דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סובלים מטרמיטים בבית? כל מה שרציתם לדעת על הדברה 

מאת    [ 13/10/2022 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 484 פעמים ]

טרמיטים, עד כמה שזה יכול להישמע מוזר, נפוצים גם בישראל ועלולים ליצור לא מעט נזק לציוד ולבית שלכם. למרבה הצער, קיימים מספר גורמים שמושכים אלינו לבית טרמיט ולקונן בו. טרמיטים, כידוע, נמשכים לעץ, כיוון שהם יכולים לעכל את התאים של עץ ושל רהיטי עץ. הם עשויים להימשך לעץ יבש או לח, בין אם הוא מעובד או לא, כלומר קורות עץ. אם הבית שלכם ובמיוחד הסלון וחדרי האירוח מרוהטים בשולחנות וכיסאות עץ, זה יכול למשוך טרמיטים בבית.

ישנן כמה דרכים להיפתר מטרמיטים, אך לפני שלומדים על דרכי המיגור וההדברה, חשוב לדעת קצת על המזיק עצמו ואל מה הוא נמשך. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על דרכי הדברה נגד טרמיטים, הגעתם למקום הנכון!

למה טרמיטים נמשכים לבית האדם?

כדי לדעת כיצד להיפתר מנזקי טרמיטים בבית, כיצד לסלק אותם וכמובן איך לגרום שהם לא יחזרו, חשוב מאוד לדעת את כל המרכיבים שמושכים אותם לקרבת בני אדם. במילים אחרות, מה טרמיטים אוהבים? טרמיטים נמשכים לאדמה לחה, כיוון שקרקעות לחות מאפשרות להם לשגשג ולמנוע התייבשות. כמה סוגים של טרמיטים משתמשים באדמה הלחה בכדי לייצר מחילות וקינים. בנוסף, טרמיטים נמשכים למקומות חשוכים וחמים. אז אם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים בבית, נסו לחפש ריהוט בקרבת לאדמה לחה במקומות חשוכים בבית, סבירות גבוהה שהם יהיו שם בראשונה לפני שהם יתפשטו בבית שלכם. הקפידו לנקות את המרזבים ומרתפים לעתים קרובות ככל האפשר ובכך למנוע טרמיטים.

כיצד לטפל בנגעי טרמיטים

מומלץ מאוד אמנם להשאיר את הרחקת טרמיטים וההדברה לאנשי המקצוע, אך הכרת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר יכולות לשמש אתכם בשעת דחק ולעזור לכם להבין כיצד לטפל בבעיית טרמיטים, בדרך יעילה ואפקטיבית ביותר ובכך לסייע במניעת הישנותה.

שיטה פופולרית אחת כוללת טיפול באדמה סביב הבית שלכם עם קוטל חרקים שמיועד ספציפית נגד טרמיטים, כגון תרכובות כימיות כמו אימידקלופריד או פיפרוניל. ניתן גם לטפל על האזורים הפגומים בעץ ישירות, אם אתם סוברים שבתוכו מקוננים הטרמיטים.

הדברה מתוחכמת במיוחד

ניתן להסתמך גם על פיתיונות טרמיטים, הממוקמים במיקומים אסטרטגיים סביב החצר ובכך לגרום למשיכת טרמיטים למקום אחד, במקום לחזר אחריהם. כשהם תופסים את הפיתיון, הטרמיטים מכוסים בתרכובת כימית קוטלת חרקים שפועלת לאט, הם מביאים את זה לקן שלהם או לאזור הקינון במושבה שלהם ומרעילים בכך את יתר ה הטרמיטים.

סוגים שונים של הדברה

במקרים מסוימים כדאי להחדיר חומרי הקצפה מיוחד לאזורים בהם חומרי הדברה נוזליים לא מסוגלים לחלחל ולהגיע. אפשר גם להשתמש בחומרי אבק באזורים שבהם שאפילו קצף או נוזל לא מגיעים. שימוש בחיטוי יכול אמנם להרוג את הטרמיטים הקיימות, אך לא מבטיח את אי-חזרתם האפשרית בעתיד, לכן חשוב לדאוג גם לעכשיו וגם לטווח הרחוק. 

אנו באתר ארגון בעלי מומחיות בכל הנוגע להדברה. אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו באתר: https://agron.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב