דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זימון תורים בכללית - מה הדריך המהירה, הטובה והאפקטיבית ביותר לעשות את זה? 

מאת    [ 09/01/2023 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 473 פעמים ]

נתחיל מלהבין: איך אפשר לקבוע תור ללא אתר האינטרנט
דרך אתר אינטרנט הכללי של קופת חולים כללית אפשר להתחבר לאזור האישי, גם להתכתב בצ'אט עם נציג שירות וגם למצוא כללית טלפון כללי שבו אפשר לקבל מידע אישי וגם לקבוע תורים דרך מוקד ארצי. מי שמסיבה זו או אחרת מתקשה או לא רוצה לנבור באתר האינטרנט (או שיכול להיות שמלכתחילה אין לו שם משתמש וסיסמה לאתר מסיבות כאלה ואחרות) יכול ליצור קשר טלפוני עם מוקד הקופה ולברר את המידע הדרוש לו או לקבוע תור דרך הטלפון. חשוב מאד לדעת שיש כמה וכמה אפשרויות לצורך קביעת תור כללית על מנת שבאמת המבוטחים לא יגיעו אל המרפאות ללא תורים וכך גם לא יבזבזו את הזמן שלהם עצמם וגם לא יעמיסו שלא לצורך על עומס הקיים ממילא על חלק לא מבוטל מהרופאים. מסיבה זו לפחות אפשר למצוא בקופת חולים כללית תורים נגישים וזמינים ולקבוע דרך הטלפון, האתר והאפליקציה. כל מבוטח יבחר את הדרך שתהיה לו הכי נוחה.

 

הנושאים הטכניים של זימון תורים דרך האינטרנט
שכוללים את המידע האישי שלהם משתנה ללא הרף ותמיד יש בו שדרוגים כאלה ואחרים. אם בעבר היה צורך לחשוב על סיסמה מתוחכמת ולזכור שם משתמש מסובך שלא קל לזכור אותו - הרי שבדיוק בגלל סיבות אלה הוחלט על אפשרות של קביעת תור ללא סיסמה כללית וכך יש הקלה גדולה עבור מי שכאמור מתקשה עם זכירת שם המשתמש והסיסמה. מה יוליד העתיד? כרגע כמובן שאי אפשר לדעת אך ללא ספק מי שאמון על הנושא של חוויית משתמש חיובית ידאג שיהיה למשתמשים קל ונוח לבצע פעולות ואכן יהיו עוד שינויים על מנת כל הזמן לוודא שלכמה שיותר משתמשים קל להיכנס לאזור האישי, לקבוע תורים או לבצע פעולות וכך גם להקל על עצמם וגם להקל על העומס של המרפאות.
 

קביעת תור קופת חולים כללית

האזור הדיגיטלי של זימון תורים כללית נחשב למתקדם מאד, ידידותי למשתמש וכזה שמתבסס על טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. חשוב להזכיר שאחרי ההזדהות מגיע המבוטח אל אזור שיש בו כמה וכמה דרגות של אבטחת המידע האישי שלו וכך מלבדו אין אף אדם שחשוף למידע הזה ויכול לראות אותו. באזור האישי הזה יש כמה תת אזורים שבכל אחד מהם אפשר להתרשם מסוג אחר של מידע או פעולות שניתן לבצע - תיק רפואי ותורים שכבר התקיימו, רשימת תרופות שהמבוטח רכש וכמובן כללית זימון תור בחלוקה לתחום הרפואי שבו מחפשים רופא או מטפל, האזור בארץ שמתאים למבוטח, התמחות ספציפית של הרופא (אם דרושה כזאת) וכמובן המועדים הפנויים של הרופא על פי זמינות או מרחק גאוגרפי מהמיקום של המבוטח. כך הוא יכול לבחור ברופא שהמרפאה שלו קרובה למקום המגורים או דווקא ברופא שהמרפאה שלו סמוכה למקום העבודה. כל אפשרות גאוגרפית תהיה פתוחה בפני המבוטח והוא יוכל לקבוע את התור על פי לוח הזמנים שלו.

לסיכום: איך עושים זימון תורים בכללית בדרך המהירה, האפקטיבית והקלה ביותר?
רשת האינטרנט והמגוון השירותים והפעולות שהיא מציעה הגיעה עד לתחומי החיים היומיומיים ומה שבעבר היה כרוך ביציאה מהבית או בשיחה ארוכה בטלפון יכול כיום להתבצע בקלות, בנוחות ובמהירות, אך לא פחות חשוב - יכול להתבצע מכל מקום ובכל שעה. כך בדיוק זה עובד עם כללית זימון תורים. לא חייבים ליצור קשר טלפוני עם המרפאה או עם מוקד ואפשר לעשות את זה לבד דרך אתר האינטרנט של הקופה או האפליקציה שלה לטלפונים ניידים חכמים.  בדומה לפלטפורמות דיגיטליות נוספות גם כאן יש אזור אישי שכולל מידע רב ואפשרות לביצוע פעולות מותאמות אישית עבור כל מבוטח או מטופל ולאחר הזדהות עם שם משתמש או מספר תעודת זהות וסיסמה - הוא יכול להיחשף למידע רפואי אישי שלו וכאמור - גם לקבוע לעצמו תורים.


עוד מידע על כללית און ליין באתר החדש מרכז הידע >>>

רז גימפל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב