דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עולה אחסון אתרים לעסקים קטנים ? בממוצע 50 שקל 

מאת    [ 17/11/2022 ]

מילים במאמר: 1800   [ נצפה 711 פעמים ]

ככל שתכיר מוקדם יותר את עלות האתר שלך, כך ייטב

יצירת אתר היא שלב חיוני כמעט לכל עסק, לא משנה באיזה גודל. 

אבל כמה עולה לבנות אתר לעסק קטן?

למרבה הצער, אין תשובות פשוטות לשאלה זו. בממוצע, יצירת אתר עבור העסק הקטן שלך יכולה לעלות בין 200 ש"ח עד למעלה מ- 10,000 ש"ח . 

העלות הכוללת של אתר אינטרנט תלויה בגודלו, במורכבותו, והאם אתה שוכר מעצב אתרים מקצועי או לא. אם אתה בונה את האתר שלך בעצמך, אתה יכול לחסוך מאות, אם לא אלפי דולרים.

החדשות הטובות הן שכבר לא צריך תואר בעיצוב ופיתוח אתרים כדי לבנות אתר לעסקים קטנים. ישנם מספר כלים שמקלים ליצור אתר משלך ולחסוך כסף. 

כאן, נפרק את העלות הממוצעת של עיצוב אתרים לעסקים קטנים, ותלמד:


    • התמחור הממוצע עבור אחסון אתרים ודומיין לעסקים
    • ההבדל בבניית אתר בעצמך לעומת שכירת איש מקצוע
    • כמה להקציב לתחזוקה ושיווק אתרים
אחסון אתרים לעסקים ודומיין: כמה עולים רכיבי אתר אינטרנט?

לפני שתתחיל לבנות את האתר שלך, תצטרך מקום להעלות אותו באינטרנט. זה אומר לחקור ולרכוש את עיקרי האתר: אירוח ודומיין.

אחסון אתרים לעסקים הוא אחסון ושיתוף של נתוני האתר שלך. הדומיין שלך הוא כתובת האתר שלך - בעצם כתובת האתר שלך באינטרנט.

בנוסף, תעודת SSL מוודאת שכל הנתונים הפרטיים מוצפנים. ספקי אחסון רבים גם מאפשרים לך לרכוש ולנהל את הדומיין שלך ואת אבטחת ה-SSL דרכם.

אלו עלויות חיוניות שיש לכלול בעת קביעת עלות אחסון אתר לשנה או לבנות אתר עבור העסק הקטן שלך. 

בחירת שם דומיין

כדאי לקחת בחשבון את שם הדומיין שלך כשאתה בוחר שם עסק. רוב הדומיינים הם זולים יחסית, אך דומיינים נחשקים במיוחד יכולים להיות יקרים במיוחד.

המחיר של שם דומיין ממוצע מתחיל בדרך כלל בסביבות 55  ש"ח . 

רכישת דומיין היא פשוטה. עם זאת, בחירת שירות האחסון של האתר שלך היא מסובכת יותר. 

אפשרויות אחסון אתרים לעסקים

מודל אחסון אתרים לעסקים המתאים לעסק שלך יהיה תלוי בתנועה ובמורכבות של האתר שלך. בסופו של דבר, הבחירה שלך יכולה להיות ההבדל בין כמה דולרים או מאות דולרים בחודש.

להלן סוגי האירוח הנפוצים ביותר.

אחסון אתרים לעסקים משותף 

אירוח משותף פירושו שנתוני האתר שלך מאוחסנים בשרת שיש בו גם נתונים עבור אתרים אחרים. זוהי שיטת האירוח החסכונית ביותר, והיא נפוצה עבור אתרי אינטרנט ברמת הכניסה. 

עם זאת, מכיוון שזיכרון וכוח עיבוד משותפים, כל עלייה בתעבורה עשויה לגרום לבעיות חווית משתמש. 

שרת פרטי וירטואלי 

שרת פרטי וירטואלי (VPS) הוא השלב הבא מהאירוח המשותף הסטנדרטי. האתר שלך עדיין נמצא בשרת משותף, אבל יש לו שטח משלו. VPS נותן לך יותר אפשרויות התאמה אישית ואחסון. 

בדומה לאירוח משותף, VPS אינו הטוב ביותר עבור אתרים עם תעבורה גבוהה מאוד. 

אירוח מנוהל

שירותי אירוח מנוהלים הם הטובים ביותר לעסקים גדולים יותר שזקוקים לחברה אחרת שתטפל בכל החומרה והתוכנה שלהם. 

חברות אחסון גם מנהלות עדכונים ותחזוקת שרתים כדי שתוכל להתמקד בעסק שלך. אפשרויות אירוח מתקדמות יותר כוללות שרתים ייעודיים ואירוח בענן.

אירוח מנוהל הוא בדרך כלל יקר יותר מאשר אירוח משותף רגיל. אבל, עסקים מסוימים צריכים את זה. 

לדוגמה, רוב עסקי המסחר האלקטרוני צריכים לעבד הרבה יותר נתונים דרך האתר שלהם מאשר האתר העסקי הרגיל. במקרה כזה, אירוח מנוהל או ייעודי הופך נחוץ יותר.

החליטו מה הכי מתאים למודל העסקי שלכם. וזכור, אתה תמיד יכול להתחיל עם אפשרות התחלתית ולשדרג את האירוח שלך ככל שהצרכים שלך גדלים.

אפשרויות חסכוניות עבור אחסון אתרים

ספקי אחסון אתרים לעסקים רבים מאפשרים לך לאגד את הדומיין, תעודת SSL ושירות האירוח שלך יחד. אתה יכול לנהל את התשלומים שלך הכל במקום אחד, וזה קל יותר לבעלי עסקים קטנים עסוקים. 

רוב ספקי האירוח מציעים גם תמריצים ותמחור חודשי מופחת עבור שירותים כאשר אתה משלם עבור שלוש שנים או יותר מראש. עם תמריצים, אתה יכול לחסוך יותר מ-50% בעלויות האירוח שלך. 

אז כמה עולה לבנות אתר לעסק קטן מבחינת אחסון אתרים? קרית טק היא אחת מאפשרויות האירוח החסכוניות ביותר , עם שירותים החל מ-71  ש"ח לשלוש שנים של אירוח אתרים, כולל שם דומיין בחינם . 

בעוד שהאפשרויות הזולות ביותר הן לאירוח משותף, קרית טק מציעה גם אירוח VPS אם אתה מחפש להוסיף חנות מקוונת לאתר האינטרנט של העסק הקטן שלך.

כמה עולים אתר חיוני לעסק קטן?

שירותי אחסון אתרים לעסקים נעים בין 7.99 -  99.99 ש"ח לחודש . הדומיינים נעים בין 12.99 ל-20.00  ש"ח לשנה , והם מתחדשים מדי שנה. 

ניתן לרכוש תעודת SSL עם הדומיין שלך ועולה בין 10-200  ש"ח לחודש . בדומה לדומיינים, אלה נרכשים בדרך כלל ומשלמים עבורם מדי שנה.

עשה זאת בעצמך או שכירת איש מקצוע: כמה עולה לבנות אתר לעסק קטן?

בין אם תחליט לבנות אתר משלך או לשכור איש מקצוע, יש לך כמה אפשרויות. הקביעה כמה עולה ליצור אתר אינטרנט עבור העסק הקטן שלך תלויה ביותר בכמה אתה עושה בעצמך.

אפשרות 1: עשה זאת בעצמך עם וורדפרס

יצירת אתר משלך עם וורדפרס יכולה להיות האפשרות המשתלמת ביותר שיש. וורדפרס היא מערכת חינמית בקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שבה אתה יכול להשתמש כדי לבנות את האתר שלך.

לפני מספר שנים, תהליך הלמידה של וורדפרס היה אינטנסיבי יותר. עם זאת, בשנת 2018, מפתחי הליבה שחררו עורך בלוק תוכן (נקרא גוטנברג) כחלק מהמאמץ להפוך את הכלים שלהם לידידותיים יותר למשתמש. 

מאז, הרבה יותר קל לבנות אתר בעל מראה מקצועי בוורדפרס, גם אם אתה מתחיל. יצירת אתר עסק קטן משלך באמצעות וורדפרס יכולה להיות קלה וחסכונית להפליא - כל עוד אתה מוכן ללמוד קצת, או שיש לך עמית שנוח עם הטכנולוגיה. 

אם תבחר לבנות אתר משלך עם וורדפרס, תרצה לעשות קצת בדיקת נאותות כדי להבטיח שהעיצוב שלך יעיל. לדוגמה, ודא שדף הבית שלך מרהיב ושאתה יודע איך לגבות נתונים .

אתה עשוי לתהות כמה עולה לבנות אתר עבור העסק הקטן שלך אם אתה עושה זאת בעצמך. ובכן, בעוד שתוכנת הליבה של וורדפרס היא חינמית , יש כמה עלויות נוספות שתצטרך לקחת בחשבון. מחיר השימוש בוורדפרס יהיה תלוי במידה רבה באיזה ערכת נושא ותוספים תבחר.

נושא הוורדפרס שלך קובע את המראה של האתר שלך. יש אלפי אפשרויות ערכת נושא בחינם. אבל, כעסק קטן, ייתכן שתרצה להשקיע בנושא פרימיום או מותאם אישית כדי לבלוט.

ערכות נושא פרימיום יכולות לעלות למעלה מ- 100-200  ש"ח לשנה . ערכות נושא אלו מוכנות מראש וכוללות פונקציונליות ואפשרויות התאמה אישית מתקדמות יותר. 

אם אתה רוצה עיצוב מותאם אישית שנוצר על ידי מפתח אינטרנט, אתה יכול לצפות לשלם 1,000 ש"ח או יותר בהתאם לצרכים שלך. כמו אחסון אתרים לעסקים, אתה לא צריך עיצוב מותאם אישית מיד. 

כשאתה חושב על כמה עולה ליצור אתר אינטרנט עבור העסק הקטן שלך, אתה יכול לבחור נושא שעובד כעת ולאחר מכן לשדרג לאפשרות מותאמת אישית ככל שהעסק שלך גדל.

תוספים של וורדפרס

תוספים מאפשרים לך להתאים אישית את האתר שלך ולהעניק לו פונקציונליות נוספת. תוספים רבים יכולים להועיל לאתר האינטרנט של העסק הקטן שלך , כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מסחר אלקטרוני ותוספי טופס מקוונים.

כמו ערכות נושא, ישנם תוספים חינמיים ופרמיום כמעט לכל צורך. לרוב התוספים יש גרסה חינמית, "לייט" וגרסת "פרימיום" בתשלום. 

שוב, התוספים שאתה בוחר יכולים להשפיע על כמה עולה לבנות אתר לעסק הקטן שלך. 

שלם עבור תוספים רק כאשר אתה צריך את תכונות הפרימיום. אבל, כעסק קטן, אתה צריך לצפות לשלם עבור תוספים מסוימים - במיוחד אם אתה רוצה להוסיף חנות מקוונת לאתר שלך. 

אפשרות 2: עשה זאת בעצמך עם בונה אתרים

עבור אלה שפחות נוח להם ללמוד טכנולוגיה חדשה, בוני אתרים קלים יותר לשימוש מאשר וורדפרס. 

פלטפורמות מנוהלות כמו Squarespace ו-Wix נחשבות לבוני אתרים. כמו וורדפרס, הם מערכות CMS שמקלות על בניית אתר משלך. 

אז מה ההבדל בין וורדפרס לבוני אתרים?

שני ה-CMS מאפשרים לך לבנות אתר משלך ללא הרבה קידוד. וורדפרס גמישה יותר מ- Squarespace או Wix. עם זאת, הגמישות הזו גם הופכת את זה למסובך יותר.

לבוני אתרים יש עקומת למידה קטנה יותר. התהליך פשוט וידידותי יותר למשתמש. עם זאת, זה גם אומר שהם פחות ניתנים להתאמה אישית עם אפשרויות מוגבלות יותר.

אם אתה משתמש בבונה אתרים, צפה לשלם בין 12-50  ש"ח לחודש . עבור חנויות מקוונות ואתרי מסחר אלקטרוני, העלות נמצאת בקצה הגבוה של אומדן התמחור הזה.

אפשרות 3: שכור איש מקצוע

האפשרות האחרונה לבניית האתר שלך היא לשכור מעצב אתרים מקצועי שייצור אותו עבורך. 

עם המסלול הזה, תשלם מראש עבור עיצוב האתר ולאחר מכן תשלם סכום קטן יותר אם אתה רוצה שמישהו יתחזק את האתר שלך. 

אז, כשאתה משתמש באיש מקצוע, כמה עולה לבנות אתר לעסק קטן? 

לפי Digital.com, העלות הממוצעת של עיצוב אתרים עבור עסק קטן נעה בין 2,000 ש"ח -8,000 ש"ח . אתרי מסחר אלקטרוני מתחילים ב-  5,000 ש"ח ויכולים לעלות למעלה מ- 40,000 ש"ח אם יש לכם הרבה מוצרים. 

אם אתה רוצה לחסוך כסף בתחזוקת אתרים, שכור מישהו שיעצב את האתר שלך באמצעות וורדפרס. ברגע שהוא נבנה בוורדפרס, תהיה לך אפשרות לבצע את התחזוקה בעצמך.

כמה עולה לבנות אתר לעסקים קטנים?

    • וורדפרס היא אפשרות עשה זאת בעצמך בחינם , עם תוספות זמינות בהתאם לצרכים שלך. 
    • לשירותי בניית אתרים כמו Wix או Squarespace יש טווחי תמחור בין 12-50 ש"ח לחודש . 
    • מעצבי אתרים מקצועיים גובים 2,000-8,000 ש"ח עבור אתר אינטרנט של עסק קטן, אך יכולים לגבות עד 40,000 ש"ח עבור אתרים מסובכים במיוחד.
שיווק ותחזוקה: מהן עלויות האתר השוטפות עבור עסק קטן?

לאחר בניית האתר שלך, יהיו עלויות הקשורות לאחסון ושיתוף הנתונים, כמו גם כל שינוי שיש לבצע באתר שלך. 

אז כמה עולה אתר לשנה ?

תצטרך לחשב את המחיר על סמך האפשרויות שכבר בחרת והעלויות החוזרות שלהן. 

עלויות תחזוקת האתר יכולות לכלול:


    • דמי אחסון אתרים שנתיים
    • עלות שנתית לחידוש הדומיין שלך
    • עלות שנתית עבור תעודת SSL
    • מחיר מנוי עבור בונה האתר שלך
    • מנויים לכל תוספים של וורדפרס
    • תשלומים למעצב שלך עבור שינויים נחוצים
טעויות שכדאי להימנע ממנו בעת בניית אתר אינטרנט עבור העסק הקטן שלך

העלות של יצירת אתר עבור העסק הקטן שלך תלויה במידה רבה בבחירות שאתה עושה. 

אז איך נמנעים מהוספת הוצאות מיותרות? 

היזהרו מהטעויות הבאות.

תשלום עבור תכונות ושירותים שאינך צריך

הגדרת האתר שלך יכולה לצמוח עם העסק שלך. לכן, כשאתה בוחר שירותי אחסון אתרים לעסקים, ערכות נושא ותוספים, בחר מה מתאים לעסק שלך היום .

שירותי אחסון אתרים לעסקים שתבחר הם אחד הגורמים הגדולים ביותר שקובעים כמה עולה ליצור אתר לעסקים הקטנים שלך.

אל תשלם תוספת עבור שירותים שאתה עדיין לא צריך. רק תשלום עבור סוג שירות אירוח שגוי יכול לעלות לך מאות (אם לא אלפים) בשנה. 

אם אתה מתכוון לשלם עבור תכונות נוספות, תן לתנועה שלך לעזור לך להחליט. ישנם תכונות ושירותים רבים שלא יהיו נחוצים או מועילים עד שהאתר שלך יקבל תעבורה גבוהה באופן עקבי.

אין תוכנית שיווקית

יש פתגם נפוץ שאומר, "אם אתה בונה את זה, הם יבואו." למרבה הצער, זה לא נכון לאתר שלך. 

גם אם אתה בונה את האתר שלך מתוך מחשבה על SEO, סוג זה של תנועה אורגנית עשוי להימשך עד שנה לבנייתו. הסיבה לכך היא שעליך לבנות סמכות ואמינות לאתר שלך .

ללא תוכנית שיווקית, תוציא את כל הכסף הזה באתר שלך, אבל לא יהיו לו מבקרים. לכן חשוב להבין איך להגיע לקהל שלכם ולהמיר אותו למבקרים באתר. 

מחפש מידע נוסף על תנועת תנועה? חקור דרכים שונות להביא מבקרים לאתר שלך .

לא ללכוד מכירות ולידים

אתר לעסקים קטנים אמור לעזור לך להגדיל הכנסות. בטח, זה נחמד ליצור מודעות למותג ולדבר על החברה שלך. אבל, העסק הקטן שלך צריך מכירות .

זה נכון גם אם לאתר שלך אין חנות מקוונת. אתה עדיין רוצה ללכוד לידים או מנויים למכירות. 

מה הטעם להביא אנשים לאתר שלך אם אתה לא יכול להמיר חלק מהם ללקוחות? 

חשוב לוודא שהאתר שלך מכיל את כל מה שהוא צריך כדי ללכוד לידים. זה עשוי להיות טופס יצירת קשר או הרשמה לניוזלטר. בכל שיטה שתבחר, הקל על המבקרים שלך למצוא.

לסיכום: כמה באמת עולה לבנות אתר לעסק קטן?

בניית אתר לעסק הקטן שלך היא משימה לא קטנה. אבל, זה בהחלט קל יותר ממה שהיה פעם. אמנם אתה בהחלט יכול לשכור סוכנות או איש מקצוע כדי ליצור עבורך אתר, אבל ייתכן שזה לא יהיה נחוץ בשלבים הראשונים של העסק שלך. 

שימוש בוורדפרס או בונה אתרים ליצירת אתר עסק קטן שלך יכול לחסוך לך אלפי דולרים מראש - כשאתה עסק קטן, כל שקל נחשב. 

 

 

קרית טק פתרונות דיגיטליים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב