכיר. החיסרון הכי גדול יהיה הצפיפות באותם מעונות שעשויה להיות קריטית לכם. לעומת זאת במעונות פרטיים הצפיפות היא פחות מורגשת, בכל זאת יש וויסות של הילדים. תצטרכו לקחת בחשבון כי הילד שלכם נכנס למעון יחד עם עוד קבוצה גדולה של ילדים. כל עוד הצוות מיומן ומנוסה הוא ידע איך לתת לכל אחד מהילדים את היחס האישי גם בקבוצה גדולה. אך חובה לדעת זאת כדי שלא תהיו מופתעים בזמן אמת בעת ההגעה למעון עצמו.


כמה עולה להכניס ילד למעון מפוקח?

העלות משתנה בהתאם למעון אליו תרצו להכניס את ילדכם. לכל מעון יש את המחירון שלו, בהתאם להיצע הקיים בו ובהתאם לסטנדרט הקיים באותו אזור. החדשות הטובות הן שיש סיוע של המדינה במימון מעונות יום בשביל ילדים. המטרה היא לאפשר לאותם הורים לצאת בחזרה לשוק העבודה ולדעת כי הם אינם צריכים לדאוג. כמה סיוע תקבלו מטעם המדינה? זה נקבע בהתאם לדרגת התמ"ת שלכם. לכל אחד יש את דרגת התמ"ת שלו, ישנם שיקולים רבים שנכנסים לתמונה. למידע נוסף על דרגות תמת תוכלו להיכנס לפורטל גן ילדים.

אילנה לוי, מנהלת גן 30 שנה ומצוות הכותבים של אתר גני ילדים - הורים בכיף מהרגע הראשון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב