דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לפינוקים לימי החורף 

מאת    [ 01/03/2022 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 756 פעמים ]

החורף מתעקש לא לעזוב אותנו השנה…הוא ארוך ולא נגמר, רטוב וקר. גשם, סערות (בכוס תה?!).

מה עושים כשרוצים להתחמם קצת מבפנים? לתת משהו מפנק למישהו שאוהבים? להחדיר קצת חיות בלבבות, עניין וגיוון בשגרה המשעממת? אם אתם מרגישים עייפים, רדומים, חסרי אנרגיה- כנראה שנכנסתם לתרדמת חורף. לא משנה אם המתנה בשבילכם או למישהו אחר שחשוב לכם- זה הזמן לפינוקים ומתנות קטנות שיחממו את הלב ויפשירו את האווירה.

 

אז תפתחו מהר מטריה, גשם של רעיונות מתחיל לרדת!

 

  1. כירבוליות ואביזרי חורף

אין מתנה יותר מפנקת ומחממת מזו! שמיכות פליז רכות, שמיכת שרוולים, כפפות ונעלי בית מפרווה נעימה, אוזניות, ספל טרמי ועוד הרבה מוצרים ומותגים המתאימים לחורף חם ונעים. תוכלו לרכוש פריט בודד או ערכה מושלמת ומפנקת לחורף חם ואוהב. נצלו את מבצעי סוף העונה שיש עכשיו בכל החנויות!

 

  1. חבילות צפיה מורחבות בטלוויזיה

אחרי שעות עבודה מעייפות או לימודים ארוכים, כשבחוץ מטפטף וקר, אתם חוזרים הביתה והפינוק הכי טוב והמושלם ביותר הוא להתרווח על הספה עם כרבולית או שמיכה מול המסך, בתוספת צלחת נשנושים או כוס תה וליהנות מצפיה במגוון שידורים ותכניות מרתקות. הלילה הרי ארוך יותר בחורף, תוכלו לנצל זאת ולרכוש חבילות מורחבות יוקרתיות יותר ומשודרגות יותר המכילות ערוצים מכל התחומים.

 

  1. טיולים ובילויים קצרים

השמש מציצה היום מבין העננים? תוכלו לנצל ימים של מזג אוויר נעים והפוגה מהגשמים כדי לצאת מעט לבלות בחיק הטבע: שייט רומנטי ביאכטה, מסלול הליכה רציני ואפילו יום פיקניק בפארק עם החברה' יתנו לכם את האוורור הנדרש ותחושת פינוק. תאפשרו לעצמכם לצאת קצת מהמשולש הקבוע: עבודה-אוכל-שינה ותכניסו גיוון מפנק ויציאה עם מישהו שאוהבים ונהנים בחברתו.

 

  1. ספרים ספרים ספרים

אם סוער מידי בשביל לצאת, וכרבוליות כבר יש לכם מספיק- קבלו את ההצעה שתתן לכם שעות של תעסוקה מהנה ואיכותית: רכשו ספרי קריאה או ספרים דיגיטליים באתרים ייעודיים לכך. ההמלצה שלנו היא לרכוש ספרים בז'אנר פרוזה- פרוזה היא סגנון כתיבה זורמת וסיפורית. רכישת מנוי בחנויות ובאתרי ספרים ייתן לכם יתרון בדמות מבצעים והטבות כדי שתוכלו למלא את הזמן בצורה מרתקת ולעוף למחוזות הדמיון יחד עם גיבורי הסיפור.

 

  1. קפה, מה אתה רוצה?

כשבחוץ קר ואתם בתוך הבית רוצים להתחמם- אחד הדרכים הקלות ביותר הוא לשתות משקה חם עד רותח, שיחמם לכם את העצמות. מרק. תה. קפה! אם בא לכם לפנק ולהתפנק תוכלו לרכוש מכשירים שונים המיועדים לקפה: מכונת קפה, מחמם קפה חשמלי,פלטת חימום חשמלית עם כוס, מקציף חלב ועוד. בשילוב של כוס טרמי מעוצבת וממותגת קיבלתם ערכה מחממת ושימושית במיוחד.

 

  1. ערכות יצירה ליצירתיים שביננו

אם אתם אוהבים מלאכת יד ועבודת כפיים זה הזמן לבקר בחנויות יצירה וכלי עבודה ולהתחיל לעבוד:   הרשת מלאה ברעיונות והדרכות יצירה בשיטת diy (עשה זאת בעצמך) החל מחידוש רהיטים ושיפוצים קלים וכלה ביצירת תמונות ואלמנטים עיצוביים, תוך שימוש בטכניקות שונות: ציור, צביעה, סריגה ורקמה, בניה בעץ ועוד. בד"כ לא צריך רקע מיוחד באמנות אבל כן צריך שיהיה לכם ידיים טובות, סבלנות, ומקום לאחסן את הציוד עד גמר היצירה.

חורף נעים, 


 


מרינה קומינסקי 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב