דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי ללכת לדיקור סיני 

מאת    [ 24/04/2022 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 451 פעמים ]

מתי כדאי לפנות לדיקור סיני

אורח החיים המודרני מאופיין בלוח זמנים עמוס. בכל יום שגרתי יש לנו משימות רבות, אנחנו מבלים שעות רבות בישיבה, מתמודדים עם מתחים, אוכלים אוכל מתועש ולא ישנים מספיק בלילה. התוצאה של החיים בעולם המודרני היא בעיות פיזיולוגיות ונפשיות. כמו רבים אחרים גם אתם סובלים מעת לעת מכאבים אורתופדיים, מצבי רוח לא טובים, אלרגיות, בעיות עיכול ושאר קשיים. טיפולי דיקור סיני הם פתרון טבעי, יעיל ונטול תופעות לוואי שליליות. אם אתם מחפשים משכך כאבים טבעי או טיפול שיצליח להפחית תגובה דלקתית ולשפר את מצב הרוח – דיקור סיני הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

באלו מקרים נמליץ על דיקור סיני?

טיפולי דיקור סיני מחזקים את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף. מחטי הדיקור מחזירות את זרימת האנרגיה למצב תקין, ממריצות את זרימת הדם, משפרות את פעולת מערכות הגוף הרלוונטיות ומעודדות הפרשת חומרים משפרי מצב רוח. בעזרת מחטים סטריליות ודקות במיוחד שמוצבות במקום הנכון אפשר לסייע לגוף לחזור לאיזון ולהתגבר על כאבים, חולי וקשיים נפשיים. טיפולי דיקור סיני מצליחים לפתור בעיות רפואיות כרוניות שאין לרפואה המודרנית את היכולת לרפא.

אם אתם סובלים ממיגרנות, כאבי גב, מחלות עיכול, אלרגיות, בעיות פוריות או דיכאון וחרדה – דיקור סיני יביא להקלה מהירה ללא תופעות לוואי וללא כאבים. שיטת הדיקור טבעית ואפקטיבית. אין סיבה שתמשיכו לצרוך משככי כאבים שמזיקים לגוף כאשר קיימת אופציה טבעית לטיפול מוצלח.

דיקור סיני לטיפול בחרדה

המציאות בה אנו חיים מלווה במתח רב, כמעט כולנו סובלים במהלך חיינו מספר פעמים מחרדות. טיפולי דיקור סיני מסייעים לגוף ולנפש לחזור לאיזון, מעודדים הפרשת חומרים מרגיעים ומשפרי מצב רוח ובעיקר, מצמצמים את הצורך בתרופות. אם אתם מרגישים שהחרדה משבשת לכם את השגרה, זה הזמן להזמין תור לטיפול דיקור סיני. כבר לאחר הטיפול הראשון תרגישו הקלה. התמדה בסדרת טיפולים על פי המלצת המטפל חיונית להשגת התוצאות הטובות ביותר.

דיקור סיני לטיפול בכאבי בטן

אם אתם אנשים רגישים שאוהבים להרגיש סביר להניח שגם אתם סובלים מעת לעת מכאבי בטן שנובעים מלחץ נפשי וחרדה. טיפולי דיקור סיני נותנים מענה לאותם כאבי בטן ממקור נפשי וגם לכאבי בטן שנגרמים ממחלת כרוהן, כיב, צליאק, זיהומים במערכת העיכול. טיפולי דיקור מזרזים את ההחלמה הטבעית, מפחיתים את התגובה הדלקתית ומעודדים הפרשת חומרים לשיכוך הכאב ושיפור התחושה הכללית. אין כל סיבה שתמשיכו לסבול מכאבי בטן או מכל כאב כרוני אחר כאשר הרפואה הסינית מציעה שיטת טיפול טבעית ונטולת כאב.

 

רפאל רוזנסקי מטפל ברפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, ועוד. למרפאות רפא סניפים בתל אביב וראשל"צ.


054-5721258 https://rafaclinic.co.il/


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב