דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חופשה בחצי האי סיני? 

מאת    [ 18/09/2022 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 552 פעמים ]

סיני הינה יעד פופולארי במיוחד לחופשות בקרב תיירים רבים המגיעים אליה במיוחד מדי שנה, ואף מושכת אליה המוני ישראלים המבקרים בה מספר פעמים בשנה. לחופשה בחצי האי סיני מומלץ להגיע בעיקר בחודשי הסתיו – ספטמבר עד נובמבר, או בעונת האביב, כלומר בחודשים מרץ עד מאי. חצי האי סיני כולל מספר יעדים בעלי נוף מרהיב כמו דהב, נויאבה, שארם א-שייח' ועוד, שיגרמו לכם להתפעם מהים הכחול, מהחוף הזהוב ומרחשי הגלים שתזכרו להתעורר אליהם מדי בוקר.

 

למה כולם מתכוונים כשמדברים על חופשה בסיני?

אם יצא לכם לדבר עם אנשים שהגיעו לנפוש בחצי האי סיני, וודאי שמעתם מהם על תחושות הרוגע, השלווה, והשקט המלווים את החופשה. סיני הינה חצי אי שהייתה שייכת בעבר למדינת ישראל, וכיום היא תחת שלטון מצרי. סיני כוללת מגוון רחב של מקומות לינה, כמו ריזורטים, בתי מלון, ואפילו חושות. אנו ממליצים לכם להגיע לנפוש בסיני בעונת הסתיו, כלומר בחודשים ספטמבר עד נובמבר, או בעונת האביב, זאת אומרת בחודשים מרץ עד מאי.

 

מה צריך לדעת לפני מעבר הגבול?

כפי שחלקכם וודאי יודעים, ההגעה לסיני מתבצעת באמצעות נסיעה ברכב פרטי, במונית או בתחבורה ציבורית עד לגבול בין אילת למצרים, הנקרא מעבר טאבה, ומשם בדרך כלל נעזרים בשירותי המוניות הנמצאים בגבול, על מנת להגיע ממעבר הגבול עד לאתר הנופש שבחרתם לשהות בו במהלך החופשה. שימו לב כי במעבר הגבול קיימת ביקורת דרכונים, וכי התור לכך עלול להיות ארוך במיוחד. כמו כן, קיימת אגרת מעבר טאבה, כאשר בדרך כלל אלו השוהים בבתי המלון באזור זה, פטורים מתשלום האגרה, אם כי נמליץ לכם לוודא זאת מראש עם בית המלון בו אתם שוהים. אגרת מעבר בטאבה מתחלקת לאגרת מעבר בצד הישראלי, שתעלה לכם בערך 104 ש''ח, ולאגרת מעבר בצד המצרי, אשר תעלה לכם כ- 80 ש''ח. נציין כי תינוקות מתחת לגיל שנתיים פטורים מתשלום זה, אך יש לקבל בדלפק אישור על פטור זה.

 

איפה כדאי לישון בחופשה בסיני?

ובכן, כפי שציינו סיני מציעה שפע של אתרי לינה, לכן תוכלו לבחור בזה המתאים לכם ביותר, לפי מסגרת התקציב שלכם והעדפות החופשה שלכם. אם באתם לחוות את ''סיני האמיתית'', אנו ממליצים לכם לשהות ברוקסי סיני. רוקסי סיני הינו חושה משודרגת, השוכן בין ראס אל שטן לבין מעגנה, והוא ממוקם בין הכביש לבין ההרים כך שההגעה אליו נוחה בהחלט. המקום מציע אירוח נוח ונקי במחירים זולים, ואף מקפיד על איכות סביבה בעזרת חשמל מלוחות סולאריים, אוכל בריא ואורגני וגם פחי אשפה רבים המצויים במקום.תוכלו לשהות בחדר ממוזג עם מזרון ואפילו עם מיטות, וישנם חדרים המתאימים ליחיד, לזוגות, ואפילו גם למשפחות.

אלו מכם, חובבי הלינה המשודרגת, יוכלו לשהות באתר הנופש אקווה סאן סיני. המלון שוכן על הים, כולל שירותי אינטרנט, מסעדה וגם בר, ואף מאפשר כניסה של חיות מחמד. אתר הנופש מכיל חדרים ממוזגים המתאימים לזוגות או למשפחות, נמצא קרוב לריף וגם לחוף הים, כך שתוכלו גם ליהנות מהשנורקלים. כמו כן, תוכלו להזמין חבילת לינה הכוללות גם ארוחות בוקר, צהריים וערב.

 

מחפשים ללון ברמה גבוהה?

לאלו מכם שבאו לנפוש בסיני ובגדול, מבין מגוון גדול של מלונות בשארם נמליץ ללון באקווה בלו שארם, בעיר התיירות העשירה והמפורסמת של חצי האי סיני. המלון מותאם למשפחות, ממוקם במרחק של 5 דקות בלבד הליכה מהחוף, והוא מוגדר כמלון ''הכל כלול''. המלון הוא חלק מפארק המים אקווה פארק סיטי, הכולל טיילת עם בתי קפה וחנויות. בפארק המים ישנן 8 בריכות שחיה חיצוניות, 3 בריכות שחייה רדודות לילדים, ולא פחות מ-64 מגלשות מים שונות. בית המלון מציע אף שירותי ספא, ובחדרי האירוח המרווחים יש מיזוג אוויר, טלוויזיה עם גישה לכבלים, מיני בר, חדרי רחצה נוחים ומרפסות המשקיפות לגנים ולנוף היפה של האזור. במסעדת המקום תוכלו לבחור בין מנות איטלקיות, ים-תיכוניות, ואסייתיות.

 

לסיכום:

סיני מציעה אין ספור מקומות לינה, שיעניקו לכם חווית חופשה מרגיעה ושלווה, עם גישה לחופי הים הקסומים שלה. בחרו בזו שמתאימה לכם ולשותפים שלכם לחופשה, ותהנו מכל רגע!

Yossi Hen




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב