דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה מדרסים מומלצים לספורט יש? 

מאת    [ 20/10/2022 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 615 פעמים ]

יש סוגים שונים של מדרסים המומלצים לספורט והעיקרון המנחה בייצור שלהם הוא התאמה של המדרס לתנאי השטח ולאופי הפעילות הספורטיבית.

מדרסים מומלצים לריצה

מדרסים לריצה הינם מדרסים מיוחדים הנבנים והמיועדים עבור ריצה ופעילות ספורטיבית אינטנסיבית דומה כאשר תפקידם הוא לבלום זעזועים ולהשפיע על תפקוד ויציבות הגוף כולו במהלך הריצה.

מדרסים מומלצים לכדורגל

מדרסים מומלצים לכדורגלנים הם כאלו המביאים בחשבון את העובדה כי מגרש הכדורגל הוא משטח גדול ולא אחיד ולכן הם צריכים להעניק מקסימום יציבות לרגליים.

גם את מבנה נעל הכדורגל – צר וקשיח – מביאים בחשבון בעת ייצור המדרסים וכמו כן, מוסיפים להם שכבה בולמת זעזועים בחלקם הקדמי ומתחת לעקבים. מדרסים מומלצים לכדורגל צריכים להיות איכותיים ועמידים מאוד, שכן כדורגלן ממוצע רץ מעל 10 ק"מ בכל משחק.

מדרסים מומלצים לכדורסל

כדורסלנים סובלים מעומס עצום על הרגליים בזמן ניתורים, נחיתות וריצות מתפרצות. כמו כן, רובם גבוהים מהממוצע ולכן כל נחיתה לא טובה עלולה לגרום להם לפציעת ספורט.

מדרסים מומלצים לכדורסל מבטיחים את יציבות כל המפרקים בתוך הנעל וכוללים בולמי זעזועים לכפות הרגליים המגיבים בזמן אמת לשינויי כיוון ומהירות מהירים.

מדרסים מומלצים לטניס

מדרסים מומלצים לטניס צריכים לספק הגנה לכפות הרגליים ולשפר את ביצועי השחקנים. הם מיוצרים בהתאמה אישית לסוג המשטח שעליו משחק השחקן: דשא, דשא סינטטי, חימר וכדומה. גם טניסאים מבצעים שינויי כיוון רבים ושבירות תנועה ולכן מדרסים מומלצים בנויים כך שימנעו פציעות הנגרמות מכך.

כמו כן, הם מגנים על רצועות הברכיים באמצעות פיזור אידיאלי של העומס על הרגליים ועל הבהונות.

מדרסים מומלצים לרוכבי אופניים

כפות הרגליים של רוכבי אופניים נתונות ללחץ מתמיד מהדוושות ולכן מדרסים מומלצים לאופניים כוללים אזור קשיח במרכזם, עשוי סיבי פחם. הם מייצבים את מרכז כף הרגל וגם את העקב ואת חלקה הקדמי של הרגל ומתוכננים כך שיורידו את העומס מעקב אכילס וימנעו כאבי ברכיים.

כמו כן, מדרסים מומלצים לאופניים מגנים על העצמות מתחת למפרק הבוהן, על-ידי התאמה אישית המבטיחה זרימת דם טובה יותר ומפחיתה תחושות נימול.

מדרסים מומלצים לכדוריד

מדרסים מומלצים לכדוריד מתאימים לאופי המשחק, הכולל קפיצות, שינויים חדים בכיוון התנועה, זינוקים ובלימות. מדרסים מומלצים לכדוריד משפרים את אחיזת הרגל בתוך הנעל, מונעים החלקה שלה בתוך הנעל ומאזנים את העומסים השונים עליה.

כך פוחת הסיכוי לנקע, דלקות בעקב האכילס, מתיחת רצועות, קרעים במיניסקוס ופריצות דיסק – פציעות אופייניות למי שמשחק כדוריד ללא מדרסים מומלצים.

 

לסיכום, חשוב להבין כי מדרסים אינם אביזר נוחות, אלא אביזר אורטופדי חשוב שמטרתו לטפל במגוון בעיות אורטופדיות (קריסה של כפות הרגליים, פלטפוסף הולופוס, דורבן, בעיות יציבה ועוד) ולכן בבואכם לבחור מדרסים, וודאו כי אתם מזמינים מדרסים בהתאמה אישית, כאלה אשר הותאמו במיוחד לכפות הרגליים שלכם ולבעיה הספציפית.

המאמר נכתב באדיבות מכון אורטופדי יגאל, המומחה באבחון בעיות כף הרגל ובייצור מדרסים למגוון בעיות אורטופדיות על בסיס טכנולוגיה גרמנית וחומרים טבעיים.


לתיאום בדיקה וייעוץ, פנו אלינו בטלפון 072-3308515, או דרך האתר בכתובת www.ygal.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב