דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לארגן חופשה בחוץ לארץ עם ילדים? 

מאת    [ 25/10/2022 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 596 פעמים ]

הילדים גדלים, וזה הזמן לצאת איתם לחופשה בחו"ל אולי אפילו גם בפעם הראשונה. גם אם הילדים שלכם בגילאי 2-3 הם בודאי מתרגשים מאוד לצאת בטיסה לחו"ל. למרות שהם ככל הנראה לא יזכרו דבר מהחופשה, האפקט המידי של הטיול יוצר בהם הרגשה שתתפתח איתם גם בעתיד אל מול עצמם ומול החברים שלהם.

עם זאת, אנחנו יודעים שלתכנן חופשה בחו"ל למשפחה עם ילדים זה לא סיפור ילדים. צריך להתאים את היעד לגילים של הילדים, שיהיה תוכן מעניין עבור כולם, שהמלון יהיה תואם בהפעלות וכמובן טיסות נוחות.

אז איך מתחילים לתכנן את החופשה הקרובה שלכם ושל הילדים?

הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם שיעזרו לכם.


    • תזמונים ותאריכים: חשוב מאוד להתאים את החופשה למסגרות של הילדים (גנים ובתי ספר והחופשות) אבל תגלו לדעת שאם תוותרו על יום אחד בבית הספר או בגן, תוכלו לחסוך 30-40% בטיסות, ואם תכפילו את זה בכמות האנשים שטסים, החסכון הופך להיות משמעותי מאוד.
    • הגדירו את מטרת הטיול: החופשה המושלמת לילדים זה בריכה ומשחקים - באופן גורף זה מה שעושה אותם שמחים ומאושרים. ובסוף, גם מקל על ההורים בהפעלות. תוכלו לשלב יום אחד של טיולים בחוץ וככה גם תהנו מלראות את המקום.
    • קראו המלצות באינטרנט, כמו לדוגמא על קבוצת משפחות שעשו טיול משפחתי בפאפוס ,קפריסין עם ילדים בגילאי 0-5 וסיפרו על החוויות והיתרונות בסוג החופשה שעשו.
    • השכירו רכב מתאים: אם אתם הולכים לבלות שעות בחוץ בטיולים, הגדילו לשדרג את הרכב שיהיה מקום לכולם ויהיה נח עם הציוד. הם אמנם ילדים, אבל בהחלט תופסים מקום עם הציוד שלהם. השכרת רכבים לא חייבת להיות יקרה, אבל מה שכן, אם כבר אתם שוכרים רכב, חשוב מאוד לוודא שהכיסוי הביטוחי מלא לכל נזק.
    • טסים עם ילדים קטנים? ברגע שהגעתם לבטחון בשדה התעופה בן גוריון, גשו לנציג הבטחון בשקט, ותאמרו לו שאתם עם ילדים קטנים ואם אפשר לקדם את התור עבורכם. הנציג.ה יגיעו אליכם ויעבירו אתכם בטחון מחוץ לתור, וככה תוכלו לחסוך זמן רב בהמתנה.
    • לא לארוז המון ציוד לילדים: זכרו שמרבית היעדים שאתם טסים אליהם גם שם גדלים תינוקות וילדים. אם יחסר לכם משהו, תמיד תוכלו למצוא בבתי המרקחת המקומיים וחנויות הבגדים לילדים. תפחיתו בציוד, בסוף גם ככה מגלים שלא משתמשים בחצי מהציוד.
    • הביאו תרופות ואנטיביוטיקה ליתר בטחון: דווקא פה חשוב לתת דגש שאם אחד הילדים מפתח מחלה או זיהום, יהיה איך לטפל באופן מיידי גם עם התייעצות של רופא אונליין מהקופה.
    • תכננו את האטרקציות שתבקרו בהם, והגדילו להזמין כרטיסים מראש מה שיחסוך לכם גם כסף וגם המתנה מייגעת בתור עם הילדים.

אם נסכם, חופשה בחו"ל עם ילדים זה דבר כיפי ומהנה גם להורים וגם לילדים. החיבור ובילוי משפחתי של כמה ימים בחו"ל משאיר מזכרת שלא נשכחת שנים ותמיד תעלה זכרונות בעתיד. עם כל הקושי של תכנון חופשה משפחתית, יש אפשרות לחסוך בתכנון של החופשה שיהיה נח ומהיר וגם אפשרות לחסוך בעלויות הטיול ככה שישמר כבר כסף לחופשה הבאה שתרצו לתכנן.
אז רגע לפני שאתם יוצאים לחופשה הבאה שלכם, אתם מוזמנים לקרוא כתבות על טיולים וחופשות בחו"ל עם משפחות שמרכז טיפים וטיולים מבוססי יעדים פופולרים בעולם.

אוהב לטייל


וכותב תוכן עבור Gate06


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב