דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 תוכנות לעריכת וידאו - בקצרה 

מאת    [ 04/01/2023 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 387 פעמים ]

Adobe Premiere Pro: תוכנת עריכת הווידאו האולטימטיבית למי שרוצה לקחת את הפרויקטים שלו לשלב הבא. בין אם אתה יוצר את הסרט שובר הקופות הבא או סתם מנסה לגרום לסרטוני החופשה שלך להיראות מעט פחות חובבניים, Premiere תעשה את העבודה. בנוסף, היא מושלמת על מנת להרשים את חבריך עם מונחים טכניים מפוארים כמו "מפתח chroma" ו"עריכה מרובה מצלמות".

Final Cut Pro: תוכנת עריכת הווידאו המומלצת עבור כל משתמשי ה-Mac. עם הממשק המלוטש והכלים החזקים שלו, זו הבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש לשפר את עריכת הווידאו שלו. ובואו נהיה כנים, זו הדרך היחידה שבה אי פעם תוכל להצדיק הוצאה של 6,000 שקל על מחשב.

Avid Media Composer: עבור אנשי המקצוע האמיתיים בחוץ, AVID Media Composer היא הבחירה האולטימטיבית. זוהי התוכנה המועדפת עבור אולפנים גדולים ובתי פוסט-פרודקשן, מה שאומר שתהיו בחברה טובה כאשר תשתמשו בה כדי לערוך את סרטון מסיבת יום ההולדת של החתול שלכם.

DaVinci Resolve: אם אתם מחפשים לתת לסרטונים שלכם את המראה הקולנועי הזה, DaVinci Resolve היא הדרך ללכת. עם הכלים המתקדמים לדירוג הצבעים, תוכל להפוך את הצילומים שלך למשהו ראוי למסך הגדול. רק תוודא שאתה לא מדרג את כל הסרטון שלך בטעות בצהוב, פעם אחת.

Lightworks: עבור השואפים להיות מרטין סקורסזה, Lightworks היא הבחירה המושלמת. נעשה בו שימוש באינספור סרטים עלילתיים ותוכניות טלוויזיה, אז אפשר לדעת שזה הדבר האמיתי. פשוט היו מוכנים להשקיע שעות בלימוד כל התכונות המתקדמות שלו - או שאתם יודעים, תוכלו פשוט להשתמש בו כדי לחבר יחד מונטאז' של החברים שלכם עושים קולות.

iMovie: עבור כל עורכי הווידאו המזדמנים, iMovie היא הבחירה המושלמת. ידידותית למשתמש וכוללת את כל התכונות שאתה צריך כדי לשפר את הסרטים הביתיים שלך. בנוסף, זו הדרך היחידה שבה תוכל אי פעם להבין איך להשתמש ב-Mac.

Pinnacle Studio: אם אתם מחפשים תוכנת עריכת וידאו שלא תקרע את הכיס, Pinnacle Studio היא הבחירה בשבילך. יש לו את כל התכונות הבסיסיות שאתה צריך כדי להתחיל, אין לי יותר מדי מה להוסיף עליה.

Magix Movie Edit Pro: אפשרות נוספת ידידותית לתקציב, Magix Movie Edit Pro היא בחירה מוצקה לכל מי שרק נכנס לעריכת וידאו. בנוסף, זו דרך מצוינת להרשים את חבריך עם כישורי עריכת הווידאו ה"מטורפים" שלך.

CyberLink PowerDirector: עבור כל מי שיש לו מחשב, CyberLink PowerDirector היא בחירה מצוינת. זה קל לשימוש וכולל את כל התכונות שאתה צריך כדי להתחיל. רק אל תתפלא אם ייקח לך כמה ניסיונות להבין איך לייצא את הסרטון שלך.

Filmora: אחרון חביב והאהוב עליי, Filmora היא תוכנת עריכת וידאו ידידותית למשתמש, המושלמת לכל מי שרק מתחיל. יש לו את כל התכונות הבסיסיות שאתה צריך, וזו דרך מצוינת להרשים את חבריך עם כישורי עריכת הווידאו החדשים שלך. רק אל תגזים עם האפקטים - לאף אחד אין כוח לשקר לך שיצא טוב.

*המאמר נכתב בצורה הומוריסטית ואין לקחת אותו ברצינות, טוב נו, את חלקו...

עריכת סרטונים אונליין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב