דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלה למסיבת רווקות כל מה שאת צריכה לדעת 

מאת    [ 31/12/2022 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 382 פעמים ]

הפעלה למסיבת רווקות מאיפה להתחיל?

מסיבת רווקות היא תמיד מסיבה ברוח טובה, רק החברות הכי טובות, אפשר להיכנס גם לאווירה יותר קרובה ואינטימית ולמלא את הערב בתכנים מגניבים. לא פשוט לתכנן מסיבת רווקות מוצלחת אבל כאשר מכוונים להפעלה איכותית, אפשר להעלות מספר רעיונות נפלאים. אתם מוזמנים לקרוא על כך במאמר שלפניכם.

הפעלה למסיבת רווקות

החברה הכי טובה שלך מתחתנת? מזל טוב ובשעה טובה. הגיע הזמן להתחיל בהכנות ולתכנן את כל מה שצריך כדי שזו תהיה מסיבת הרווקות הכי מוצלחת ובלתי נשכחת שאפשר לדמיין. זה הזמן לחפש הפעלה מעניינת, מיוחדת ושתשאיר טעם של עוד למסיבת הרווקות. 

הסוד בארגון מסיבת רווקות מוצלחת הוא בארגון ובתכנון הנכון. הכי חשוב זה הקונספט. באילו תכנים רוצים למלא את  הערב? איך בוחרים נכון? יש כיום המון אפשרויות וביניהן הזמנת סוגים שונים של מפעילים.

אני כגרפולוגית מקצועית ומוסמכת אעביר לכם את הערב עם הרבה הנאה, תסקרן, תספר דברים נסתרים מכתבי היד, אעשה התאמות בין הכלה לחתן המיועד, הכל עם המון הומור וברוח טובה וכמובן שום דבר לא חושפני מדי.

סדנת גרפולוגיה למסיבת רווקות

מה עושים בסדנת גרפולוגיה? קודם כל, כדאי לציין שמדובר בתוכן מאוד איכותי, מיוחד ומקורי. מזמינים גרפולוגית למסיבת רווקות והערב הופך למסקרן ויוצא דופן. תחילה מקבלים הסבר קצר מה זה גרפולוגיה באופן כללי. על לוח מחיק כותבים מילים שונות בהן ניתן לראות "התנהגותן" שלאותיות מסוימות המדגימות תכונות שונות, לדוגמא, את הפן החברתי, האישי או המיני.

עושים גם הכרות עם חוקי הארגון והתנועה של הכתב על הדף, מה אומרות אותיות עגולות וזוויתיות, ואיך כל זה קשור לאישיות. שואלים שאלות, מקבלים הדגמות והערב זורם לו בנעימים.

ואז מגיעים להיילייטס של הערב. אבחון כתבי היד של המשתתפות. כל אחת כותבת כמה משפטים,

ואני עוברת על כתבי היד ונותנת הדגשים שונים שעולים מהם. אפשר לחשוף המון מכתב היד, לא הכל מתאים לכל פורום, אך במסיבת רווקות יש אוירה של קירבה וחברות ואפשר גם "לחשוף יותר" לאמיצות שביניכן הכל כמובן תלוי בכל אחת.

הפעלה מרתקת למסיבת רווקות

במסיבת רווקות האווירה היא משוחררת וכיפית והפעלת גרפולוגיה מתאימה לה כמו "כפפה ליד". זהו ערב עמוס בכל טוב, אפשר לבחון המון דברים ולשאול שאלות ואם הגיסה והחמות לעתיד גם שם, אז בכלל אפשר לראות איך הם יסתדרו עם הכלה המיועדת. האם סדר וארגון חשוב להן באותה מידה? קירבה ומשפחתיות? זה משעשע ונחמד לבחון את הדברים, הכל כמובן עם קריצה ו FUN . הערב קליל עם הרבה עניין.   

 

הפעלה למסיבת רווקות צריכה להיות איכותית ומיוחדת וסדנת גרפולוגיה היא פתרון נהדר ומוצלח במיוחד. חוויה שאפשר ללמוד ממנה ומעשירה, ערב נשי מהנה ומשעשע, מפתיע ועמוס שאין בו רגע דל.

מאיה הראל - גרפולוגית מוסמכת האגודה האמריקאית לגרפולוגיה,  maya_harel@hotmail.com  מעבירה סדנאות והרצאות בגרפולוגיה ,ערבי גיבוש ,ערבי נשים, מסיבות רווקות וימי הולדת מיוחדים, יעוץ ואבחון גרפולוגי למגזר הפרטי והעסקי

לפרטים  www.graphology-il.co.il     

052-3868403




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב