דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לאפשר ללקוחות להכיר את העסק באמצעות האתר שלי? 

מאת    [ 08/04/2022 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 373 פעמים ]

 

כאשר בונים אתר לעסק שהוא יותר מאתר תדמית, צריך לצאת למספר דקות מזווית הראייה שלכם כבעלי העסק ולנסות להיכנס לראש של הלקוח, לנסות להבין מה הוא היה רוצה לראות באתר וכיצד אתם יכולים לספק לו משהו ייחודי ויוצא דופן שאתרים של עסקים מתחרים לא יכולים לספק (או לפחות לא מספקים כרגע...).

 

המשהו הזה יכול להיות קופון, ניוזלטר מקצועי או אפילו סיור מודרך בעסק (אם מדובר בחנות פיזית). העיקר שהגולש לא ירגיש שהוא הגיע לסתם עוד אתר המתפקד כחלון ראווה ותו לא...


איך לא להיגרר ליצירת אתר בנאלי ומשעמם?

 

בין אם יש לכם אתר קיים ובין אם אתם מתכננים הקמת אתר חדש, חשוב לתכנן כיצד תיראה הפריסה שלו: מלבד עמוד אודות שיכול להיות גם עמוד הבית ועמוד צור קשר או מפת הגעה, שאר העמודים צריכים לענות כל אחד על צורך אחר : עמוד מוצרים, עמוד טיפים ומאמרים, עמוד המלצות וכך הלאה. כמו כן, חשוב להדגיש את אותו משהו מיוחד כחלק מהתפריט הקבוע, כך שלא משנה לאיזה עמוד הגולש יגיע ראשון, תמיד תהיה לו לפחות סיבה אחת טובה להמשיך לשוטט באתר. בתהליך בניית אתר לעסק מחדש חשוב לנסות להבין מהן התועלות העסקיות על מנת להציג אותן בצורה שתייצר ערך לגולש על חשבון אתרי המתחרים.

שמירה על קשר עם הגולש לטווח הארוך

אתגר נוסף ולא פחות חשוב הוא כיצד לשמור עם הגולש על קשר לטווח הארוך: מרבית האתרים מציעים טופס רישום פשוט הכולל תיבה להוספת כתובת מייל, העניין הוא שבדרך כלל הגולש לא יודע איזה מידע הוא עתיד לקבל ולכן  רוב הגולשים מתייחסים אל הטופס בחשדנות. פתרון אפקטיבי לכך יכול להיות שליחת קישור לאישור ההרשמה ביחד עם מידע אינפורמטיבי ומעניין. לדוגמה, חנות המוכרת כסאות לגינה, יכולה לצרף להרשמה גם טיפים כיצד לשמור על הכיסאות בגינה בחורף או בקיץ (בהתאם לעונות השנה). כך הגולש יודע איזה סוג של מידע הוא עתיד לקבל והסיכוי שהוא יאשר את הרשמתו לרשימת התפוצה גדלים. כמובן שיש לציין את העובדה שמקבלים טיפ ראשון כבר בעת ההרשמה...

 

בלוג - לשלב בן הפן האישי לפן המקצועי

הדרישה של גוגל מבעלי אתרים להציג תוכן מקורי ומעניין הביאה רבים מהם להוסיף בלוגים לאתר שלהם, אבל חשוב להבין שיש הבדל גדול בין הוספת "בלוג" שהוא פשוט אוסף של מאמרים שבנויים על פלטפורמה כמו וורדפרס, לבין בניית בלוג של ממש שיש בו שילוב של מידע מקצועי, אך גם נקודת מבט אישית של בעל העסק על התחום שלו, ולכן גם הכתיבה היא לעיתים קרובות מגוף ראשון. בלוג שנכתב בהתאם למה שבעל העסק רואה בשטח, ייראה אמין יותר וידרבן את הגולשים להוסיף תגובות ולשאול שאלות. כמובן שגם כאן לא יזיק להוסיף לבלוג עצומה טופס לקבלת עדכונים (הצעה לקבלת עדכונים כללים מן האתר אפשר להוסיף בתור תיבת סימון בטופס).

 

 

לסיכום, במאמר הצגנו רק כמה מן הדרכים בהן אתם יכולים להפוך את האתר שלכם לאטרקטיבי יותר בעיני הלקוחות, אך אם תבחנו היטב את תחום העיסוק שלכם ומה הכי חשוב לגולשים שלכם לדעת עליו, סביר להניח שתוכלו למצוא דרכים נוספות רבות לעשות זאת.

 

בהצלחה!

 

שיווק תוכן במיקור חוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב