דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי צריך הסעות עובדים? 

מאת    [ 19/04/2022 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 587 פעמים ]

כל מעסיק יכול וצריך להשתמש בשירותי הסעות עובדים על מנת להשיג שורה ארוכה של יתרונות. בנוסף, יש כיום מגוון רחב של שירותי הסעות לבחור מתוכם על מנת לחסוך זמן, כסף וטרחה. אז איך עושים את זה בצורה נכונה? הנה כל התשובות

הסעות עובדים הן חלק מסל שירותים רחב יותר שניתן על ידי חברות הסעות בפריסה ארצית רחבה. למעשה, מדובר על אחד השירותים הפופולריים ביותר של חברת הסעות. הסיבה לכך היא שהסעות עובדים מתאימים פחות או יותר לכל מעסיק – לרבות מעסיקים קטנים, חברות בינוניות וכמובן תאגידי ענק עם מאות ואלפי עובדים במרכזי הפיתוח והתעסוקה. 

החדשות הטובות הן שכל מעסיק יכול וצריך להשתמש בשירותי הסעה בהתאמה אישית. בזכות המגוון הרחב של שירות זה, יש סיכוי גבוה יותר להתאים את סוג השירות לצרכים של המעסיק ולתקציב שלו. במקביל, שירותים אלו מגלמים בתוכם יתרונות משמעותיים שאותם אי אפשר להשיג באף דרך אחרת.

מה היתרונות של הסעות עובדים?

הנה למשל כמה יתרונות שאותם המעסיק יכול להשיג באופן מיידי באמצעות תיאום של שירותי הסעות עובדים ברמה גבוהה:

א. תפוקה גבוהה יותר של העובדים – עובדים שמגיעים לעבודה בהסעה מתחילים לעבוד בשעה הנקובה ומסיימים בשעה ספציפית. ברמה היום יומית, זה אומר תפוקה גבוהה יותר של העובדים והיעדר צורך מצד המעסיק לפקח עליהם. 

ב. מוטיבציה גבוהה – רוב העובדים מעדיפים להגיע למקום העבודה שלהם בהסעה. לשם השוואה, נסיעה ברכב פרטי כרוכה בהוצאות על דלק, תחזוקה ובלאי ובעמידה בפקקים. לעומת זאת, על התחבורה הציבורית אי אפשר לסמוך ולא ניתן באמת לדעת מתי יגיע האוטובוס או מתי תופיע הרכבת. אז מבחינת מעסיק שרוצה עובדים מרוצים עם מוטיבציה גבוהה, הפתרון האידיאלי יהיה שירותי הסעות.

ג. חיסכון בהוצאות – מעסיקים שצריכים לדאוג לפתרונות תחבורה עבור העובדים שלהם יכולים לעשות את זה או באמצעות הקצאת רכבים בליסינג או באמצעות שירותי הסעות. אבל אם משווים בין האפשרויות על בסיס כלכלי, רואים שהחסכון בהוצאות הופך להיות עניין משמעותי. בפועל, שירותי הסעות הם הוצאה מוכרת לכל דבר ועניין והם בכל מקרה משתלמים יותר לעומת תשלומי הליסינג מצד המעסיק והגורמים הרלוונטיים.

איך בוחרים שירותי הסעות?

העובדה שכל מעסיק עם עובדים צריך שירות מתאים שיביא ויחזיר אותם בזמן לא מבטלת את הצורך בהשוואה בין חברות הסעות. השוואה כזו צריכה בעצמה להישען על כמה פרמטרים רלוונטיים, משום שהמטרה היא לעזור לכל מעסיק להשיג את שירות ההסעות הכי טוב עבורו – בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב ומבלי שזה יבוא על חשבון הנוחות של הגורמים המעורבים.

הדרך הנכונה לבחור שירותי הסעה היא לבדוק באיזה צי רכבים משתמשת החברה. אם למשל מדובר על מעסיק קטן יחסית עם מספר מצומצם של עובדים, סביר להניח שההסעה הכי משתלמת תהיה במידיבוס או אפילו מיניבוס. אבל אם מדובר על חברה גדולה שצריכה להביא עשרות עובדים מדי יום, הפתרון היחיד יהיה חברת הסעות עם נהגי אוטובוסים.

שירותי הסעות במגזר הציבורי

אי אפשר לענות על השאלה מי צריך הסעות עובדים בלי להזכיר את המגזר הציבורי. נכון להיום, המון מוסדות ציבור מחויבים להציע לעובדים שלהם שירותי הסעות מתוקף הסכם עבודה קיבוצי שהם חתומים עליו. 

אז באותם מוסדות ציבור, המטרה היא להשתמש בשירותי הסעות לא רק על מנת לחסוך זמן וכדי לשפר את המוטיבציה של העובדים – אלא גם כדי לעמוד בהוראות החוק ועל מנת לכבד את חוזי ההעסקה.

הסעות כל גיל בע"מ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב