דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיעורי אנגלית לילדים מתחילים איך זה הולך? 

מאת    [ 21/11/2022 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 619 פעמים ]

לימוד אנגלית מתחיל בקריאה ובכתיבה. למרות שילדים נמצאים בגן או בבית ספר יסודי, הם עדיין יכולים ללמוד אנגלית אם מלמדים אותם על בסיס קבוע. . התחל ללמד אותם את יסודות הכתיבה ולאחר מכן עברו למשפטים מסובכים יותר. למרות שילדים נמצאים בגן או בבית ספר יסודי, הם עדיין יכולים ללמוד אנגלית אם מלמדים אותם על בסיס קבוע. אנגלית היא שפה חשובה מאוד ללמד בבתי ספר מכיוון שהיא נפוצה בכל העולם. זה עוזר לילדים לפתח מיומנויות תקשורת טובות יותר ומאפשר להם ליצור אינטראקציה עם אנשים ממדינות אחרות, מה שיועיל ללימודים העתידיים שלהם גם בלמדית שפות זרות אחרות.

צעד צעד

בעולם המודרני, אנגלית היא אחת השפות הנפוצות ביותר. עם זאת, רק מעט ילדים במדינות מתפתחות לומדים לכתוב ולדבר אנגלית.

על מנת ללמוד ולשלוט בשפה האנגלית, שיעורי אנגלית לילדים מתחילים לרוב יתמקדו בשמיעה של השפה. השמיעה מאפשרת לילדים לרכוש מיומנויות בסיסיות כמו זיהוי מילים ובניית משפטים. יתר על כן, מיומנות זו תשפר את ההבנה שלהם באנגלית מדוברת. בנוסף, זה גם יעזור להם לפתח דרכים לפיתוח אוצר מילים על ידי התעדכנות של מילים חדשות שמעולם לא שמעו לפני כן.

התחלתי ללמד את בתי אנגלית בכך שקראתי לה כל יום. קניתי ספרים עם מילים ומשפטים פשוטים שילדים יכולים להבין. זו הייתה דרך מהנה עבור שנינו לתרגל יחד אנגלית כדי שגם היא תוכל להפוך לקוראת פעילה. ככל שהיא גדלה, התחלתי להכניס משפטים מסובכים יותר לזמן הקריאה שלנו. לדוגמה, הייתי אומר "הפרה נותנת חלב" ואז ממשיך עם "הפרה חומה ולבנה". ו"רואים את הפרה החומה שם?" . למרות שהתחלנו עם הבת שלנו, אני מאמין להתחיל עם כל הילדים כשהם נכנסים לבית הספר זה צעד חשוב ללמד אנגלית. לעתים קרובות זה הזמן הטוב ביותר עבורם ללמוד על מילים ומשפטים חדשים, כי הם פתוחים למושגים חדשים ואינם מפריעים ללוח זמנים עמוס כמו בחופשת הקיץ.

בלימוד אנגלית מאפס השלב הבא הוא קריאה, תחילה נלמד את הילדים את כל האותיות. ולכל אות נראה תמונה של מילה שמתחילה באות הזו , המילה תוצג בצבע שמתחיל באות זו. אדום, מסטיק, תפוז, שמלת חתונה, ירוק, עלי שלכת. , תמונה של תפוח, כחול, שמיים. כל מיני מילים שילדים יודעים לייצר ומכירים טוב.

הרעיון הוא ליצור דרך מהנה וסוחפת לילדים לתרגל אנגלית; לא רק על ידי הוראתו כמקצוע בבית הספר, אלא על ידי יצירת חוויה מרתקת. שמושך את תשומת לבם. אנגלית בתיבה היא דרך ייחודית, מרגשת ומושכת ללמוד את השפה האנגלית על ידי משחק איתה. בתוכנית זו, התלמידים יפתחו את כישורי האנגלית שלהם כשהם חוקרים היבטים שונים של השפה באמצעות סדרה של פעילויות מרתקות.

לימוד אנגלית ב2022

כשזה מגיע ללימוד שפה, רוב האנשים ויתרו על הרעיון ללמד דובר אנגלית שפת אם. עם זאת, ישנם יתרונות רבים ללימוד אנגלית בגיל צעיר. למידה בזמן זה תקל עליהם לתפוס את המושגים והמיומנויות.

הדרך הפשוטה ביותר ללמד ילדים אנגלית היא באמצעות שיעורי שיחה שניתן לבצע במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות כאחד.

דבר אחד שכולם צריכים הוא סבלנות. ברגע שהם תפסו את היסודות, אז הם יכולים להיחשף לכל מיני חומרים - כרטיסי פלאש, DVD ואפילו תוכניות ילדים בערוצי טלוויזיה כמו דיסני וניקלודיאון.

ילדים אוהבים חזרות ולכן זו דרך מצוינת עבורם ללמוד מילים אוצר מילים חדשות על ידי חזרה על מילים שוב ושוב עד שהם מבינים את זה נכון או משננים.

סיכום

ילדים הלומדים אנגלית מתחילים עם הABC וכיצד לבטא צלילים. אחר כך, כפי שקורה  בלימוד אנגלית לכיתה ה' בבית הספר הם יעברו למילים, משפטים ולבסוף ידברו במשפטים מלאים באנגלית. 

 

אילנה,  מורה לאנגלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב