דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ראיית חשבון תנאי קבלה - כל מה שרציתם לדעת 

מאת    [ 27/11/2022 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 475 פעמים ]

תחום החשבונאות מעניין אתכם? אוהבים את הקשר בין ניהול, מספרים, כסף ועסקים? תחום ראיית החשבון יכול להתאים לכם! עם מגוון אופציות לקריירה מבטיחה ומזהירה, מסלול ראיית חשבון מאפשר לכם לעסוק בתחום יוקרתי ומתגמל ביותר.

בין אם סיימתם תיכון ומעוניינים לחשוב על העתיד המקצועי שלכם, בין אם אתם כבר מנהלי חשבונות השוקלים לקדם את עצמכם ולהשיג רישיון רו"ח, או שאתם מעוניינים לבצע הסבה מקצועית מבטיחה יותר – ראיית חשבון יכולה להתאים. ישנם מספר יתרונות נהדרים בלהיות רואה חשבון. רואה חשבון מוסמך הינו איש מקצוע מדופלם העוסק בתחום החשבונאות והפיננסים, והוא מועסק בתור שכיר במשרדי רואי חשבון גדולים או באופן עצמאי.

מחפשים מידע על ראיית חשבון תנאי קבלה, איפה לומדים וכיצד מתחילים? הגעתם למאמר הנכון!

 

מה הם תנאי הקבלה ללימודי ראיית חשבון?

כדי ללמוד ראיית חשבון, אתם צריכים להרשם כמובן ללימודי תואר בראיית חשבון. לגבי ראיית חשבון תנאי קבלה יכולים להשתנות כמובן בין המוסדות השונים, כאשר אוניברסיטאות בדרך כלל דרישות תנאי סף גבוהים יותר ממכללות ציבוריות. באוניברסיטאות הציון בפסיכומטרי שמבקשים נע סביב 620 - 700, בעוד שבמכללות ניתן למצוא מקומות שיהיו מוכנים לקבל גם בציון של 550; כיוון שמדובר בתחום בחשבונאות נדרשת הבנה מתמטית ברמה גבוהה – ציון של 80 ומעלה ב4 יחידות בגרות או 70 ב5 יחידות בגרות, וכן שליטה טובה באנגלית.

הזמן ללימודי תואר ראשון כדי להיות רואה חשבון באר שבע לוקח בין 3 ל4 שנים, כאשר ניתן לשלב לימודי ערב ולימודים בימי שישי. רוב התכנים קשורים לעולם הפיננסי אך יש גם מענה לפן האנושי - נלמדים במהלך התואר קורסים בנושאים כמו הנהלת חשבונות בסיסית ומתקדמת, יסודות החשבונאות, ניירות ערך, ניהול סיכונים, תורת ההחלטות, חשבונאות ניהולית ופיננסית, סטטיסטיקה, כלכלה, מתמטיקה, מדעי ההתנהגות ועוד מגוון רחב של תכנים מרתקים אחרים.

 

לעסוק בהמון תחומים מגוונים ומעניינים

רואי חשבון עובדים אל מול גופים עסקיים גדולים, משרדים, חברות, ארגונים ומגוון רחב של לקוחות עסקיים קטנים או גדולים. הביקוש הוא עצום ותתי- התחומים הם רבים. תוכלו לבחור מסלול התמחות אחד ולהיות הכי טובים בו שרק אתם יכולים, ובכך להעצים את השם והמוניטין שלכם בקרב חברות וגופים שיבחרו לקבל את שירותיכם. רואה חשבון באר שבע עובד במגוון רחב של עסקים, ארגונים ממשלתיים ועסקיים רבים, כך שלא חסרה עבודה בכלל - להיפך!

רואי חשבון מבוקשים ונחשקים מאוד בשל מעמדם המקצועי ותפקידם החיוני. ככל שהביקוש לאנשי מקצוע איכותיים ומוכשרים עולה, המעסיקים מוכנים לשלם טוב. לא חסר עבודה – המון גופים מחפשים רואי חשבון מקצועיים ומוכשרים שיוכלו לתת להם מניסיונם והידע שלהם. תוכלו לבחור לעבוד במגוון מקומות עבודה ולבטח למצוא את התחום שהכי מעניין אתכם.

 

מה השלב הבא?

לאחר סיום התואר ומעבר בהצלחה של ההתמחות ובחינות ההסמכה לראיית חשבון, נפתחות בפני הבוגרים אפשרויות השתלבות רבות במגוון משרות ומקומות עבודה בתפקידים שונים כמו ניהול כספים, ביקורת פנימית, ייעוץ מס וכדומה, חשבות שכר ועוד. אפשר לעבוד מטעם משרדים ממשלתיים, גופים פרטיים או ציבוריים, ארגונים ועוד. תוכלו כמובן להקים לבד או יחד בשיתוף פעולה עם עמיתים משרד רואי חשבון ולהציע את השירותים שלכם לקהל היעד שלכם.

צוות אתר www.accountant4u.co.il


מומחים בראיית חשבון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב