דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נדע כי מגשי הסושי פירות שהזמנו הם איכותיים וטריים? 

מאת    [ 30/05/2022 ]

מילים במאמר: 631   [ נצפה 504 פעמים ]

 

כאמור, כולנו רוצים לדעת כי מגשי הסושי הפירות שאנחנו מזמינים הוא הכי טוב שיש, הנעשה במטבחים מעוצבים כפי המגשים. אמנם אי אפשר לדעת בוודאות גמורה אך ניתן לשער זאת לפי מספר סימנים:

איכות קרם הקוקוס– לפני שמזמינים מגש פירות עם סושי פירות. חשוב מאד שתדעו כי לאיכות קרם הקוקוס המפריד בין הפירות לבין דפי הסויה יש חשיבות רבה. אם קרם הקוקוס הוא קנוי תדעו כי החברה לא השקיעה בהכנת סושי פירות, אך אם הוא מיוצר בייצור עצמי כדאי לדעת שהחברה השקיעה במגשי הפירות, משום שקרם קוקוס המיוצר לבד עשוי מחומרי גלם איכותיים יותר ומן הסתם הוא גם טעים יותר.

טריות ואיכות הפירות– לפירות טריים ישנה השפעה על הטעם הסופי של תוצרת מגשי סושי פירות. ככל שהפירות טריים יותר כך גם סושי פירות יהיה טעים ואיכותי יותר. חשוב מאד לשאול את החברה ממתי הפירות, פירות ששהו זמן רב במקרר אינם טריים וסושי שיוכן מהם לא יהיה טעים כמו סושי פירות שיוכן מפירות שנקנו מספר שעות לפני ההכנה.

פודינג אורז– גם פודינג  אורז הוא חלק בלתי נפרד מהאיכות של הסושי פירות.  

ייצור עצמי– מחירם של מגשי סושי פירות הם יחסית יקרים בגלל העובדה כי הם מיוצרים בעבודת יד ומחומרים איכותיים במיוחד. לכן, חשוב לוודא כי החברה מקפידה על שילוב מיוחד של פירות העונה כי הם הפירות הטריים והטעימים ביותר וסושי שיוכן מהם יהיה טרי וטעים אף הוא.

פירות מגוונים– חשוב לדאוג כי הפירות יהיו מגוונים, חלק מפירות הארץ, חלק מחוץ לארץ חלק נדירים וחלק מוכרים.

כאמור, כיום בתחום מגשי פירות הנעשים במטבחים איכותיים, וכן בתחום המתנות הביקוש הגודל למשלוח מגש סושי פירות מעוצב בטוב טעם על מנת להעביר את המסר דרך המתנה המרגשת והמושקעת בה החומרים נבחרו בקפידה.

ויש גם חשיבות לניקוי הפירות, מגשי פירות הפכו זה מכבר לאחד הקינוחים המרשימים ביותר בכל סוג של אירוע הן בחגיגת יום הולדת לגיל השלישי או לילד קטן, בר או בת מצווה ועד לאירוע אירוסין או חתונה- כאמור, מגשי פירות מעוצבים הנעשים בקפידה במטבחים איכותיים, קוצרים את כל המחמאות משום שהם מהווים הן את הקינוח המושלם והן את המנה הפותחת בסוגי אירועים שונים.

כאמור, מגשי פירות הפכו לקינוח המועדף מכל קינוח אחר מעצם העובדה שהם צבעוניים יפים, נקיים ומוכנים לאכילה. ניתן אם כך להבחין בשלבים הרבים אותם עוברים מגשי פירות החל מחיתוכם במטבחים ועד שהם מגיעים אל האירוע החל משלב בחירת הפירות שטיפת וניקיון הפירות, חיתוך פירות ועד לסידורם על המגש. לפיכך כל אלו אחד מהשלבים האלו הוא הדרך למגש פירות מושלם.

חשוב לנקות את הפירות שיעוצבו במגשי הפירות במטבחים נקיים מכיוון שלאחר בחירת הפירות פירות עונה הטריים והבשלים ביותר חשוב לדעת ככל שפירות טריים במיוחד כך הם גם מלאי לכלוך וגרעינים. הייחוד של מגשי פירות לעומת קינוחים אחרים שהם מוכנים לאכילה מיידית לפני חיתוך הפירות,  הם חייבים לעבור שטיפה וניקוי מחלקים שאינם נאכלים.

חשוב לציין כי, הניקוי מתבצע על ידי צוות מיוחד האחראי לנקות כל פרי ופרי הניקוי מתבצע בשני שלבים השלב הראשון הוא השלב של ניקוי מלכלוך הוא מתבצע במטבחים נקיים ובאמצעות סבון המיועד לשטיפה של פירות וירקות הוא שוטף את הפירות הן מלכלוך והן מחיידקים וטפילים שונים הנצמדים לקליפת הפירות. כמו כן, השלב השני בתהליך למגש פירות מושלם כולל ניקוי של הפירות השטופים ובעזרת סכין מקלפים קליפות שונות מגלענים גלעינים מפירות שונים ובעיקר מכינים את הפירות לחיתוך. בדרך כלל כאשר מכינים מגש פירות מדובר על כמות גדולה ביותר של פירות ולכן עבודה זו לעיתים אורכת זמן רב חשוב מאד לבצע את העבודה לאט ובזהירות על מנת לוודא כי כל האורחים יוכלו לאכול פירות נקיים במיוחד.

לסיכום, חשוב להקפיד על: צוות מיומן האחראי על שטיפת הפירות כראוי, וסיבון של הפירות בסבון מיוחד ושטיפה של הסבן במים זורמים בכמות רבה. וכמובן שיש להוציא את חלקי הפירות שונים שאינם ניתנים לאכילה כמו קליפות גרעינים וגלעינים.

לסיכום: אחד מהשלבים החשובים לעיצוב מגשי פירות- יש כמובן חשיבות על הקפדת שטיפת הפירות במטבח. 

 

דני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב