דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין בינה מלאכותית לבין שירותי דרך וגרירה? 

מאת    [ 16/01/2022 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 723 פעמים ]

מבלי שנשים לב, בינה מלאכותית עושה את דרכה למגוון רחב של תחומים – עולם הרפואה, התעשייה, הייצור, נזקי צנרת ומים, תכנון ערים, ענף הבנייה ולא פסחה על עולם שירותי גרירה ודרך. השימוש בבינה מלאכותית יהיה מסוג הדברים שעוד כמה שנים נשאל – איך חיינו בלעדיהם? אז איך זה עובד?

 

מה קורה מהרגע שהתקשרנו לגרר

כאשר אתם מתקשרים לשירותי דרך וגרירה ומבקשים להזמין גרר, חשבו על האופרציה הלוגיסטית מאחורי הקלעים – הקריאה מועברת מהמוקד הטלפוני לרכבים שמפוזרים בדרכים, מתבצעת בדיקה איזה רכב הקרוב ביותר ויישלח לטפל בקריאה, ולאחר מכן הרכב נוסע אליכם. כאשר מדובר בשעה מאוחרת או במקום מרוחק, הדבר יכול לקחת אפילו יותר זמן. התפעול של מערך שירותי דרך יכול להיות מורכב, כאשר מתאימים את אנשי המקצוע שישלחו ואת הציוד לסוג הקריאה, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר.

 

איך מקצרים את זמני ההמתנה לגרר?

 

החברות הציבו לעצמן אתגר - לפצח כיצד לקצר זמני ההמתנה לשירותי דרך וגרר. הזמן הממוצע במשק יכול להגיע גם ל-3 שעות של המתנה. המטרה היא לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לקצר את הזמנים, ולהעניק ללקוח את החוויה הטובה ביותר, החל מזמן ההמתנה, השירות, והטיפול המקצועי ברכב.

 

חשיבה מחוץ לקופסא

השימוש בבינה מלאכותית וחשיבה מחוץ לקופסא, עוזרת לקצר משמעותית את זמני ההמתנה. איך זה עובד? הבינה אוספת דאטה מקריאות קודמות לגרר ושירותי דרך, ומנסה לאתר דפוסים בעזרת כלים לניתוח דאטה – האם בזמנים מסוימים בשנה יש יותר קריאות – למשל חגים, חורף כאשר הכבישים חלקים, איזורים מסוימים שבהם יותר אנשים נתקעים. כך ניתן להפיק מסקנות ברורות שניתן להשתמש בהן לחיזוי. אי אפשר לדעת את העתיד, אבל בעזרת השימוש בדאטה, בהחלט ניתן לחזות אותו בצורה משוערת.

 

 

הסקנו את המסקנות – מה עכשיו?

ברגע שיש בידינו את המסקנות והתובנות על היסטורית הקריאות, מבצעים ניתוח של מפת הכבישים על מנת להציב רכבי שירות בנקודות אסטרטגיות במחלפים ובצמתים בארץ, שמובילים לנקודות בהן נתקעים הרכבים. על ידי תכנון מראש, ניתן לקצר משמעותית את זמני ההמתנה לגרר. עם הזמן, ככל שנאספים יותר ויותר נתונים במאגר, ניתן לעשות אופטימיזציה, ולדייק יותר ויותר את התהליכים.

במצב הנוכחי, שוק שירותי הדרך והגרירה יחסית מצומצם בארץ, מה שמוביל לתחרות נמוכה, שבסופו של דבר פוגעת בלקוח הקצה. כאשר אין ללקוחות יותר מדי אלטרנטיבות, החברות בתחום שירותי דרך וגרירה מתנהלות בשאננות בכל הנוגע לשירות ומקצועיות. חברות שמשתמשות בבינה מלאכותית שמו את השירות כערך עליון, ויעשו הכול על מנת לקצר את זמני ההמתנה לגרר ולרכב שירותי דרכים. 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב